Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs laat sigarreten 10 x lekkerder smaken

Welke drugs laat sigarreten 10 x lekkerder smaken

45 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals in de titel al staat. Welke drugs laat sigarreten nou lekkerder smaken. Met mdma op is het zo lekker om te roken , met coke ook wel en met keta weer geen behoefte aan.
Welke drugs vinden jullie dat een sigaretje zijn smaak aardig stimuleert??
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon alcohol maakt sigaretten ineens al aantrekkelijker voor mij haha. Maar met 2CB smaken ze ook oprecht beter, vergelijkbaar met MDMA, voor mij althans :wink:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe verschillende drugs mijn rookervaring beïnvloeden:

Beter
MDMA
Alcohol
LSD

Neutraal
6-APB
4-HO-MET
Ketamine
2F-DCK
Speed

Minder beter
2C-B
Psilocybine
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke, M en alcohol zorgen er voor dat ik snel naar peuken grijp maar of ik het nou echt lekker vind? Misschien wel bij alcohol dan.
Stickies vind ik altijd bij alles lekker, maar vooral bij psychedelica :yum:.
2C-B laat het wel altijd heel anders smaken. Niet perse lekkerder ofzo
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog nooit van mijn leven echt gerookt...soms eens een sigaretje op een feestje.
Maar laatst op MDMA toch zo ontiegelijk genoten van de sigaretten. Heb de hele dag staan roken^_^
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica.. Ik vind het bij die groepen echt totaal niet interessant, een beetje vies zelfs eigenlijk. Ik ben inderdaad meer van wiet roken bij psychedelica, net als @Mezelf En dan met name bij paddo's/truffels. Mijn vriend en ik maken van te voren standaard een aantal joints klaar als we een trip nachtje hebben op natuurlijke psychedelica - Ik blow vrijwel nooit omdat ik wiet niet heel erg interessant vind, maar op truffels/paddo's ben ik zowat een kettingroker wat aan gaat cannabis. Het is echt ons "overlevingspakket" zogezegd.
Ik rook met name heel veel tabak tijdens MDMA, speed, alcohol en cocaïne. Vooral bij MDMA. Ik rook altijd menthol, en bij MDMA is dat echt magisch. Het is echt verschrikkelijk lekker, en geeft de trip toch net iets "extra's" (onder andere zwaar verrookte longen de volgende ochtend, hoest hoest!)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rupsen God ❤ zei:
Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica..
Klik om te vergroten...
Purplext zei:
Met lsd ga ik helemaal los, steek de 1 met de ander aan, echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...

Hmm ja bij mij gaat ook de een na de ander op, maar dan laat ik ze meestal alleen branden omdat ik de rook die er vanaf komt zo bijzonder vind.. al die kleuren :sweatsmile: De smaak is verder gewoon best wel vies op psychedelica. Alsof het een rauw iets is dat de puurheid van (bijvoorbeeld) LSD even komt verstoren. Het is ook meer iets wat mentaal is denk ik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol sowieso. Ik rook helemaal niet en geef ook niks om tabak, maar dronken gaat het soms ineens los. Het smaakt dan ineens serieus ergens naar.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...

Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.

¯\\_(ツ)_/¯
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.

¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...
Haha, dat pareltje was ik vergeten! Zo smaken mijn sjekkies dus als ik truffels of 2C-B op heb.
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fenrir zei:
Hoe verschillende drugs mijn rookervaring beïnvloeden:

Beter
MDMA
Alcohol
LSD

Neutraal
6-APB
4-HO-MET
Ketamine
2F-DCK
Speed

Minder beter
2C-B
Psilocybine
Klik om te vergroten...

''Minder beter'' really bro, did you just say that?

En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .

Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sjappiewappie zei:
En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .

Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
Klik om te vergroten...
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.
Er zijn heel veel redenen waarom roken zo verslavend is, overwegend geestelijk verslavend. Het is niet gek dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. De echte vraag is: waarom beginnen mensen met roken? In mijn geval omdat ik als puber graag stoer wilde zijn.
Sjappiewappie zei:
''Minder beter'' really bro, did you just say that?
Klik om te vergroten...
Jep. Dat heb je goedt gezien.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met alcohol, speed, coke, mdma, ket allemaal heerlijk. Met lsd ga ik helemaal los, steek de 1 met de ander aan, echt verschrikkelijk.

2-cb kan ik me niet herinneren, 15 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Evenals paddo's/truffels. Toen ik dat 2 jaar geleden weer een paar keer deed was ik gestopt.
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Ja keta is zeker een antidepressiva dat is naar mijn idee gewoon zeker.
Lsd helpt mij sws in het leven met dingen beseffen en op een rij zetten maar ik heb daar een hele zware trip voor nodig minimaal 200mg.

Ik heb ook interesse in micro dosering en vind dat super interessant.
Maar ik heb het dus geprobeerd met Lsd maar na een paar dagen was ik zo moe van alle prikkels en alles werd me gewoon te veel.
Misschien heb ik het verkeerd aangepakt...
Of het is gewoon niks voor mij dat kan.

Maar roken is echt een nare KUT verslaving.
Ik ben op het punt dat ik het helemaal niet meer zo lekker vind en andere mensen die naar rook stinken zelfs vies vind (heel ironisch) maar mijn pogingen tot stoppen niet helpt.
Maar ben ik aan de keta dan steek ik een sigaret op en vind het gewoon vies en vraag me af waarom ik rook. Maar als ik dan weer nuchter ben moet ik mijn sigaretje weer hebben s'ochtends bij de koffie.
Terwijl ik aan het stoppen ben ga ik gewoon weer naar de winkel een pakje kopen.
Maar rook al 25 jaar dus ik moet die gewoontes afleren zoals bij de koffie.

Maar goed ik denk dat het met een micro dosering bij sommige mensen wel zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik was ook een verstokte rookster. Ben nu 3 maanden gestopt met Zyban. Ook niet heel erg goed spul natuurlijk m
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
@Blyatman sigaretten die naar poep smaken 😂
Klik om te vergroten...
Ken alleen maar drugs wat sigaretten minder laat smaken ja. Phenibut & tabak = strontsmaak
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#17
Samantha1980 zei:
Wat zal je onder de indruk geweest zijn van jezelf , hahaha,😅,,, niet misselijk de dag erna ? Zoveel geïnhaleerd.
Klik om te vergroten...
Misselijk kan ik me niet herinneren, maar wel last van mijn keel en een afgrijselijk vieze smaak in mijn mond😅
Gelukkig ben ik ver over mijn astma heen, dus daar had ik geen last van toen.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sigaretten op opiaten > Sigarer na de seks > eersre sigaret in de ochtend > Sigaret na een maaltijd
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amisulpride zei:
Sigaretten op opiaten > Sigarer na de seks > eersre sigaret in de ochtend > Sigaret na een maaltijd
Klik om te vergroten...
Seks, ochtend en maaltijd is geen drugs

😂😂
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Seks, ochtend en maaltijd is geen drugs

😂😂
Klik om te vergroten...
Dopamine bro. Get high on life :)
:upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."