Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFilms voor onder het trippen

Films voor onder het trippen

75 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Je kunt ook 's avonds een wandeling maken in de stad, kan machtig mooi zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad je ziet je eigen stad dan vanuit een heel ander perspectief. Dat is echt een aanrader! :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
En je lacht je soms ook nog helemaal kapot :)

Ik ben een keer al trippend 's avonds de stad in gelopen, waar blijkbaar die dag een of ander studenten feest was geweest, want wij kwamen een groep van 4 meisjes tegen, vrij raar gekleed, die al zingend een op een auto lijkend kartonnen geval op hun schouders droegen. Zo liepen zij daar over het vrijthof :) Ik heb me nog nooit zo verbaasd over zo iets grappigs :grin:
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Je kunt ook 's avonds een wandeling maken in de stad, kan machtig mooi zijn :grin:
Klik om te vergroten...
Haha ja kan idd. Ik een keer gedaan samen met een maat op truffels. Enorm verdwaald in een bekende stad. Vond het allemaal enorm op new york lijken toen. Maar ik werd wel een beetje paranoide van de drukbevolkte kroegjes en terrasjes. Maar dit was toen de truffels maar half werkten. Een volwaardige trip zou ik niet door de stad doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
maxpayne zei:
Sublimo zei:
Je kunt ook 's avonds een wandeling maken in de stad, kan machtig mooi zijn :grin:
Klik om te vergroten...
Haha ja kan idd. Ik een keer gedaan samen met een maat op truffels. Enorm verdwaald in een bekende stad. Vond het allemaal enorm op new york lijken toen. Maar ik werd wel een beetje paranoide van de drukbevolkte kroegjes en terrasjes. Maar dit was toen de truffels maar half werkten. Een volwaardige trip zou ik niet door de stad doen.
Klik om te vergroten...

Ik had LSD en truffels op... En vond het nog steeds aangenaam :) Ben wel niet op een terras gaan zitten he :P
D
DruG&BassLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSDelicious zei:
Zowieso fear and loathing in vegas om te trippen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

zeker wete :d
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
maxpayne zei:
A bridge to terabithia is dan ook mooi. Wij hadden die film gewoon eigenlijk als achtergrond op staan. Maar toen in de fantasie van die jongen de bomen begonnen te leven en er zich een prachtig magisch sprookjesbos ontvouwde, waren we aan de buis gekluisterd. We begrepen niks van het verhaal maar de beelden waren mooi :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dank voor de filmtip. Ik kenden hem niet, maar heb hem dit weekend dus gezien. Erg sterke film. Maar ik vind het als tripfilm toch niet echt een aanrader (alhoewel jij er dus blijkbaar wel positieve ervaringen mee hebt.) Ik vond sommige verhaal-elementen namelijk toch wel iets te aangrijpend.
V
VageVogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil binnenkort weer eens gaan trippen, met zijn 2en, ik en een vriendin.
Ik wil graag een paar goeie titels van films die je kunt kijken onder het trippen. :confused:
alvast bedankt :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond fear and loathing in vegas wle leuk tijdens het in werken van de xtc. Maar denk wel dat je snel afgeleid van de film zou zijn :P
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oude Disney films :hearteyes:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Buurman en buurman.
V
VageVogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb alice in wonderland al, maar die heb ik al zo vaak gezien.
Fear and Loathing in Las Vegas is voor iederen een aanrader, je lacht je een coma :grin:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd, gewoon lekker genieten, of natuurlijk kijken of je zelf het konijnenhol kunt bereiken :wink: ipv een 'onschuldige' Alice :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat het bij mij altijd goed doet is een dvdtje van pink floyd
:rockband: :rockband: :rockband:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij gebrek aan goed weer om zelf de natuur in te gaan : Planet Earth :hearteyes:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#15
Films kijken doe ik eigenlijk alleen maar zonder geluid, liever alleen het beeld en dan Acid (de muzieksoort :grin: ) erbij op zetten.

Aanraders:
Finding Nemo
Volcanoes Of The Deep Sea
Wild Ocean
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neuro zei:
Pi, Pan's Labyrinth. :)
Klik om te vergroten...
Prettige ervaring gegarandeerd!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nathaniel zei:
Bij gebrek aan goed weer om zelf de natuur in te gaan : Planet Earth :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En vette animatiefilms of tekenfilms aber naturlich.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Nathaniel zei:
Bij gebrek aan goed weer om zelf de natuur in te gaan : Planet Earth :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En vette animatiefilms of tekenfilms aber naturlich.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Echte films met een verhaal en acteurs vind ik de moeite niet waard als je tript. Het is niet te volgen en te overduidelijk dat het geacteerd is. Tenzij het ergens aan het einde is, als je trip bijna is uitgewerkt.
D
DwergsnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#19
THE HUNGOVER GAMES!
Deze moeten jullie aan de 2cb kijken
The hangover films zijn zws al hilarisch, maar zeker als het een parodie is the hunger games. Het speelveld is zooo mooi, zo veel kleur. Kijk het!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
8K demo vid's op Youtube.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."