Oef @LoveSexDreams je hebt gelijk.
Moven jongens >> https://drugsforum.nl/threads/leeftijd-1e-x-harddrugs.21656/page-10#post-1327092
Moven jongens >> https://drugsforum.nl/threads/leeftijd-1e-x-harddrugs.21656/page-10#post-1327092
6 alcohol? hoe dan?
Ik zag een 6 jarige voor me met een fles whiskey in de speeltuin.ja toch?.. slokje wijn van pappa of mamma tijdens avondeten..
Het word vooral in de gayscene gebruikt aangezien het fijner is bij anale seks. Dus ja, het word vooral door homo's gebruikt. En dat je dat slecht op vat is jouw ding want zo bedoel ik het totaal niet. Maar voor mij was het in ieder geval gelijk de laatste keer na dat ik alles er over had gelezen.
dit was al genoeg.
homo's zijn ook groot fan van.. mdma.. speed.. tripmiddelen......weed, en alchol.
ik verklaar jou bij deze genezen van dat al!..
snapte?
15: poppers(ik wist niet dat het homo spul was).
Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest :
" Blijkbaar is dit populair in de homo wereld"
My 2 cents
Excuses aan iedereen in ieder geval. Had het inderdaad beter anders kunnen verwoorden...😅Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest :
" Blijkbaar is dit populair in de homo wereld"
My 2 cents
Zoals ik dus zei, hij kon zich beter verwoorden. We maken allemaal fouten, toch?
Excuses aan iedereen in ieder geval. Had het inderdaad beter anders kunnen verwoorden...😅
Je stuurde wanneer je het voor het eerst hebt gedaan, gevolgt door: "ik wist toen nog niet dat het voor homo's was". Dus als je dat wel had geweten had je het niet gedaan omdat jij geen homo bent lees ik daaruit op. Het is niet voor homoseksuelen, en je opmerking voegde niks toe. Straight mensen hebben ook anale seks en vinden poppers hartstikke leuk. Ik ben hartstikke straight, maar kan niet tegen dit soort onderliggende homofobie."Poppers veroorzaken een verhoogde hartslag en een monomane roes die de seksuele beleving versterkt. Omdat het middel de bloeddruk verlaagt kan het echter ook een negatieve uitwerking op de erectie hebben. Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barrière dringen en een heviger roes veroorzaken. Alkylnitrieten doen glad spierweefsel, waaruit onder andere kringspieren bestaan, ontspannen. Om deze reden zijn poppers onder andere populair onder mensen die anale seks beoefenen, omdat het anale penetratie vergemakkelijkt."
Het word vooral in de gayscene gebruikt aangezien het fijner is bij anale seks. Dus ja, het word vooral door homo's gebruikt. En dat je dat slecht op vat is jouw ding want zo bedoel ik het totaal niet. Maar voor mij was het in ieder geval gelijk de laatste keer na dat ik alles er over had gelezen.
Ik bedoel het ook daadwerkelijk dat ik het anders niet had gedaan als ik weet waar het normaal gesproken voor gebruikt word. En ik heb niks tegen homo's. Me vriendin zou t best van me mogen pakken heb ik er profijt van. maar mijn kringspier blijft dicht.✌️Je stuurde wanneer je het voor het eerst hebt gedaan, gevolgt door: "ik wist toen nog niet dat het voor homo's was". Dus als je dat wel had geweten had je het niet gedaan omdat jij geen homo bent lees ik daaruit op. Het is niet voor homoseksuelen, en je opmerking voegde niks toe. Straight mensen hebben ook anale seks en vinden poppers hartstikke leuk. Ik ben hartstikke straight, maar kan niet tegen dit soort onderliggende homofobie.
Als je zegt "jij vat het zo op", wil ik graag van jou horen wat die opmerking betekende en waarom je dat benoemde zonder enige reden. Ik kan mij namelijk niks anders bedenken dat dat je daarmee zei dat als je dat had geweten je het niet had gedaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."