Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
219 weergaven
18-5-2026
r
rubbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Als je je sigaret in je bakkes doet je steekt hem niet niet aan je probeert wel en dan heel de tijd denkt dat hij aan staat
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je het gevoel hebt dat er 5 minuten gepasseerd zijn maar als je op de klok kijkt is het al 2uur later...
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het gras met een gieter water heeft xd
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als je voor de grap jezelf anoniem opbelt met de huistelefoon en vervolgens je mobiele niet op durft te nemen omdat het een anoniem nummer is en je bang bent dat je een bekende aan de lijn krijgt :grin: :grin:

(@ hasj/3'4-DMMC/ephedra)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
WTF...
A
AFK47Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je denkt dat je al hele uren staat te dansen en maar even terug naar je vrienden gaat en dan 10 minuten weg ben geweest.
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#7
Je weet dat je hard gaat als je een peuk verkeerd heb opgestoken en helemaal heb op gerookt. :kots:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je 2 volle dosissen paddo's hebt gevroten (en je dit niet meer kunt herinneren) en je verstijfd op bed ligt, maar je geest door de hele kamer aan het zweven is. En dan vervolgens nog de geesten van je vrienden tegenkomen die precies hetzelfde ervaren...
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Dat ben ik op een avondje feesten. haha geweldig dit en dan vooral de verhalen die je daarna hoort van je maten.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
je bij het verlaten van je woonst halt houd aan de oprit, 10meter van je auto,
15 minuten in discussie gaat met je maat omdat de reserche je kofferbak overhoop aan het halen is

Ik had geen rijbewijs nog auto en zat nog ver van mijn woonst :confused: :rock:
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je ex vriendin bellen na zo'n 8 maanden niet gesproken te hebben, stront lazarus aan de telefoon 2 uur 's nachts. Na een tijd slap te lullen merken dat je eigenlijk tegen haar nieuwe vriend aan het praten bent, en daar vervolgens flinke ruzie mee krijgen :rock: :mrgreen: (Alcohol)

Je je dealer aan het zoeken bent op een feestje, bij de WC afspreekt, en na een tijdje merken dat 'ie aan de andere kant van de ingang van de WC staat te wachten op je... (XTC)

Je met een meid aan het praten bent over het feest, om op de vraag van "Ga je vaker naar dit soort feesten" zonder schaamte antwoord en ook nog eens hard "Nee hoor, geen last van een drugslul, gaat prima!" :grin: (XTC)

Onderweg naar huis achterop bij je maat op zn brommer, er 4 keer afvalt, en nog hard ook. (alcohol)

Bij je vrienden in de taxi wil stappen, maar perongeluk bij een ander groepje in de taxi stapt (alcohol)

Tijdens het nachtvissen een dikke roken, je op je stretcher ligt, keihard beetkrijgt, en vervolgens denkt "fuck it, geen zin" :stoned: (wiet)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
WhiteWiddow zei:
Je met een meid aan het praten bent over het feest, om op de vraag van "Ga je vaker naar dit soort feesten" zonder schaamte antwoord en ook nog eens hard "Nee hoor, geen last van een drugslul, gaat prima!" :grin: (XTC)
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD
Klik om te vergroten...

Ja ikzelf eigenlijk ook haha, zal wel een verhaaltje in m'n hoofd hebben afgespeeld op dat moment. :grin: Snapte er geen kut van, die meid keek me giegelend aan alsof ze water zag branden, en m'n maat en dr vriendin lagen in een scheur van het lachen. Achteraf wel een gouden herinnering whaha :rock:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.

- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.
Klik om te vergroten...

Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:lolol:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
- Wanneer een vriendin op de chat zegt dat ze Kaasflipjes (chips) aan het eten is, en jij zegt dat je er ook één wilt, dat zij dan zegt ja hoor, ik stuur er wel één en dat je dan het complete uur erna steeds op de klok kijkt en afvraagt waar hij blijft. (Vanuit Noord-Holland naar Dordrecht)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenrir zei:
Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Een sigaret verkeerd om proberen aan te steken heb ik echt al heel vaak zien gebeuren, maar nog nooit van een bewaker gehoord die het wel even fixt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fenrir zei:
Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hahahaha deze is echt goed! Ik zie het zo voor me... :tearsofjoy::lolol:
Heb je wel eens een peuk verkeert om aangestoken? Wat een meur...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel veel leuke voorbeelden, vooral van anderen, maar één van mijn favorieten is een vriend van mij die ooit op een feest zei (onder invloed van XTC), "zo lekker dat je met dit spul helemaal niet meer aan verplichte dingen denkt, zoals werk." Drie seconden later: "... Waar werk ik eigenlijk?!?" Een half uur later wist hij het nog steeds niet.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik te hard ga vergeet ik echt alles, kan dan ook geen gesprek meer voeren langer dan 2 zinnen, vergeet steeds waar ik het over had.

En een vriend van me heeft 1x zo strak gestaan van de speed dat hij steeds vergat te ademen. Dus we bleven zeggen: Klaas adem, Klaas adem enz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."