#1
Ken alleen maar drugs wat sigaretten minder laat smaken ja. Phenibut & tabak = strontsmaak@Blyatman sigaretten die naar poep smaken 😂
Ken alleen maar drugs wat sigaretten minder laat smaken ja. Phenibut & tabak = strontsmaak@Blyatman sigaretten die naar poep smaken 😂
Misselijk kan ik me niet herinneren, maar wel last van mijn keel en een afgrijselijk vieze smaak in mijn mond😅Wat zal je onder de indruk geweest zijn van jezelf , hahaha,😅,,, niet misselijk de dag erna ? Zoveel geïnhaleerd.
Seks, ochtend en maaltijd is geen drugsSigaretten op opiaten > Sigarer na de seks > eersre sigaret in de ochtend > Sigaret na een maaltijd
Dopamine bro. Get high on lifeSeks, ochtend en maaltijd is geen drugs
😂😂
Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica..
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯Met lsd ga ik helemaal los, steek de 1 met de ander aan, echt verschrikkelijk.
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
Haha, dat pareltje was ik vergeten! Zo smaken mijn sjekkies dus als ik truffels of 2C-B op heb.Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.
¯\\_(ツ)_/¯
Hoe verschillende drugs mijn rookervaring beïnvloeden:
Beter
MDMA
Alcohol
LSD
Neutraal
6-APB
4-HO-MET
Ketamine
2F-DCK
Speed
Minder beter
2C-B
Psilocybine
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .
Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
Jep. Dat heb je goedt gezien.''Minder beter'' really bro, did you just say that?
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.
Er zijn heel veel redenen waarom roken zo verslavend is, overwegend geestelijk verslavend. Het is niet gek dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. De echte vraag is: waarom beginnen mensen met roken? In mijn geval omdat ik als puber graag stoer wilde zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."