Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum. Ik heb nu een aantal keer 3-mmc gebruikt, maar de lol is er een beetje van af. Merk dat het niet meer het xtc-achtige gevoel geeft wat het in het begin wel gaf. Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis). Maar ook met het oog op het verbieden van 3-mmc ben ik op zoek naar een alternatief voor deze drug. Ik wil het wel in de RC hoek blijven zoeken, omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en (nog) legaal. Welke RC vinden jullie aanraders? Iets zoals 3-mmc, dus beetje xtc achtig, maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha."
"Rustig aan maar. Ik bedoel meer dat 3-mmc niet echt effect op me heeft, behalve de plafonddienst. Ik wil graag gewoon weer een avondje lol kunnen maken, dat je er ook echt iets van merkt ipv dat je je geld verspilt, loopt te knarsentanden en vervolgens niet kan slapen."
"Blyatman zei: Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is. Klik om te vergroten... Ik gebruik elke 2 a 4 weken tijdens een avondje met vrienden, dus niet de hele week door nee haha. Flualhamdulillam zei: Welke dosering nam je, en via welke route nam je het in? Laatst namelijk voor het eerst geprobeerd en ik was best onder de indruk! Klik om te vergroten... Met capsules en ik denk 3x 150 mg (ben 120 kg) om de 2 a 3 uur."