#1
Ik heb me altijd afgevraagd hoe iemand die blind is tript. Lijkt me dikke closed eye visuals (woordgrapje niet bedoeld), fantasie is alles wat ze hebben, right?
ExceptionalInsight zei:Ik heb me altijd afgevraagd hoe iemand die blind is tript. Lijkt me dikke closed eye visuals (woordgrapje niet bedoeld), fantasie is alles wat ze hebben, right?
blinden zijn ook volledig afhankelijk van hun gehoor, lsd kan je gehoor heel hard versterken, maar het kan ook , hoe moet ik dit noemen, storingen in je gehoor geven, daarom kan het voor blinden wel gevaarlijk zijn.ExceptionalInsight zei:Ik heb me altijd afgevraagd hoe iemand die blind is tript. Lijkt me dikke closed eye visuals (woordgrapje niet bedoeld), fantasie is alles wat ze hebben, right?
Razar zei:maar nu is het echt een gelijk een MIERENNEST van doorzichtige bolletjes en 'dingen' die door elkaarheen bewegen, en dat is het best duidelijk als ik naar de hemel kijk.
Dan is het net alsof ik door een microscoop naar snelbewegende doorzichtige bacterieen kijk en of zo. ECHT KUT![]()
Razar zei:Ik heb al 3 maand last van oogproblemen en ik weet er geen raad meer bij.
Het is begonnen nadat ik voor een angstaanval midden december tal van antidepressiva kreeg voorgeschreven ( Deanxit, Seroquel, Sipralexa,..)
Symptomen :
- een ruisachtig pixelpatoon ( net alsof je sneeuw ziet op een tv, maar niet zo sterk )
- het is alsof de randen van alle voorwerpen 'elektrisch' zijn, en beven.
- af en toe lichtflitsen vanuit mijn ooghoeken
- draaierig gevoel in men hoofd ( net alsof ik licht dronken ben)
- zeer veel moeite met concentreren hierdoor.
Ik ben al naar de oogarts geweest en een CT-scan laten doen op mijn hersenen, maar alles leek in orde ( geen tumor en ogen zijn normaal)
Aangezien het aan mijn 2 ogen tegelijk is, zal het wel iets neurologisch zijn denk ik.
Ik heb al gelezen dat sommige mensen dit ook hebben gekregen door gebruik van drugs.
Zijn er mensen die dit ook al hebben gehad?
Ik weet er echt geen raad meer mee en het werkt op mijn zenuwen.

Bscw zei:Razar zei:Ik heb al 3 maand last van oogproblemen en ik weet er geen raad meer bij.
Het is begonnen nadat ik voor een angstaanval midden december tal van antidepressiva kreeg voorgeschreven ( Deanxit, Seroquel, Sipralexa,..)
Symptomen :
- een ruisachtig pixelpatoon ( net alsof je sneeuw ziet op een tv, maar niet zo sterk )
- het is alsof de randen van alle voorwerpen 'elektrisch' zijn, en beven.
- af en toe lichtflitsen vanuit mijn ooghoeken
- draaierig gevoel in men hoofd ( net alsof ik licht dronken ben)
- zeer veel moeite met concentreren hierdoor.
Ik ben al naar de oogarts geweest en een CT-scan laten doen op mijn hersenen, maar alles leek in orde ( geen tumor en ogen zijn normaal)
Aangezien het aan mijn 2 ogen tegelijk is, zal het wel iets neurologisch zijn denk ik.
Ik heb al gelezen dat sommige mensen dit ook hebben gekregen door gebruik van drugs.
Zijn er mensen die dit ook al hebben gehad?
Ik weet er echt geen raad meer mee en het werkt op mijn zenuwen.
Ik heb precies hetzelfde.
weet ook niet wat de fok 't is
Dacht eerst dat het door
de XTC kwam.![]()
Razar zei:maar nu is het echt een gelijk een MIERENNEST van doorzichtige bolletjes en 'dingen' die door elkaarheen bewegen, en dat is het best duidelijk als ik naar de hemel kijk.
Dan is het net alsof ik door een microscoop naar snelbewegende doorzichtige bacterieen kijk en of zo. ECHT KUT![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."