Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De laatste keer dat ik iets heb laten testen in Utrecht vond ik ze erg moeilijk doen. Testen kon toen ook eigenlijk alleen als je aanleiding had om je drugs niet te vertrouwen, bijvoorbeeld omdat je er ziek van werd. Ze waren duidelijk iedereen aan het wegfilteren die alleen maar wilde weten hoe zuiver hun spul is. Maar goed. Misschien had ik gewoon eenmalig met moeilijke mensen te maken. Maar voordat je een kuteind gaat rijden om iets te laten testen, kun je ze er misschien het beste even over bellen om het te vragen."
"Syl zei: Weet niet of dit ook valt onder de drugs.. Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen. Dit omdat ik bacterie in mijn darm had. Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben. Klik om te vergroten... Uit interesse: hoeveel gebruikte je precies, als ik vragen mag? Wilde je afvallen of ging je er bijvoorbeeld los mee om wakker te blijven."
"Dit is een tripteport die je heel rustig moet lezen. Het schrijven is volledig ontstaan midden in een trip, inclusief deze tekst. Op een telefoon. Zonder gebackspace, bij wijze van. Ik ben net dan ook even naar voren gescrolled om mezelf te introduceren en de boel leesbaar te maken. Hallo, ik ben Vigilant onder invloed van een kleurrijke 25mg 2C-B cap en 70mg MXE in mijn neus. Hoewel ik naar aanraden neig te bewegen, overwint mijn beste gedachte met: wees voorzichtig met combineren lieve snuifbuis-kinderen, terwijl de kleurenpap van gedachten langs deze letters druipen rond ik mijn zin hier af. Set en setting? Thuis op de bank. Heerlijk en vertrouwd. Ja toch. Om half negen neem ik mijn capsule en merkbaar wordt het ineens behoorlijk als ik een uur later realiseer dat ik het niet meer kan realiseren en go with the flow. Woorden schieten me tekort. Het lijkt alsof de tijd vliegt maar mijn alerte oog op de klok zegt steeds: rustig aan. Komt goed jongen. Terwijl... Openbaring. Genot. Verbluffend. Hoe ik de letters van mijn scherm zie springen terwijl ik dit typ. Niet te spreken over wat er gebeurt als ik van dit scherm wegdraai. Dingen gebeuren sneller dan ik me kan bevatten. Ik weet dat ik een tripreport zit te schrijven maar het niet bij kan houden, dus ik ga over op kernwoorden als patronen. Spletterende letters. Matrixachtige draaiing. Gevoelens. Onbeschrijflijk. Fluit. Alles. Goed. Mooi. Wauw. Contrast. Aanwezig. Heid. Onbeschrijflijk. Trillingen. Rillen door m'n lijf. En geleidelijk. Stromen. Ze heerlijk. Spoel door mijn lichaam. Lekker. Vrijheid. Kledders. Natte pixels. Ik luister half naar een paar mensen die zich buiten misdragen, dronken idioten die de politie uitdagen. Gauw weer de muziek aan in m'n koptelefoon. Hey, dat rijmde net. Het rare is of was dat terwijl ik dit typ de tijd lijkt te verschuiven. Een interessant gegeven. Ik moet denken aan de vader van mijn schoonzus die vanmiddag vroeg "hoe is het, in de softwarebeweging?". "lol" denk ik nu en zie terwijl ik typ de tegels om mijn telefoon heen opkomen en bewegen, massief met kleuren terwijl de tegels eigenlijk zwart-wit zijn. Alles beweegt, niet alleen visueel maar vooral in combinatie met gevoelens die als een aardbeving van de grond komen. Het is moeilijk iets te beschrijven dat er niet is, realiseer ik me ineens. Apart. Als een soort tussendoortje schuif ik het weg onder de dekens van gevoelens die continu aangewakkerd worden. Het liefdevolle licht straalt dringend en onstopbaar door mijn lichaam. Ik kan het niet omschrijven. De trillingen vliegen door m'n lijf en dan zie ik dat het 0:57 is. Geen idee hoe laat het eerst was... Raar dat ik me dat afvraag... Ik typ het toch maar in. Het is 1:48 als ik hier langskom voor een typfoutje. Ik heb dorst. Laat ik eens gaan staan en in de keuken een glas water halen. Oh wacht. Eerst opstaan, onderbroek omhoog en doortrekken. Kut wat heb ik lang op de WC gezeten. Ik zet het maar gauw of het forum. Verzonden van mijn Galaxy S2 running Android 2.3.5. Denk ik ongeveer. Fijne avond nog."
