#1
Ben ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs Γ©cht next level vind?
Nope. Maar somige belanden zelfs int ziekehuis door overhitting. Dus ligt er maar net aan waarom vind ik.Ben ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs Γ©cht next level vind?
Echt ieder weekend tog geen jaren gedaan of?. En 3 dagen lang ja deed je dat ook heel vaak of gewoon een keer 3 dagen?. Anders is dat best veel. K deed het wel jaren lang ma dan een x in de maand soms ook niet datwel maar dan kon k snachts niet slapen meestal of oas heel laat in de ochtend. Ma dan ging ik de volgende dag er vroeg in dat wel. Alhoewel ik heb een keer ongev 3 dagen gedaan. Van vrijdag tot zondag. Ma dat nooit meerToen was er op mijn slechtste aan toe, ik snoof toen elk weekend, soms zelfs drie dagen achter elkaar.
Jaa t jan gebeuren he. Je kiest er natuurlijk niet voorBen ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs Γ©cht next level vind?
Uit interesse: hoeveel gebruikte je precies, als ik vragen mag? Wilde je afvallen of ging je er bijvoorbeeld los mee om wakker te blijven.Weet niet of dit ook valt onder de drugs..
Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen.
Dit omdat ik bacterie in mijn darm had.
Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben.
Ik nam elke dag 1 capsule, een half uur voordat ik ging sporten.Uit interesse: hoeveel gebruikte je precies, als ik vragen mag? Wilde je afvallen of ging je er bijvoorbeeld los mee om wakker te blijven.
Wat een Smeerlap en een gevaar voor de maatschappij. Denk dat hij dat vaker doetπJa 1x.
Was een jointje aan het roken bij een "vriend" toen ik al 4 dagen wakker was van de pep. Had een plakkerige mond erdoor en vroeg wat te drinken waar heeeeel toevallig GHB inzat. Dan heeft die homo me proberen aan te randen. Ofja. Proberen. Hij had me aangerand. Met een smoes op straat geraakt en een troep vrienden waren me aan het zoeken samen met politie omdat ik een vriendin subtiel heb kunnen laten weten dat ik in de shit zat. Ambulance bracht me weg met 180 op de tikker. Uit de bloedtest bleek dat ik 6 soorten drugs in m'n lichaam had. Paar weken op Valium gezeten omdat het kleinste geluid of de kleinste beweging me liet schrikken.
Jaaaa dat was me eentje. Wat lopen er toch klootzakken rond op deze wereld.
Zijn excuus was dat drugs hem geil maakte. Lijpo. Vrienden van me hebben hem een paar keer goed in elkaar getimmerd.
Niks tegen homo's trouwens. Er zijn overal rotte appels.
Levensgevaarlijk, roofdierenπHeb kennis gehad die mij vroeg ghb te regelen voor hem.
Zijn fantasie was om iemand te drogeren..
Wtf π‘π‘π‘
Meen je niet wat n teringstreek flikkers ook he. Egtwaar pohh en ook nog aanranden k hoop dat ie zal branden in de hel. Dat is wel heel erg en ook nog 6 soorten drugs in je bloed wauw. Ik da ht dat ik al ver heen was toen het gebeurde met 3 soorten. (had blue gebruikt k wist niet meer wat k deed troep hoor zat ghb mdma en speed in ) en had gezopen erbij en gesnoven ook. Maar je hebt ceker gelijk rotte appels lopen er ceker rond man. En zoals ik t lees heb je ook nog geluk gehad dan. En als je schrok na die tijd hebje dat lang gehad? Ik wel trouwens ben nog in therapie voor angst omdat ik dacht dat ik doodging. En ook nog zeggen als.excuus ik werd geil van drugs maar goed dat ie in elkaar is getimmerd zo een is t leven niet waard. En hoe gaat hey nu verder geen angst meer of zulke dingen? Want toen mij zoiets gebeurde heb k n soort trauma vanJa 1x.
