Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
233 weergaven
18-5-2026
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat je handen helemaal clammy en koud worden
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je sneller schrikt van dingen, bijvoorbeeld als je buiten loopt en een blaadje valt uit een boom achter je kijk je in 0,00003 seconde wtf dat was
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
LOL "leuter". Nog erger!
R
Ruby da CherryLid
01-01-2024, 00:00
#4
je weet dat je hard gaat als je op LSD hebt getripped en je alleen maar fractals kan herinneren
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer je de asbak in de koelkast zet en je vervolgens bijna een broodje kattenvoer smeert.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je je kauwgompje niet open krijgt, en die van een vriend wel:unamused: Dit heb ik echt te vaak gehad:tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je zingen/zangstem hoort in een techno nummer waar niet in gezongen word..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je wakker wordt in een bebloed bed en je vaag iets herinnert dat je je sleutels kwijt was en het bovenraampje hebt ingeslagen om binnen te komen terwijl je sleutels gewoon op tafel liggen en je dan ook nog hoort van buurtbewoners dat je 's-nachts in je onderbroek op de parkeerplaats bent gesignaleerd.
(heb nooit kunnen reconstrueren wat er nou precies allemaal gebeurd was)
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je 10x brainzapps krijgt in één dag. Ugh, waarom ben ik zo dom geweest :sweat::sweat: Ik wordt als een pingpong bal door mijn lichaam gestuiterd.

Iemand wat serotonine over toevallig?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
's-nachts in je onderbroek op de parkeerplaats bent gesignaleerd
Klik om te vergroten...

Ik hou van waar ik woon. Maar als ik ooit dit soort fratsen uithaal in mijn straat heb ik drie tazers in mijn oorlel en wordt ik wakker in een isoleercel.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer je iets kwijtraakt wat je nog geen 10 seconden geleden voor ogen zag en vervolgens heel lang bezig bent met nadenken en logica.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekZ zei:
je ver weg bent van de dope
Klik om te vergroten...

Sorry voor de irritante vraag maar, bedoel je met dope Heroine?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
BasvanHoven zei:
Sorry voor de irritante vraag maar, bedoel je met dope Heroine?
Klik om te vergroten...

Nee daar heb ik me nooit aan gewaagd. Was eerder een combinatie van 3 dagen feesten met verschillende uppers en psychedelica in de combi.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Nee daar heb ik me nooit aan gewaagd. Was eerder een combinatie van 3 dagen feesten met verschillende uppers en psychedelica in de combi.
Klik om te vergroten...

Oh sorry, het was mij niet helemaal duidelijk wat de term dope nou betekende.

Ik heb binges op uppers gehad, en het heeft me elke keer weer totally destroyed. Ik hoop dat jou ervaring beter was.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik binge niet.

ik stop gewoon altijd eind van de ochtend en de coming down de rest van dag 2 is dan nog heel goed te doen en dan lig je er 's-avonds weer op een normale tijd in om een dag later weer fris op te staan. Op dag 2 door blijven gebruiken en rekken tot de avond betekent een tweede nacht doorhalen terwijl de ervaring er zelf niet leuker op wordt, integendeel zelfs. En ja, je haalt nog steeds je energie uit een zakje, maar de vermoeidheid wordt steeds groter met als gevolg dat je steeds warriger wordt en uiteindelijk nauwelijks meer samenhangend kan nadenken terwijl het steeds uitgestelde stopmoment er ook nog voor zorgt dat de uiteindelijke coming down steeds vervelender en langer zal gaan worden met ook nog een steeds groter wordende kans op typische upper binge klachten als paranoia en dergelijke.

En dan vind ik dat je alles dat je vanaf medio dag 2 in je systeem mikt toch echt beter kan bewaren voor een volgende keer waar je er dan per definitie weer veel meer plezier uit kan halen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
BasvanHoven zei:
Oh sorry, het was mij niet helemaal duidelijk wat de term dope nou betekende.

Ik heb binges op uppers gehad, en het heeft me elke keer weer totally destroyed. Ik hoop dat jou ervaring beter was.
Klik om te vergroten...

Idem hoor. De laatste jaren ook nooit meer gedaan maar in jongere onbezorgde tijden werd wel es extreem bingegedrag opgemerkt. De day afters of zeg maar week afters waren niet zoetjes maar daar kon ik toen best wel tegen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
Klik om te vergroten...
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')

Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechnoChicken zei:
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')

Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
Klik om te vergroten...
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :P
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMAZING zei:
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :P
Klik om te vergroten...
Hahaha ja agjah iedereen loopt er zo bij dus dat maakt het allemaal wel minder erg haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."