"Een goede tip vind ik zelf, als eerst, om de eerste keer 2C-* rustig aan te beginnen en niet te veel te nemen. Je zal wellicht even moeten wennen aan het effect. Hetzelfde geld natuurlijk voor MXE (Methoxetamine), ik ben zelf ooit begonnen met een nassale 2x 20mg en dat was in 1 keer goed. Hoewel ik later ook wel eens abnormaal grote hoeveelheden gebruikt heb, is 40mg nog steeds mijn favoriete dosis wanneer in gezelschap met andere mensen. MXE is vergelijkbaar met Ketamine, maar minder 'inside yer head' so to speak, en een belangrijk groot verschil is dat MXE (zelfs via de neus) zeker 1 uur kan duren voordat het volledig werkt. Alleen de 'high' kan bijna direct licht merkbaar zijn waardoor je denkt meer nodig te hebben en daardoor snel overdoseert. Geef het dus genoeg tijd. Let ook op dat, met een 2C, je mogelijk ook snel de drang krijgt om bij te nemen als je na een paar uur denkt dat het effect aan het afnemen is. Elke 2C is aanwezig in vlagen, waarvan ik vooral de 2C-I langduriger vind optreden dan de 2C-B, maar iedere 2C kan lang merkbaar aanwezig zijn afhankelijk van de (her)dosering natuurlijk. Neem het daarom ook niet te laat op de avond als je de volgende dag niet ontzettend lang uit kunt slapen. Zelf doe ik ook altijd even een kleine allergie-test als ik voor het eerst een nieuwe synthetische drug neem. Een minuscuul frutje (bijvoorbeeld ~1mg) in één gat van je neus werkt daarvoor het beste, en vervolgens een uurtje afwachten of je geen last krijgt van gekke bijwerkingen. Let wel op: de meeste 2C's, ook al is het maar 1mg, kunnen flink branderig aanvoelen in je neus. Dus niet van schrikken, even doorbijten. De grotere, normale hoeveelheden zal ik altijd aanraden te capsuleren, en niet te snuiven. Het lukt wel redelijk om steeds hele kleine beetjes bij te snuiven zodra de pijn zakt, zo heb ik het zelf wel eens gedaan... Maar een pretje is het nooit. Zelfs gecapped kan het beter zijn om een dosis over meerdere caps te verspreiden met wat tijd ertussen, als je een gevoelige maag hebt. Of doe dat de volgende keer, als je denkt een 2C-cap in je maag te 'voelen zitten'. Even 1 glas water overheen drinken, als dat het geval is. Het duurt als het meezit niet al te lang. MXE voelt een stuk milder aan en vind ik zelf efficienter om te snuiven. Een tip daarvoor is wellicht: snuif niet te hard. Het is een erg fijne stof, maar de kleine kristalletjes zijn wel redelijk hard, als je gelijk alles te ver richting je keel snuift voelt dat minder fijn dan het eerst even langs het begin van je neus weg te laten glijden, zeg maar. Ga vervolgens niet achterover hangen als je het optimaal wilt laten opnemen (je zal alleen wat vaker je neus moeten 'ophalen'). Other than that, have fun! Veel tips om narigheid te voorkomen zijn handig, maar ga er tijdens het gebruiken niet de hele avond op zitten letten. Let een beetje op de doseringen en dan komt het allemaal wel goed."