Was een jointje aan het roken bij een "vriend" toen ik al 4 dagen wakker was van de pep. Had een plakkerige mond erdoor en vroeg wat te drinken waar heeeeel toevallig GHB inzat. Dan heeft die homo me proberen aan te randen. Ofja. Proberen. Hij had me aangerand. Met een smoes op straat geraakt en een troep vrienden waren me aan het zoeken samen met politie omdat ik een vriendin subtiel heb kunnen laten weten dat ik in de shit zat. Ambulance bracht me weg met 180 op de tikker. Uit de bloedtest bleek dat ik 6 soorten drugs in m'n lichaam had. Paar weken op Valium gezeten omdat het kleinste geluid of de kleinste beweging me liet schrikken.
Jaaaa dat was me eentje. Wat lopen er toch klootzakken rond op deze wereld.
Zijn excuus was dat drugs hem geil maakte. Lijpo. Vrienden van me hebben hem een paar keer goed in elkaar getimmerd.
Niks tegen homo's trouwens. Er zijn overal rotte appels.
Teveel alcohol ja? nog niet meegemaakt. alleen door drugs maar zo zie je maar wat er kan gebeuren. Niets aan over gehouden verder?In het buitenland een keer tegen de grond gegaan door teveel alcohol. Toen tegen m'n zin in afgevoerd in een ambu. M'n ex mocht niet mee en ik werd vastgebonden. Hij heeft in het ziekenhuis net zolang stampij gemaakt tot ze me lieten gaan.
Kreeg nog een dikke rekening thuisgestuurd toen ik weer in NL was. Uiteraard niet betaald.
Verder gelukkig nooit slecht gegaan op drugs waarvoor medische hulp nodig was
Ja 1x.
Was een jointje aan het roken bij een "vriend" toen ik al 4 dagen wakker was van de pep. Had een plakkerige mond erdoor en vroeg wat te drinken waar heeeeel toevallig GHB inzat. Dan heeft die homo me proberen aan te randen. Ofja. Proberen. Hij had me aangerand. Met een smoes op straat geraakt en een troep vrienden waren me aan het zoeken samen met politie omdat ik een vriendin subtiel heb kunnen laten weten dat ik in de shit zat. Ambulance bracht me weg met 180 op de tikker. Uit de bloedtest bleek dat ik 6 soorten drugs in m'n lichaam had. Paar weken op Valium gezeten omdat het kleinste geluid of de kleinste beweging me liet schrikken.
Jaaaa dat was me eentje. Wat lopen er toch klootzakken rond op deze wereld.
Zijn excuus was dat drugs hem geil maakte. Lijpo. Vrienden van me hebben hem een paar keer goed in elkaar getimmerd.
Niks tegen homo's trouwens. Er zijn overal rotte appels.
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?Mijn ex bracht me x naar huisartsenpost omdat ik hallucinaties had.
Dit door combi van te veel xtc en speed.
Ik wou helemaal niet gaan, schaamde me kapot.
Vond ook gewoon achterlijk en wou gewoon op bed liggen.
Maar ik MOEST van mijn ex
Zei mijn ex tegen arts dat iemand waarsch ghb in me drinken had gedaan πππ
Ook zo geloofwaardig...
Teveel alcohol ja? nog niet meegemaakt. alleen door drugs maar zo zie je maar wat er kan gebeuren. Niets aan over gehouden verder?
Jaa bacterie is ook gevaarlijk hoor pff. maar hopelijk ben je er goed vanaf gekomen. raar he wat er zo kan gebeurenWeet niet of dit ook valt onder de drugs..
Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen.
Dit omdat ik bacterie in mijn darm had.
Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben.
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?
Ooh bij alleen n kater kom.je er goed vanaf gekukkigIk viel even flauw en moest kotsen. Als ik een paar minuten had gekregen, had ik gewoon in een taxi naar onze camping kunnen stappen. Niks aan overgehouden dus, behalve een fixe kater...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."