Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom ben je begonnen met welke drugs?

Waarom ben je begonnen met welke drugs?

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik vooral pep en ghb af en toe. 3mmc en xtc is ook zijn ook drugs die ik weleens gebruik. En 2cb heb ik 2 keer gedaan maar is nu alweer ee n tijdje geleden. En oowja een paar drankjes weekends.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom ik dagelijks ben gaan gebruiken ( poly ) vanaf mijn 15e tot aan mijn 22e / 23e Is omdat ik niet wist hoe ik mij moest identificeren met de wereld om mij heen en met mezelf. Rond mijn 17e was mijn polyverslaving zo hardnekkig dat ik mijn identificeerde met mijn drugsgebruik en ik niet wist wie ik was zonder drugs gebruik tot aan mijn 23e. Ik ben nu clean van al die gekke middelen. ( Speed, Heroine, GHB, Base, Alcohol, valium etc )
Wat ik op het moment zo nu en dan gebruik is LSD, DMT en wiet. Niet om hard te gaan maar om er wat uit te kunnen halen op spiritueel vlak en zelfreflectie. De psychedelica heeft mij geholpen om van mijn dagelijkse poly gebruik af te stappen en zelfs van de tabak af te stappen!

Als ik van de junkie life kan afstappen dan kan jij dat ook!!
Wat mij ook heeft geholpen om van poly verslaving af te komen is leren van jezelf te houden!
En accepteren dat er af en toe kut dagen tussen zitten en dat het er mag zijn en dat het niet altijd feest hoeft te zijn.

NEVER GIVE UP!

Groetjes !!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
De 1ste 6 weken moeilijk inslapen, veel wakker komen en dromen. Na bijna 4 maand kom ik al wat sneller in slaap en slaap beter door maar blijf makkelijk laat op.

Als je dagelijks blowt mag je zeker rekenen dat er de 1ste 2 weken weinig slaap inzit. Daarna neemt vermoeidheid het wel over.
Klik om te vergroten...
Ik ben 3 jaar geleden 7 maand gestopt zonder problemen, maar nu lukt het me niet.
Zal wel aan de taper liggen.
Eerst maar de taper afmaken en da stoppen met thc.
Heb ook geen genot meer van een joint , is enkel puur voor de slaap.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Je kunt aanzienlijk hard trippen op mirtazapine.
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Mirtazapine

En trazodone heeft als actief metaboliet mcpp https://m.psychonautwiki.org/wiki/MCPP
Klik om te vergroten...
Okay. Ik heb beiden thuis liggen als oude medicatie. Thanks voor de info.

WeAreThe99% zei:
Waarom ik dagelijks ben gaan gebruiken ( poly ) vanaf mijn 15e tot aan mijn 22e / 23e Is omdat ik niet wist hoe ik mij moest identificeren met de wereld om mij heen en met mezelf. Rond mijn 17e was mijn polyverslaving zo hardnekkig dat ik mijn identificeerde met mijn drugsgebruik en ik niet wist wie ik was zonder drugs gebruik tot aan mijn 23e. Ik ben nu clean van al die gekke middelen. ( Speed, Heroine, GHB, Base, Alcohol, valium etc )
Wat ik op het moment zo nu en dan gebruik is LSD, DMT en wiet. Niet om hard te gaan maar om er wat uit te kunnen halen op spiritueel vlak en zelfreflectie. De psychedelica heeft mij geholpen om van mijn dagelijkse poly gebruik af te stappen en zelfs van de tabak af te stappen!

Als ik van de junkie life kan afstappen dan kan jij dat ook!!
Wat mij ook heeft geholpen om van poly verslaving af te komen is leren van jezelf te houden!
En accepteren dat er af en toe kut dagen tussen zitten en dat het er mag zijn en dat het niet altijd feest hoeft te zijn.

NEVER GIVE UP!

Groetjes !!!
Klik om te vergroten...
Junkieliiiiife 💕
Nee mopje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmc
en dan ik weet dat het niet gezond is 1 a 2x per maand laten we zeggen 1 gram per keer maximaal


mee begonnen dit jaar vanwege al die kut corona en nu is hij mijn mee favoriete drug en kan er maar niet afblijven niet nodig ook vindt ik aangezien het mij niet terughoud in mijn sociale leven en ik het nog wel allemaal op een rijtje heb moet alleen de dag erna flink uit rusten

en mede waarom ook omdat ik porno kijken 1 nachtje lang fappen op 3mmc gewoon zalig vindt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Magic01 zei:
Puur nieuwsgierigheid...beste maat van gebruikte het al vaker.. (speed) vind het echt lekker.. na de 2de lijn begint het vaak.. gevoel van warmte.. heel veel praten.. energierijk.. doe het altijd op de vrijdag avond met hem.. met een paar pilsjes.. wiet vind ik niks aan.. sws niks met roken. Ben wel benieuwd naar andere soorten drugs.. vast nog veel meer goed spul.
Klik om te vergroten...
Voor mij ook , begin met wiet toen ik 15 was en dat groeide snel uit op meer drugs :hearteyes:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat iemand plots voor mijn neus ( toepasselijke woordspeling 😂 )een lijntje legde en vroeg : Willen jullie ook?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Omdat iemand plots voor mijn neus ( toepasselijke woordspeling 😂 )een lijntje legde en vroeg : Willen jullie ook?
Klik om te vergroten...
Maar nu is de grote vraag… Wat was het?!
M
Magic01Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Omdat iemand plots voor mijn neus ( toepasselijke woordspeling 😂 )een lijntje legde en vroeg : Willen jullie ook?
Klik om te vergroten...
Kijk dat zijn pas vrienden...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Magic01 zei:
Kijk dat zijn pas vrienden...
Klik om te vergroten...
Vond ik ook.



