de symptomen lijken op hppd.
Heb zelf ook hppd gekregen door wiet.
heb echt letterlijk ALLE symptomen van hppd.
heb er 3j mee geleefd met het volledig voor mezelf te houden.
Telkens ik een joint rookte kwam het allemaal superhard terug.
Ben toen ook elke dag, de hele dag door beginnen roken,
waardoor ik echt 3-4 jaar constant "visueel aan het trippen" was.
vele van de symptomen krijg je tijdens een trip te zien.
Heb zelf nadien zowat alle gangbare drugs gebruikt, ook lsd en paddo's.
de lsd en paddo's hebben het niet versterkt, hebben me alleen beter geleerd om er mee om te gaan. Daarna ben ik gestopt met wiet roken, en zo ging het geleidelijk aan (maanden) stilletjes aan minder.
als ik een joint rook komt alles gewoon weer terug, maar doordat ik nog maar heel af entoe rook gaat het geleidelijk ook weer weg.
op de duur kon ik ook niet meer lezen want de letters dansten gewoon in het rond en de 'ruis' zoals je het noemt werd erger en erger totdat de letters echt onmogenlijk te lezen waren.
daarna aan verschillende dokters en psychiaters uitgelegd, en niemand die er ooit van had gehoord
heb ook verschillende hersenscans ed laten maken, maar niets daarvan toonde de hppd.
elke drugs zorgde ervoor dat de visuele verstoringen verergerden, en zoals je zei, moe heid versterkte het ook.
Heb het aanvaard dat het iets is waar ik mee moet leren leven.
maar ben toch blij dat het stoppen met drugs dit na een lange periode weer stilletjes aan heeft doen herstellen. De symptomen zijn nog lang niet allemaal weg, maar het is toch sterk geminderd.
probeer geen drugs te gebruiken, en laat je er geen medicijnen als benzo's voor voorschrijven, want dit versterkte het bij mij ook allemaal.
Probeer er mee te leven...
