Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnenkort staat er nog eens een truffeltrip op het programma. Nu na x aantal keer truffels gegeten te hebben keert mijn maag al om van de smaak. Nu is mijn vraag: hoe eten jullie je truffels? Door er thee van te trekken, in een cup a soup, lemontek, etc... is me al bekend. Wat zijn nog opties om deze te eten? Deel gerust jullie ervaringen. bedankt!"
"Hey iedereen, Heeft iemand een vermoeden/ervaring over de verhouding van Atlantis truffels tegen over dragons dynamite? Ik heb ondertussen al 2 trips op Atlantis truffels ( 2 x 16 Gr ) achter de rug. Waarvan de eerste trip vrij hevig was en de laatste maal iets of wat tegen viel. Ik weet zeker dat dit geen exacte wetenschap is, maar moest iemand hier wat over kunnen delen die zelf al beide heeft genomen dan hoor ik het hier graag. De man uit de smartshop vertelde met dat de dragons dynamite zeker een sterkere trip zou moeten geven, maar was wat vaag over de aanbevolen hoeveelheid. Alvast bedankt!"
"Xtc, hasj, lsa, 2cb fly, LSD, etizolam, truffels en cocaïne. Voor iemand die tot 16 maand geleden heel occasioneel eens cannabis deed is dit toch al een grote lijst"
"De Apotheker zei: That's the way of the drugs man Klik om te vergroten... Psychedelica heeft toch echt mijn ogen doen open gaan naar een andere wereld. Ik heb het gevoel de laatste maanden dat alle puzzelstukjes samenvallen. Zolang je er maar verstandig met om kan gaan he"
"Beste forumleden. X aantal weken geleden was het nog eens tijd om cocaïne te doen met 2 vrienden. Nu ken je het wel, 1 wordt 2, 2 worden 3, enz.. Nu na het 5 de lijntje werd een vriend heel achterdochtig. Tot zelf op het punt dat hij dacht dat ik dingen verstopte in zijn huis en een sleutel van de deur had gestolen die dag. Ik moet jullie waarschijnlijk niet vertellen dat dit voor ons een angstaanjagende nacht was. Heeft er hier nog al iemand dit eens mee gemaakt? Hoe kun je een persoon kalmeren die je niet meer vertrouwt? Een geluk dat we elkaar al lang kennen en hij op sommige momenten wel door had dat dit door de coke kwam. Iemand meer info hierover?"
"CuriousExplorer zei: Uw vriend moet ver weg uit de buurt van cocaïne blijven. Dit blijft niet eenmalig, kan je dit uit eigen ervaring vertellen. Klik om te vergroten... Oei, da's jammer. We hebben door de jaren heen verschillende dingen al uitgeprobeerd. Nooit iets raar gebeurt buiten eens een bad trip op psychedelica..."
""
"Voor corona er was was dit +- 3 a 400 euro per jaar. Sinds corona, nu dus ong 1 jaar, zal dit toch een 8 a 900 euro ( kan zelf meer zijn ) zijn voor deze periode. Thuis zitten vervelen doet precies toch sneller terug grijpen naar bepaalde middelen 😁 nu moet ik wel zeggen dat ik regelmatig deel met vrienden en hier ook zelden iets voor vraag, geen idee dus of ik meer gebruik dan een andere periode"
"Boyman zei: Thanks, leuk om te horen! Ik zou zelf het woord neon niet gebruiken maar inderdaad leek alles een beetje te flikkeren en "pulseren" qua licht en helderheid. 50mg klinkt erg heftig, ik denk niet dat ik daar klaar voor ben Een vriendelijke truffeltrip vind ik een mooie omschrijving, het is niet helemaal hetzelfde maar komt toch behoorlijk in de buurt. Heb je het idee dat de trip ook langer duurt met 50mg, of verhoogt het alleen de piek? En wat is je ervaring met bijnemen? Klik om te vergroten... Over bijnemen kan ik niets zeggen aangezien ik dat nog niet gedaan heb. Op deze hoeveelheid zijn uiteraard de visuals heftiger, maar ik had niet de indruk dat de trip langer duurde. De echte piek duurt voor mij ook zelden langer dan 1,5 u, daarna nemen de visuals snel af en voel ik me gewoon onder invloed. Er is wel naar mijn gevoel een lange na- stimulatie. Na inname op deze hoeveelheid kan ik de eerste 10 uur zeker niet slapen 🙂 Heb vooral de indruk bij dit goedje dat dit bij elke persoon anders binnenkomt. Dit stofje doe ik af en toe eens met vrienden en we nemen ook steeds allemaal dezelfde hoeveelheid, alleen zijn de effecten regelmatig volledig anders bij onze groep. Zowel qua visuals, trip gehalte, stimulatie, enz... Ligt uiteraard eraan met welke mindset je de trip in gaat, maar zoveel verschil heb ik zelden gezien bij alles wat ik al gedaan heb 😛"
"Boyman zei: Zo zou ik het ook omschrijven. Als ik vergelijkbaar hard was gegaan op truffels, had ik me liever niet buiten begeven zo dichtbij de bevolkte wereld. Dan was ik misschien wel echt bad gegaan. Nu was het ook zwaar, maar het was te sturen! Ik zou wel zorgen dat je wel ergens een rustige plek heb waar je naar uit kunt vallen. Het idee dat ik wel gewoon naar huis kon als ik dat wilde, was heel fijn. Klik om te vergroten... Altijd zorgen dat je een veilige gekende uitvalsbasis hebt of een tripsitter die je 100% vertrouwt bij psychedelica naar mijn mening. Ik heb al enkele keren meegemaakt dat iemand zijn mood 100% kan omslaan door bepaalde prikkels, zeker in steden. Better safe than sorry 😛 is natuurlijk wel enorm interessant om eens al trippend door steden te lopen. Ik heb vorig jaar Gent verkend op 19 Gr Atlantis. Dat was me wel een beleving met al die oude gebouwen 😁"