Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp welke leeftijd heb je voor het eerst iets gebruikt?

Op welke leeftijd heb je voor het eerst iets gebruikt?

85 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pas rond mn 18e wiet en in mn 20's een paar keer harddrugs gehad met uitgaan ( nooit zelf gekocht toen).
Sinds mn 30e en vooral het laatste jaar ( ben nu 33) heeft het echt een vlucht genomen met meer verschillende drugs en vaker gebruiken en ook zelf kopen.
En vorig jaar de Research Chemicals ontdekt.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een jaar of 12. Gigantisch bad gegaan op wiet. Voelde me hersens zitten, was lijkbleek en heb de hele boel onder gekotst.

heeft me toen wel een aantal jaar er van af gehouden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo een topic was er toch al ergens?

16 alcohol. Eerste keer “drugs” 21, wiet.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
Mijn standaard gedachte bij alles waar ik bad op ga is eigenlijk "misschien is het volgende keer wel leuk."
Klik om te vergroten...

Zo "jong en onbezonnen" was ik ook..eerste keer een pilletje ging ik echt zo hard, was echt niet leuk meer.. Was ook wel een sterke pil (blauwe Mitsubishi) en ik wist er eigenlijk niks vanaf, ik had dat ding ook opgekauwd.. snap nog steeds niet hoe of waarom😅.. Ben op gegeven moment naar huis gegaan en ik had toevallig een muts op m'n hoofd, die trok ik zo ver mogelijk over m'n ogen en ben keisnel naar boven gegaan, heb ik nog hard zitten gaan in m'n bed, wist niet wat me overkwam joh...🤯 Ik durfde ook het licht niet aan te doen in angst dat m'n ouders binnen zouden komen en m'n ogen zouden zien, ik probeerde me te concentreren op het rode stand-by lampje van m'n tv maar m'n ogen trilden zo hard dat het 1 grote waas was, om over die klapperkaak nog maar niet te spreken, de tering...🥴.. En dan een week later gewoon weer opnieuw proberen, echt ik weet niet wat me bezielde op die leeftijd hoor pfffff...🤨
A
Adviseur FlopkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
14 wiet
15 pillen
16/heden

10 weken jeugd kliniek in de Ardennen geweest, school niet afgerond, rijbewijs nog niet...

Om een lang verhaal kort te maken: jong geleerd oud gedaan, het verschild natuurlijk enorm per persoon, maar vergeet nooit dat verslaving om de hoek ligt! :)
L
Limbo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
14 roken
14 drank
17 wiet hasj
19 xtc, lachgas, poppers, speed
20 (heden) 2-CB, MDMA-kristallen, Ketamine

Tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad bij het gebruik van me. Ik ben gisteren geslaagd voor mijn opleiding :wink:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
13 biertje
14 blowen en andere alcohol
15 klein beetje ketamine (niet gevoeld) en XTC
16 en 17 2C-B, 4-FMP, truffels, ketamine, benzofury, kratom, pep, coke, 'poes' (meestal 3-mmc) en ik denk dat ik nog wel het een en ander vergeten ben
18 raakte ik verslaafd aan de poes
19 ben ik nu, geïnteresseerd in DMT/LSD in een therapeutische setting om aan mijn verslaving te werken.
Overigens ben ik echt van het combineren. Een klein beetje van heel veel is erg leuk en bijzonder.
Vooral XTC, dan ongeveer 2 uur nadat ie inklapt 2C-B erbij. De comedown wordt hierdoor drastisch verminderd omdat je gewoon kneiteshard aan het spacen bent. Eventueel op het eind nog een beetje ketamine.
In de tussentijd lekker door blowen.
Niet gerelateerd maar toen ik het woordje spacen typte moest ik weer denken aan een domein die ik een tijd terug had gehaald voor e-mail, gekke.space hahaha.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#8
20 jaar. Zelfs niet gedronken daarvoor.
S
ShakademusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat was jonger dan 12 omdat ik toen al alcohol had gedronken. Met 14 m'n eerste pretsigaret.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was 9 jaar toen ik voor het eerst stoned was
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Astronaut zei:
Ik was 9 jaar toen ik voor het eerst stoned was
Klik om te vergroten...
Hoe is dat gebeurd als ik vragen mag?
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#12
15 voor eeste jointje en 16 voor eerst xtc
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
0 jaar in de buik van mijn moeder
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
0 jaar in de buik van mijn moeder
Klik om te vergroten...
Wat dan? 😥
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Wat dan? 😥
Klik om te vergroten...
Epidurale wss🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Epidurale wss🤣
Klik om te vergroten...
Zoiets mag ik hopen ja haha
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
Ze rookte sigaretten dan rookt de baby mee
Klik om te vergroten...
Me moeder rookte ook altijd. Ben al blij dat ik geen roker ben.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Wat dan? 😥
Klik om te vergroten...
Ze rookte sigaretten dan rookt de baby mee
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
transformated zei:
Me moeder rookte ook altijd. Ben al blij dat ik geen roker ben.
Klik om te vergroten...
Mijn ouders ook beide. Maar zelf rook ik ook niet
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach een dag niet gelachen is ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."