"Ik heb net nog even moeten lachen om mijn eigen report, haha."
"SkittlesAndMe zei: waarom ze het slimmen noemen? Geen idee... Dommen zou een beter woord zijn Klik om te vergroten... Ik vermoed dat het woord slimmen met het concept mee uit Amerika is komen overwaaien en dat het refereert naar het (volgens zeggen) niet dikker worden door de drank zoals dat wel het geval is wanneer je de drank opdrinkt. Slimming is afslanken. Het is eigenlijk wel komisch dat het een naam gekregen heeft die net zo slecht is als de uitvoering ervan. Dat gezegd hebbende, ik heb het wel gedaan, met relatief weinig alcohol verdund met water. Ik heb hiervoor een enemaspuit gebruikt, die is ervoor bedoeld (met water dan). Ik heb eerst "gespoeld" met alleen water zodat de alcohol daarna minder reden heeft om achter te blijven, en ik heb na afloop nog een keer met water gespoeld. Het is lastig en de risico's zijn onzeker, maar toch had het een voordeel, ik lust namelijk bijna helemaal niets qua alcoholische dranken. Dus geen bier, rum, wijn, etcetera, ook niet verdund. Ik drink wel eens alcohol, maar dan doe ik dat voor het effect, ik zet me over de gore smaak heen en probeer niet te spugen. Maar dat hoefde nu allemaal niet. Ik hoefde er alleen maar voor in mijn kont te roeren maar dat was ik toch al gewend. Haha. Maar goed. Laat je vooral niet op ideeën brengen door mijn ervaring. Er zijn aan alle kanten risico's. Is het niet fysiek, dan wel mentaal. Het dronken effect voelt redelijk hetzelfde, maar is toch anders, en de snelheid waarmee de alcohol inslaat is ook iets nieuws. En ook onzeker want het kan variëren. Nu heb ik niet zo veel alcohol gebruikt maar het smaakte meteen naar meer, ik vond dat ik meer had kunnen pakken voordat het effect er volledig was. Dat is eigenlijk gewoon gevaarlijk via die weg."
"Door paniek en schrik kan het snel omslaan als je er niet op voorbereid bent. De visuals zelf klinken wel als een typische DMT-trip. Was hij zich niet bewust van wat er allemaal kon gaan gebeuren? Je zou zeggen dat hij die tweede keer inderdaad toch wel redelijk bewust had moeten zijn van de effecten. Misschien dat er dat geval nog te veel angst aanwezig was voor het 'bad gaan' waardoor dat uiteindelijk toch weer gebeurde. Het wachten van maar één dag alvorens het nog een keer te proberen is hier denk ik veel te kort geweest. Onderliggende psychische problemen of gevoeligheid kunnen ook een rol spelen bij het krijgen van een nare ervaring. Normaal gesproken zou het met DMT moeilijk moeten zijn om het twee keer achter elkaar zo fout af te laten lopen als je het echt wilt en er echt klaar voor bent. Probeer een enorme 'flow' niet tegen te werken, buiten dat dat zinloos is kan dat op zo'n moment alleen maar angst veroorzaken doordat er niet gebeurt wat je wilt. Het is met DMT in ieder geval altijd handig je goed in te lezen op wat er komen gaat, om hier volledig in mee te kunnen gaan als je er eenmaal bent. Veiliger is dan ook om de eerste keer een lage dosis te gebruiken om te wennen aan wat het doet. Ik zou je buurman adviseren om het gewoon eens met de helft of minder te doen. Dan maar geen sterke visuals, laat het eerst eens prettig aflopen en bouw het daar vandaan op. Je zegt 4 mg, dat is te weinig voor zo'n intense trip. daar zou eerder 50 mg voor nodig zijn. Wellicht bedoelde je 40?"