#1
Wanneer je besluit af te koelen onder de douche en dan de scheerschuim pakt en gebruikt ipv de shampoo.
Wanneer je besluit af te koelen onder de douche en dan de scheerschuim pakt en gebruikt ipv de shampoo.

Of een kauwgumpje hahaAls mensen aan je vragen of alles goed gaat, en of je een slokje water wilt.
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :PIk had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')
Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
Hahaha ja agjah iedereen loopt er zo bij dus dat maakt het allemaal wel minder erg hahahahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :P
Ik vind het irritant dat mensen altijd kijken.. jij niet? :PHahaha ja agjah iedereen loopt er zo bij dus dat maakt het allemaal wel minder erg haha
Mensen kijken niet echt naar je, maar je ziet het wel zo. Ik heb ook het idee dat mensen echt naar je zitten te kijken, maar het is iets in je gedachte. HahIk vind het irritant dat mensen altijd kijken.. jij niet? :P
Denk je? :PMensen kijken niet echt naar je, maar je ziet het wel zo. Ik heb ook het idee dat mensen echt naar je zitten te kijken, maar het is iets in je gedachte. Hah
Ja klopt volgens mij wel ja, iedereen is bezig met zn eigen ding maar zelf krijg je wel het gevoel dat iedereen naar je kijkt.Mensen kijken niet echt naar je, maar je ziet het wel zo. Ik heb ook het idee dat mensen echt naar je zitten te kijken, maar het is iets in je gedachte. Hah
Wanneer je kat tegen je begint te praten en je nog serieus terug gaat praten.
Ik ook alleen, alleen verwacht dan niet dat ie terug gaat praten hahaha.Ik praat nuchter ook met mijn kat![]()
Ik ben wel van mening dat wanneer je onder het effect bent van psycho actieve middelen er een diepere band kan ontstaan met je huisdier. Maar dat ie gaat terugpraten, wow! Kun je je nog iets herinneren van dit gesprek? Stiekem bewonder ik je dan wel hoor haha, heb zelf 2 katten namelijk.Ik ook alleen, alleen verwacht dan niet dat ie terug gaat praten hahaha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."