#1
200mg oraal geeft me bijna hetzelfde gevoel als 150mg nasaal alleen nog net dat tikje harder. Duurt ook veel langer maar het is wel even wachten wat je bij snuiven niet hebt. Dit zijn wel persoonlijke dosissen en geen suggesties 😁Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)