Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
263 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je je dokter belt en vraagt wanneer jullie ergens koffie of thee kunnen drinken :sunglasses:
C
Cocaine and WhiskeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
- je om 6 uur 's morgens je ogen opendoet (je denkt even een dutje gedaan te hebben) en je 2 ambulancebroeders op je af ziet stevenen terwijl je dus ongeveer 20 minuten hebt liggen schokken en stuipen met het schuim op je gezicht, en volledig asgrauw.

je daar helemaal niks en dan ook echt niks vanaf weet en nu nog steeds niet.

de eerste opmerking die je maakt is tegen de zorgelijk kijkende ambulancebroeders en luid als volgt: 'Wat komen JULLIE nou doen?!'.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
twee dagen later? Die zijn zeker hard gegaan dan, die dagen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je in bed wakker wordt, twee dagen na afloop van je laatste herinnering...

@alcohol at koninginnedag.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Svali zei:
Als je in bed wakker wordt, twee dagen na afloop van je laatste herinnering...

@alcohol at koninginnedag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Dan ging je inderdaad goed hard :rock:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je denkt te zwemmen maar eigelijk op een grintpad ligt:P
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
twee dagen later? Die zijn zeker hard gegaan dan, die dagen.
Klik om te vergroten...

Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik heb aanleg voor black-outs. Dat zit in de familie. Over het algemeen doe ik heel normaal tijdens zo'n black-out, dat heb ik vernomen van vrienden/familie. Niemand merkt iets aan me, behalve dat ik erg rustig ben. Ik "zweef" dan, als het ware, op de automatische piloot, net zolang tot ik weer tot bezinning kom. Of hoe ik het moet noemen.

Klinkt misschien als een stoer verhaal, maar dat ervaar ik zelf als allerminst. Alles vergeten is geen pretje, en het is ook een voorloper van Korsakov.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je Denkt dat je cola aan het drinken bent terwijl je niks in je hand hebt xd
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
of je aansteker met je joint probeert aan te steken
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je denkt te verdrinken op een waterbed....
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je denkt keihard te rennen en dit tegen je vrienden zegt, maar ondertussen gewoon staat te hakken..
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#12
je denkt dat je tegen een boom pistm terwijl het gewoon je vriend/vriendin is
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je denkt klaar te komen maar daadwerkelijk gewoon van je af staat te schijten :kots:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
mephuser zei:
Je denkt klaar te komen maar daadwerkelijk gewoon van je af staat te schijten :kots:
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Zeg dat dit niet waar is...
i
i am hurricaneLid
01-01-2024, 00:00
#15
- je zo snel wandelt dat het lijkt alsof de tijd stilstaat

- als je zo lief voor iedereen bent dat het melig wordt

- als je minutenlang gesprekken voert met de personen op posters, busjes shampoo, ...

- je langs een kruk op de grond zit en je steeds meer weer herhaalt 'echt je hebt het mooiste hout dat ik ooit gezien heb, ga zo door'

- als je zoveel praat dat niemand meer luistert en je dat doorhebt maar gewoon lekker doorgaat

- als je iedereen opbelt (na een halfuur achter de naam zoeken) en de meest melige liedjes voor ze zingt

- je een heerlijk geanimeerd gesprek hebt van wel 10min. en daarna van je vrienden moet horen dat er helemaal niemand bij jou stond, buiten een stuk of 5 vuilniszakken

- als je tegen compleet vreemde mensen begint te praten en alles van hun leven wil weten

- je ergens buiten gaat pissen in de vorm van hartjes omdat je dat zo lief lijkt voor je vrienden

- je tegen je aartsvijand zegt dat hij/zij er zo stralend uitziet en het ergens nog meent ook

- als je tegen je vriendin zegt 'die man is echt te grappig, hij blijft maar zwaaien'
terwijl jullie omsingeld zijn door lantaarnpalen

- als diezelfde vriendin antwoord dat ze hem wel ziet zitten

- als je iedereen plots wat dippen van je mdma geeft, zomaar

- als je een hele avond loopt te zoeken in je tas naar je bloesje en dan maar keer op keer herhaalt dat het gestolen is en hoe erg jij dat wel vindt,
om het de volgende dag helemaal vanboven in je tas te zien zitten.

- als je in de spiegel kijkt en je merkt dat er bijna helemaal GEEN iris overschiet, alles is pupil :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Groenekruis zei:
je denkt dat je tegen een boom pistm terwijl het gewoon je vriend/vriendin is
Klik om te vergroten...



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#17
@skippy, toen ging ik beetje te hard:$
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is


en dit het resultaat is:

R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#19
naturelover zei:
Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is


en dit het resultaat is:

Klik om te vergroten...


Kan de foto niet zien Naturelover :cry:
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je een onderkant van een rotonde heel mooi vind!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."