Had ik maar nooit vrienden gehad.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
Zodat ik nu ik Heroïne rook zeer cool ben.
Kijk dan hoe bad ass.

Geweldig tog al je geld verneuken aan drugs je vrienden en familie pijn te doen stond dingen doet voor geld om het te krijgen.

Verslaving is zo fucking cool.
Klik om te vergroten...
Sorry maar volgens mij heb jij het niet begrepen ofniet? Komop Ey zoveel mensen hebben een verslaving en jij doet er leuk over? Terwijl ik las dat je wou stoppen nou dan klopt er iets niet
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
festivals, toen begon de ellende.
M
Magic01Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Thomas Shelby zei:
festivals, toen begon de ellende.
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet zozeer ellende willen noemen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
omdat ik van de lieve heer een hobby heb gekregen die tja uuhmm waardeloos is voor je gezondheid??
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Sorry maar volgens mij heb jij het niet begrepen ofniet? Komop Ey zoveel mensen hebben een verslaving en jij doet er leuk over? Terwijl ik las dat je wou stoppen nou dan klopt er iets niet
Klik om te vergroten...
main-qimg-bbdf1c367bb467c0a6e845c410a1be89.jpg
A
AvoiccLid
01-01-2024, 00:00
#16
A.h.v. een andere topic van mij:

waarom gebruik(te) je drugs & welke drugs?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zodat ik nu ik Heroïne rook zeer cool ben.
Kijk dan hoe bad ass.

Geweldig tog al je geld verneuken aan drugs je vrienden en familie pijn te doen stond dingen doet voor geld om het te krijgen.

Verslaving is zo fucking cool.
A
AvoiccLid
01-01-2024, 00:00
#18
benzzzy zei:
Zodat ik nu ik Heroïne rook zeer cool ben.
Kijk dan hoe bad ass.

Geweldig tog al je geld verneuken aan drugs je vrienden en familie pijn te doen stond dingen doet voor geld om het te krijgen.

Verslaving is zo fucking cool.
Klik om te vergroten...
Ik weet letterlijk niet welk gedeelte van je antwoord serieus is en welk gedeelte sarcastisch is..
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Avoicc zei:
Ik weet letterlijk niet welk gedeelte van je antwoord serieus is en welk gedeelte sarcastisch is..
Klik om te vergroten...
Lees het als volledige sarcasme..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
STIMULANTS

1.amphetamine

2.Methamphetamine(snort)

3.Cocaine(crack to)(smoke snjort)

4.4-fa(eat)

5.Kanna (snort)

6.Caffeine(boof vape snort eat)

7.Nicotine(sunglingual oral nasal rectal transdermal bucal )

8.Methylfenidate(oral rectal nasal sublingual)

9.Ethylfenidate(nasal)

10.4mmc(nasal rectal)

11.5mapb(nasal oral)

12.aphp(nasal vape boof)

13.mdma(oral nasal rectal)

14.4fmph(nasal oral)

15.3-fa(nasal oral)

16.3mmc(nasal)

17. 4emc (nasal)

18. 3fpm(oral)

Psychedelics

19.Lsa(oral

20.Datura stramonium(oral)

21.amanita muscaria(oral)

22. lsd(oral)

23. mirtazapine(oral)

24.nutmeg(oral)

25.2c-b(oral nasal rectal)

26.shrooms(oral)

27.5-meo-dmt (vaped)

28. 4-ho-met (oral nasal)

29. dpt(oral nasal)

30. 25e-nboh(nasal)

31. 5-meo-mipt

32. 1cp-lsd
(sublingual oral)
Sedatives

33. Alprazolam(oral)

34.Diazepam(oral)

35. Oxazepam(oral)

36.Zolpidem(oral)

37. Tramadol(oral)

38.Alcohol(oral rectal sublingual)

39. Weed(oral smoke)

40 .flunitrazolam(oral buccal)

41.ghb(oral)

42.trazodone(oral)

43. kratom(oral)

44.oxycodone(oral nasal)

45.lorazepam(oral)

46. temazepam(oral)

47 . Heroin(0ral rectal nasal)

48. Morphine(oral rectal)

49. Clonazolam (oral)

50. etizolam (oral)

51.methadone(oral)

52. Phenibut (oral)

53.Flualprazolam

54. O-dsmt (oral nasal)

55. Jwh-210 (smoked)

56. Midazolam (oral)

57. Zopiclone

58. Pregabalin

59. baclofen

Dissociative

60. Ether (huff)

61. Salvia(smoke sublingual)

62. dck(nasal)

63. 3-meo-pcp(nasal oral rectal vaped)

64. ketamine(nasal rectal)

65. n2o(huff)

66. Opce(nasal vaped)

67. 3-ho-pcp(nasal oral rectal)

68. dmxe (nasal

TO LAZY RO ADD TO CATAGORY

69. 4fma
70. dmt
71. Tma-2
72. Etazene

Heb deze drugs geprobeerd omdat ik drugs interessant vind

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."