#1
Dat je handen helemaal clammy en koud worden
's-nachts in je onderbroek op de parkeerplaats bent gesignaleerd
je ver weg bent van de dope
Sorry voor de irritante vraag maar, bedoel je met dope Heroine?
Nee daar heb ik me nooit aan gewaagd. Was eerder een combinatie van 3 dagen feesten met verschillende uppers en psychedelica in de combi.
Oh sorry, het was mij niet helemaal duidelijk wat de term dope nou betekende.
Ik heb binges op uppers gehad, en het heeft me elke keer weer totally destroyed. Ik hoop dat jou ervaring beter was.
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :PIk had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')
Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
Hahaha ja agjah iedereen loopt er zo bij dus dat maakt het allemaal wel minder erg hahahahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."