Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind je het ook echt smerig (geworden) of is het alleen een reflex van je lichaam?"
"Oké, dankjewel! Ik weet dat dit verder geen medisch forum is, maar hoezo gaan ze mn nier lever functie testen als ik maag/darmen klachten heb? Of zie ik iets over t hoofd :P"
"Heehee, Ik loop al lange tijd rond met vage maag/darmklachten, en heb eigenlijk besloten dat ik het toch door de huisarts wil laten onderzoeken. Het enige waar ik 'bang' voor ben is dat ze bloed willen prikken om dingen te onderzoeken (of ik bijvoorbeeld ergens allergisch voor ben?), en dan cannabis in mn bloed vinden. Door bepaalde omstandigheden kan ik zo'n uitslag echt niet hebben. Maar 'vinden' ze zoiets wel als ze niet specifiek op zoek zijn naar drugs? Ik rookte tot voor kort vrijwel elke avond, maar wil en ben hier mee gestopt sinds een weekje. Ik wil mn gebruik terugdringen maar 1x per week. En als het nodig is een tijdje helemaal stoppen. Heb wel veel op internet gezocht hoelang het aantoonbaar is bij redelijk gebruik, 2/3/4 weken. Als het moet, ben ik bereid een maand te stoppen, maar aangezien al mn vrienden wiet roken is het lastig. Maargoed, weet iemand misschien hoe het werkt bij een 'gewoon' bloedonderzoek? Ik durf nu namelijk geen afspraak te maken."
"Ligt eraan, 1x een (veel te) hoge dosis kan al schade leveren aan de hersenen, helemaal op jonge leeftijd. Maar een 'goede' dosis levert ook geen garanties. Alhoewel je vast niet ineens 3 niveau's zakt op school na eenmalig drugsgebruik. Maar pas er wel mee op, het nu niet hebben van klachten, betekent niet dat je die later niet kan krijgen. Ik sluit me overigens ook helemaal aan bij SmartieAndMe, wacht er gewoon mee!!"
"Kaleidoscope toevallig? :P Daar zat ik ook heerlijk met lachgas in zitzakken. Heerlijke combi!"
"Tja, ik merk op dinsdag wel een dipje. Zaterdagnacht XTC, zondagochtend helemaal kapot thuis komen, niet kunnen slapen tot zondagavond. Dan in een diepe slaap belanden voor heel veel uurtjes, en als ik dan maandag wakker word voel ik me nog best 'oke' door het lange slapen. Maar als ik de volgende nacht dan weer normaal aantal uren slaap, voel ik me dinsdag echt kut. Moe, futloos, verdrietig, depressief, alles erop en eraan. Ik weet het ook niet precies, maar zo is het patroon bij mij iig altijd. Het verschilt wel per persoon, natuurlijk. En de hoeveelheid. Hoe meer ik neem, hoe erger de dip. Ik weet niet, ik merk op de dinsdag ook vooral een psychische dip (ben hier ook gevoelig voor). En ik merk ook hoe vaker ik het spul gebruikt, hoe erger de kater. Had ik de eerste paar keren helemaal geen last van, namelijk... Ach, wees blij dat jouw katers niet zo erg zijn."
"Van mijn inkomen/stufi. Ik werk maar 8u in de week, dus zo heel veel geld komt er allemaal niet binnen, maar ik heb m'n wietgebruik altijd makkelijk kunnen bekostigen, zelfs toen ik dagelijks rookte. Nu geminderd naar een paar keer per week. Voor de rest ben ik wel heel zuinig met m'n geld, heb een lage huur, koop alleen kleding als ik het nodig heb etc"
"broodjeaap zei: Ik was afgelopen zomer op een festival. Ik was al op het terrein, er kwam vervolgens een bewaker achter een hek vandaag met een hond, ze wilde richting ingang lopen. De hond ging echter naar de achterzak van een man die dat niet doorhad (weet niet zeker meer of de hond ook ging zitten). De man keek achter zich toen hij iets voelde snuffelen en schrok zich het leplazarus. Hij zette twee stappen naar voren. De security zei dat hij moest blijven staan maar hij zette het op een lopen, die security met hond en al erachteraan. Hij verdween snel in de menigte, haha. Maar hoe zit dat dan, die security wilde niet eens deze man controleren, hij was al op het terrein... dus die hond zal toch echt wat geroken moeten hebben niet? Klik om te vergroten... Misschien rook die hond wel een lekker koekje, en honden hebben sowieso de rare gewoonte om aan mensen hun kruis te snuffelen. Als het echt een drugshond was, werd die hond helemaal gek en reageerde hij echt niet alleen op die man."
"Hi! Ik heb een vraag altijd grote fascinatie gehad voor 'trippen', helaas tot nu toe nog geen succes mee gehad. Heb een keer paddo's en een keer truffels geprobeerd. Psychisch ging alles goed, maar lichamelijk.. de bodyload, die viel heel erg tegen. Ik voelde me de hele tijd zo raar, echt geen fijn gevoel en het verpeste de trip ook zwaar. Heb voor mezelf besloten dit nooit meer te gebruiken, zo vervelend vind ik die bodyload. Toch blijft m'n interesse, en ik vroeg me daarom af of LSD dezelfde body load geeft als paddo's/truffels? Of voelt dat lichamelijk heel anders aan? Thanks"
"Dankje! Ja, het bleef constant over de hele trip. Alleen het eerste halfuur (ongeveer?) wel de bekende het ineens heel warm krijgen en een beetje misselijk, gelukkig verdween dat wel, maar die zware (en voor mij zeer onaangename) bodyload niet. Mijn vrienden hadden dit niet, en ik heb op internet ook niet echt iets soortgelijks kunnen vinden. Maar misschien is het wel gewoon 'persoonlijk' dat ik dat gevoel onaangenaam vind? Net zoals als sommige mensen bijvoorbeeld het effect van wiet niet waarderen. Geen idee of dat vergelijkbaar is, maar goed. En dat energieke van LSD klinkt wel fijn, dankje voor je ervaring, klinkt wel alsof ik LSD een eerlijke kans zou moeten geven (voorlopig nog even niet hoor; maar het is fijn om te weten dat het toch wel echt anders voelt dan paddo's/truffels, alhoewel dat natuurlijk ook deels subjectief is)."