Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Luna199263 zei:
Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)
Klik om te vergroten...
200mg oraal geeft me bijna hetzelfde gevoel als 150mg nasaal alleen nog net dat tikje harder. Duurt ook veel langer maar het is wel even wachten wat je bij snuiven niet hebt. Dit zijn wel persoonlijke dosissen en geen suggesties 😁
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
200mg oraal geeft me bijna hetzelfde gevoel als 150mg nasaal alleen nog net dat tikje harder. Duurt ook veel langer maar het is wel even wachten wat je bij snuiven niet hebt. Dit zijn wel persoonlijke dosissen en geen suggesties 😁
Klik om te vergroten...
Had zelf het idee dat het geen effect meer had nasaal na een binge van 36 uur totdat ik er net een flinke bom ingooide.....Nou ik heb het geweten lol. Leek wel of ik aan het pieken was op de MDMA. Vannacht wel goede nachtrust pakken, heb ik wel verdiend.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Techneut zei:
Vannacht wel goede nachtrust pakken, heb ik wel verdiend.
Klik om te vergroten...
He is alive and awake :) :) gaat ie?
Af en toe wel wat eten he😙
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
He is alive and awake :) :) gaat ie?
Af en toe wel wat eten he😙
Klik om te vergroten...
Absoluut, gaat prima. Net even een uurtje op bed gelegen, moest echt even bijkomen van dat bommetje.....Tjee
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb al pannenkoeken op en 2 broodjes choco pasta, eten is eigenlijk niet eens zo’n probleem momenteel
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Techneut zei:
eten is eigenlijk niet eens zo’n probleem momenteel
Klik om te vergroten...
Is er nog iets dat, wel een probeem is momenteel?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeelanddude zei:
Is er nog iets dat, wel een probeem is momenteel?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen 😊👍🏼
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Techneut zei:
Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen 😊👍🏼
Klik om te vergroten...
Zicht nog goed?
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?

You good to go XD
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
Zicht nog goed?
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?

You good to go XD werkt nog naar behoren, zo even opfrissen
Klik om te vergroten...
Af en toe weet ik van voren niet meer of ik van achter nog leef, maar verder gaat het goed 😜
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blowen liefst samen met vriend of alleen. Ik word er altijd heel relaxed van en krijg extra veel zin dus liefst met vriend. Paddotrips ook sanen. Seks op mdma is heerlijk, is te lang geleden. Verder doe ik het lekker op een combi van kanna en alcohol. Alles werkt wel lustopwekkend bij mij:wink:
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 M
Blauweaap zei:
Jointje roken en pitten vind ik altijd wel een prima iets om alleen te doen. Voor de rest lijkt me alleen gebruiken maar een beetje saai.
Klik om te vergroten...
Klinkt saai, maar ik gebruik t liefst ook alleen, zodat ik heerlijk muziek kan luisteren, met kussens en dekens ( en drie katten #crazycatlady ) kan chillen . Mijn hoofd wordt leger, add zakt. Ga dan wat opruimen en soms tekenen of schrijven. Het is bijna therapie. Gebruik nu 3 MMC... lage dosis oraal. ( hoe iemand dat kan snuiven snap ik niet, dat fikt uren lang door ) reden 2. Heb een dochter van 15 dus doe t alleen die avond als zij uit logeren is. Geen drugs bij kids in de buurt .
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Setting kan verschillen, van op een festival, meet met mensen, of gewoon heerlijk thuis knus en lui op de bank 😁
Klik om te vergroten...
Idd, of met mn laatste beetje sos in bed 🤣😭🤯🤧
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij vreemde thuis. 🤦‍♂️
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Als het op is moet je een s o s versturen he 😝😘
Klik om te vergroten...
Of even naar Albert Lijn
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
UNKNOWN076 zei:
Idd, of met mn laatste beetje sos in bed 🤣😭🤯🤧
Klik om te vergroten...
Hahaha, ook die is herkenbaar.
lekker lui, (vooral als het slecht weer is)
Met sos in bed, netflix aan of een muziekje op. 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Hahaha, ook die is herkenbaar.
lekker lui, (vooral als het slecht weer is)
Met sos in bed, netflix aan of een muziekje op. 🤣
Klik om te vergroten...
+1
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
elke setting?
er is altijd wel de juiste setting of tijd voor een specifieke drug tog
flesje wijn tijdens het koken
lijntje na het eten
benzos voor het slapen
2 dikke lijnen sos tegen obstipatie op de toilet
etc etc..
de enige tijd en plek waar ik geen drug tot me nemen zou is tijdens ov voor dat ik moet rijden
of naar me ouders ga.
schoon ouders of familie waren wel een leuke setting voor een likje mdma
helaas gebruik ik tegenwoordig bijna niks meer
maar de glazen pijp die nog in bubbeltjes plastic zit en het zakje 5 meo dmt hoor k tog altijd roepen uit me keuken la ,, rook me rook me
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Bij vreemde thuis. 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
ja of met vreemde IN je huis
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gebruik ook vaak alleen in me kamer. Kan dan zo gek doen als ik maar wil want er is toch niemand. Is allemaal vet relaxed.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Bij vreemde thuis. 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Bij random mensen (nieuwe beste matties ofc 😂), raven in the kitchennnnnnnn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."