#1
Je kunt aanzienlijk hard trippen op mirtazapine.Vind je mirtazapine en trazodone echt drugs?
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Mirtazapine
En trazodone heeft als actief metaboliet mcpp https://m.psychonautwiki.org/wiki/MCPP
Je kunt aanzienlijk hard trippen op mirtazapine.Vind je mirtazapine en trazodone echt drugs?
Hahaha. True.Vond ik ook.
Had ik maar nooit vrienden gehad.
Hoe slaap je nu zonder weed ?
Had gisteren een niet blow dag ingelast.
Maar raakte niet in slaap en ben dan toch maar 1 gaan draaien..
Ik ben 3 jaar geleden 7 maand gestopt zonder problemen, maar nu lukt het me niet.De 1ste 6 weken moeilijk inslapen, veel wakker komen en dromen. Na bijna 4 maand kom ik al wat sneller in slaap en slaap beter door maar blijf makkelijk laat op.
Als je dagelijks blowt mag je zeker rekenen dat er de 1ste 2 weken weinig slaap inzit. Daarna neemt vermoeidheid het wel over.
Okay. Ik heb beiden thuis liggen als oude medicatie. Thanks voor de info.Je kunt aanzienlijk hard trippen op mirtazapine.
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Mirtazapine
En trazodone heeft als actief metaboliet mcpp https://m.psychonautwiki.org/wiki/MCPP
Junkieliiiiife 💕Waarom ik dagelijks ben gaan gebruiken ( poly ) vanaf mijn 15e tot aan mijn 22e / 23e Is omdat ik niet wist hoe ik mij moest identificeren met de wereld om mij heen en met mezelf. Rond mijn 17e was mijn polyverslaving zo hardnekkig dat ik mijn identificeerde met mijn drugsgebruik en ik niet wist wie ik was zonder drugs gebruik tot aan mijn 23e. Ik ben nu clean van al die gekke middelen. ( Speed, Heroine, GHB, Base, Alcohol, valium etc )
Wat ik op het moment zo nu en dan gebruik is LSD, DMT en wiet. Niet om hard te gaan maar om er wat uit te kunnen halen op spiritueel vlak en zelfreflectie. De psychedelica heeft mij geholpen om van mijn dagelijkse poly gebruik af te stappen en zelfs van de tabak af te stappen!
Als ik van de junkie life kan afstappen dan kan jij dat ook!!
Wat mij ook heeft geholpen om van poly verslaving af te komen is leren van jezelf te houden!
En accepteren dat er af en toe kut dagen tussen zitten en dat het er mag zijn en dat het niet altijd feest hoeft te zijn.
NEVER GIVE UP!
Groetjes !!!
Voor mij ook , begin met wiet toen ik 15 was en dat groeide snel uit op meer drugsPuur nieuwsgierigheid...beste maat van gebruikte het al vaker.. (speed) vind het echt lekker.. na de 2de lijn begint het vaak.. gevoel van warmte.. heel veel praten.. energierijk.. doe het altijd op de vrijdag avond met hem.. met een paar pilsjes.. wiet vind ik niks aan.. sws niks met roken. Ben wel benieuwd naar andere soorten drugs.. vast nog veel meer goed spul.
Maar nu is de grote vraag… Wat was het?!Omdat iemand plots voor mijn neus ( toepasselijke woordspeling 😂 )een lijntje legde en vroeg : Willen jullie ook?
Kijk dat zijn pas vrienden...Omdat iemand plots voor mijn neus ( toepasselijke woordspeling 😂 )een lijntje legde en vroeg : Willen jullie ook?
Vond ik ook.Kijk dat zijn pas vrienden...
Sorry maar volgens mij heb jij het niet begrepen ofniet? Komop Ey zoveel mensen hebben een verslaving en jij doet er leuk over? Terwijl ik las dat je wou stoppen nou dan klopt er iets nietZodat ik nu ik Heroïne rook zeer cool ben.
Kijk dan hoe bad ass.
Geweldig tog al je geld verneuken aan drugs je vrienden en familie pijn te doen stond dingen doet voor geld om het te krijgen.
Verslaving is zo fucking cool.
Ik zou het niet zozeer ellende willen noemen.festivals, toen begon de ellende.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."