Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief voor 3-mmc

Alternatief voor 3-mmc

27 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Steph zei:
misschien had je beter onderzoek moeten doen voor je gebruik, vrij logisch dat je niks meer merkt met een gebruik van 2 tot 4 weken
Klik om te vergroten...
2-4 weken gebruiken bouwt een beste tolerantie op. Blijkbaar is dat niet bij iedereen bekend. Na zoveel weken aan goed gebruik zou ik eerder een maand rust pauze aanbevelen dan überhaupt een andere chemical of drugs variant.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Steph zei:
misschien had je beter onderzoek moeten doen voor je gebruik, vrij logisch dat je niks meer merkt met een gebruik van 2 tot 4 weken
Klik om te vergroten...
Blyatman zei:
2-4 weken gebruiken bouwt een beste tolerantie op. Blijkbaar is dat niet bij iedereen bekend. Na zoveel weken aan goed gebruik zou ik eerder een maand rust pauze aanbevelen dan überhaupt een andere chemical of drugs variant.
Klik om te vergroten...
Hold on volgens mij zegt hij in de OP dat hij eens in de 2 a 4 weken gebruikt toch? Of begrijp ik het verkeerd. Met 3-mmc kom je dan niet in de knoop met tolerantie volgensmij.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Hold on volgens mij zegt hij in de OP dat hij eens in de 2 a 4 weken gebruikt toch? Of begrijp ik het verkeerd. Met 3-mmc kom je dan niet in de knoop met tolerantie volgensmij.
Klik om te vergroten...
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Partyhardy zei:
Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis).
Klik om te vergroten...
Blyatman zei:
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
Klik om te vergroten...
Een normale dosis ook, dus hij zal wel niet 4 weken doortrekken denk ik 😅.
Anders is een flinke tolerantie onvermijdelijk. Als je het snuift blijf je daarom ook maar dooorsnuiven, in erge gevallen wel elke 20 minuten/half uur...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik capsules, en een maagbeschermer uur voor aanvang en wat eten,
Snuiven , zo veeel Waarom!!! S gaan door me heen .
Er zijn al minstens 3 nadelen
1. Heb brand weg in je neus
2, daarna wat je slikt, im je keel
3. Snelle fix, vaak wat opgefokter, meer bijnemen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
P
PartyhardyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik elke 2 a 4 weken tijdens een avondje met vrienden, dus niet de hele week door nee haha.
Flualhamdulillam zei:
Welke dosering nam je, en via welke route nam je het in? Laatst namelijk voor het eerst geprobeerd en ik was best onder de indruk!
Klik om te vergroten...
Met capsules en ik denk 3x 150 mg (ben 120 kg) om de 2 a 3 uur.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nose Candy zei:
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
Klik om te vergroten...
700mg in 2u? Jongen jongen..🤦‍♂️
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nose Candy zei:
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
Klik om te vergroten...
Vind het ook niet heel bijzonder maar wel leuk om sociaal te doen. Iets prateriger wellicht
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
had ooit gelezen over een 60/40 mix 3-mmc met 3cmc of 4 mec of zoiets dat richting het gevoel van 4-mmc ging .
kan het nu alleen even niet terug vinden..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
had ooit gelezen over een 60/40 mix 3-mmc met 3cmc of 4 mec of zoiets dat richting het gevoel van 4-mmc ging .
kan het nu alleen even niet terug vinden..
Klik om te vergroten...

Komt totaal niet in de buurt die mix.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#12
crystal meth
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat mij een xtc achtige rush voor uren geeft is een flinke dosis Kanna extreme (in een kauwgom stoppen en onder de tong leggen) gecombineerd met een paarcshots wodka.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Komt totaal niet in de buurt die mix.
Klik om te vergroten...
klopt weet ook niet meer zeker wat er met 3-mmc gemixt werd iets met meer serotine release
of 70/30 mix ik ga effe zoeken als ik het terug kan vinden
weet niet zeker maar volgens mij had @De Apotheker zoiets toen geantwoord op iemands zijn vraag????
is al een tijdje terug kan ook dat het richting mdma ging
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
6apb
Klik om te vergroten...
Van alle mensen die ik heb leren kennen , hoor jij in de de top 10
Geeft je mening, bemiddeld soms wat ineen discussie, ongemerkt.
Je bent de rust zelve , en ik heb veel gelezen van je. En je hebt genoeg meegemaakt ,

als 3 mmc weg is , en je zoekt de spice in je "drugs" maar geen trip. Enkel een energie booster. Die niet te nerveus / hartkloppingen geeft .
Wat ja er dan nu zo,? 2fa gaf me good vibes maar een nacht van onrust ..uren lang restless legs and arms . Drama ,
Iets wat de chill geeft van aclohol en toch iets meer power, en energie en relaxing ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kittekatty zei:
Van alle mensen die ik heb leren kennen , hoor jij in de de top 10
Geeft je mening, bemiddeld soms wat ineen discussie, ongemerkt.
Je bent de rust zelve , en ik heb veel gelezen van je. En je hebt genoeg meegemaakt ,

als 3 mmc weg is , en je zoekt de spice in je "drugs" maar geen trip. Enkel een energie booster. Die niet te nerveus / hartkloppingen geeft .
Wat ja er dan nu zo,? 2fa gaf me good vibes maar een nacht van onrust ..uren lang restless legs and arms . Drama ,
Iets wat de chill geeft van aclohol en toch iets meer power, en energie en relaxing ?
Klik om te vergroten...
Dank je 💕

Wat je omschrijft over wat je zoekt is voor mij bepaalde wiet. Van sommige wiet soorten word ik energiek en creatief, maar ook erg chill. En wiet blijft legaal :)
P
PartyhardyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi!
Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum.

Ik heb nu een aantal keer 3-mmc gebruikt, maar de lol is er een beetje van af. Merk dat het niet meer het xtc-achtige gevoel geeft wat het in het begin wel gaf. Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis). Maar ook met het oog op het verbieden van 3-mmc ben ik op zoek naar een alternatief voor deze drug. Ik wil het wel in de RC hoek blijven zoeken, omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en (nog) legaal.

Welke RC vinden jullie aanraders? Iets zoals 3-mmc, dus beetje xtc achtig, maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
6apb
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
4fma
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Partyhardy zei:
maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.
Klik om te vergroten...
lol, dat is echt het doel ja?
6apb kan, of 5mapb,
Voor harmreduction laat ik maar 1 en ander achter wegen XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."