Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt er maar net vanaf wat je onder beledigen verstaat hè. :) Als jij beweert dat ik doe alsof ik ergens verstand van heb en altijd generaliseer (over generaliseren gesproken) vind ik dat beledigend ja. Gelukkig ben ik wél goed in genieten van dit soort 'discussies'. :) It was my pleasure!

:wave:
t
tomzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
De manier waarop Dreuge nu redeneert zie ik vaker bij mensen die weten dat ze ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomzor zei:
De manier waarop Dreuge nu redeneert zie ik vaker bij mensen die weten dat ze ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben.
Klik om te vergroten...

Klopt en Rabbithole is gewoon een vrouw. Slechte combinatie, blijkt maar weer.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
blu zei:
Klopt en Rabbithole is gewoon een vrouw.
Klik om te vergroten...

¡Que?¡
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat u over een vrouwelijk temperament beschikt en hierdoor zo heerlijk op kan gaan in discussies.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat weet ik, ik deed gewoon even alsof ik verbaasd was over het feit dat ik een vrouw werd genoemd. Maar laat maar. :grin:

Aan temperament ontbreekt het me niet nee. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel [etc etc huilie etc]
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Doe anders gewoon nog wat woorden in mijn mond leggen om je gelijk te halen. Dat is immers je sterkste punt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren? Heb je een probleem met mij ofzo?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dagelijks gebruik is niet al te best in de vorm van h-d.
Ik heb de rechten voor dagelijks gebruik,maar die wil je niet en ben ook enorm zwevend met wat te doen.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#9
koffie en nicotine

En hard drugs gebruik ik alleen als we er zin in hebben en dat is niet wekelijks/maandelijks
Juist door dat je het niet elke week gebruikt blijft het heel speciaal
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koffie en nicotine :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er bestaan trouwens echt wel mensen die dagelijks gebruik (soms jarenlang) van een bepaalde drug niet zat worden.
Dus... waaaaarom heel die discussie terwijl iedereen weet dat mensen verschillen en dus de één iets wel zat wordt en de ander niet.

W.F.L. zei:
Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren?
Klik om te vergroten...

Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vigilante zei:
Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
Klik om te vergroten...

Just a little reminder, eh. :sunglasses:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
redbull (caffeïne dus) en nicotine.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nicotine :(

en das tevens mijn meest hardnekkige verslavng
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nicotine en caffeine , zoals de meesten hier.
T
ToolLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomzor zei:
De manier waarop Dreuge nu redeneert zie ik vaker bij mensen die weten dat ze ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben.
Klik om te vergroten...
De manier waarop RH reageert zie je vaker bij mensen die zich snel verongelijkt voelen.


D: ik weet dat je hoog opgeleid en zeer intelligent bent, maar de besten maken fouten

RH: ik heb nooit gezegd dat ik geen fouten maak, nou moet je niet beweren dat ik dat ooit ergens heb gezegd.

D: Waar zeg ik dat jij heb gezegd dat je nooit fouten maakt?

RH: Je suggereert toch dat ik denk dat ik nooit fouten maak als je zegt "ik weet dat je hoogopgeleid en intelligent bent, maar zelfs de besten maken fouten"?


Misschien dat dit mijn intelligentie te boven gaat maar hier wordt toch de plank volledig misgeslagen?

En waarom niet gewoon zo formuleren: Elke dag dezelfde drug gebruiken kan gaan vervelen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beetje een oude koe, maar toch goed dat iemand het met me eens is :grin:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cafeïne. Zij het als Red Bull, Monster, Go Fast, name it.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tool zei:
En waarom niet gewoon zo formuleren: Elke dag dezelfde drug gebruiken kan gaan vervelen.
Klik om te vergroten...

Welkom op DF (/internet).
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nicotine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."