Oei, niet best! Zouden er doosjes bestaan die pas opengaan nadat je een raadsel oplost?Op zondagavond met mijn zatte kloten nog even in mijn stash gedoken. Geen idee wat ik genomen heb maar ik werd dinsdag wakker met geen enkele herinnering aan de maandag.
Dit is natuurlijk het domme daden-topic, dus ik wil niet te veroordelend zijn. Maar ik hoop wel dat je nu wat beter uitkijkt, zeker omdat je nog jong bent!- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
- Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
- Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
- Ook super veel lachgas erbij
- Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
- Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
- Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
- Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
- In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
- Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
- HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
- Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
- 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
- En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
Over het algemeen is het misschien niet dom, maar ik wil het liefst niks gebruiken op school. Dat is één van de weinige plekken waar ik echt niet onder invloed rond wil lopen. Ook geen wiet of Ritalin.Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Dit is niet waar. Het overgrote deel van de studenten gebruikt helemaal geen Ritalin. Dat zou ook best raar zijn. Het blijft een medicijn dat legaal alleen via doktersrecept te krijgen is, en het is niet zoiets als cafeïne of alcohol wat je gewoon in de supermarkt koopt. Ik denk dat de illegale markt voor Ritalin vrij klein is. Hoewel, degene die het niet via recept krijgen zouden het natuurlijk aan een klasgenoot kunnen vragen dus echt moeilijk zou het niet zijn.bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.Nou, ik heb in mijn studententijd nooit Ritalin gebruikt en heb nog nooit iemand erover gehoord ook. Het zal best wel gebeuren maar zo drastisch veel zal het ook niet zijn.
Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.
Bij ons werd er geen ritalin gebruikt maar speed en xtc's. Lol die vrouwen deden speed op een joint.
Ik kwam soms high van de benzo's en de xtc's die ik had geslikt op feesten en thuis gebruik.Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."