Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJaarboek quote

Jaarboek quote

118 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ken je die film "het regent gehaktballen?"

Ik heb een nieuwe: "Het regent boze smileys en de wolk is druktemaker
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Is druktemaker een vrouwtje? Ik dacht een mannetje.
Klik om te vergroten...
Snoozerboy5000 zei:
Fijn dat iedereen mijn fantasie in leven houd.
Klik om te vergroten...
Rotjoch zei:
Is mij ook niet altijd duidelijk hoor
Klik om te vergroten...
JONGENS ZIJN STOM.
Zo. Dat is een mooie voor in je jaarboek
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Is mij ook niet altijd duidelijk hoor
Klik om te vergroten...
laat me vrouwtje met rust hoor
ze moet nog bijkomen
laat haar
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Zecht staat niet in mijn woordenboek.
Klik om te vergroten...
Rico niet hoor, die trekt die scheur open en ademt uit en dan is het vluchten voor je leven.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
serieus?
Klik om te vergroten...
Beetje ongelukkig geformuleerd maar ik wou hem kort houden.

Ik denk na voordat ik wat zeg, en dan zeg ik wat stoms. ofzo
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker zei:
JONGENS ZIJN STOM.
Zo. Dat is een mooie voor in je jaarboek
Klik om te vergroten...
Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Beetje ongelukkig geformuleerd maar ik wou hem kort houden.

Ik denk na voordat ik wat zeg, en dan zeg ik wat stoms. ofzo
Klik om te vergroten...
standaard brada
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Zecht staat niet in mijn woordenboek.
Klik om te vergroten...
zecht is een afk
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had altijd wel door dat jullie en stel gestoorden mafklappers zijn maar vandaag zijn je allemaal wel heel erg in vorm jongens.

en dat op een maandag...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een goeie quotes allemaal jongens.

Dirkjan zei:
Ken je die film "het regent gehaktballen?"
Klik om te vergroten...

DAT is nou een goeie quote
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou Thijs. Genoeg quotes om in je boekje te plakken zoals je ziet! En dit is nog maar het voorwoord. Er zijn nog veel meer quotes van genoeg gezellige mensen die je kan plakken.

Heb je even? Of beter gezegd hoeveel ruimte heb je voor je quotes?

Wil je nog wat inbreng van een roze olifant? Of de apotheker? Of wellicht een quote van een oude zeehond? Of een gembertheetje?

MAAR ZEG HET THIJS! LAAT ONS NIET ZO AANKLOOIEN, WANT DAN KRIJG JE DIT.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
Klik om te vergroten...
Maar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Wat een goeie quotes allemaal jongens.



DAT is nou een goeie quote
Klik om te vergroten...
Er kwam nog iets achter, verdomme
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!

(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
Klik om te vergroten...
Toch ken je wel nadenken eikel, kom nouuuuu😛

MaddMonkey zei:
Ja en gooi benzine in die super soakers

en dan tp-en we het gebouw

en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
Klik om te vergroten...
Niet wat ik bedoelde met brandhaard maar whatever klinkt leuk! IK WIL ZE ZIEN BRANDEEEEEEN.

Zanza zei:
Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Klik om te vergroten...
Kan de spam politie me aub 1 keer met rust laten?!?!??!?
Ik doe toch wel wat ik wil!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mochten jullie het nog niet weten. Ik hou van vuur.

Ben een wateraap, maar dat is niet genoeg om de pyromaan in mij te blussen ghehehehe

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Ik doe toch wel wat ik wil!
Klik om te vergroten...
Gaat ze weer. Gniffel
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
Mochten jullie het nog niet weten. Ik hou van vuur.

Ben een wateraap, maar dat is niet genoeg om de pyromaan in mij te blussen ghehehehe

Klik om te vergroten...
YEEEEHEEEEEES BABY

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Niet wat ik bedoelde met brandhaard maar whatever klinkt leuk! IK WIL ZE ZIEN BRANDEEEEEEN.
Klik om te vergroten...

SAMEN MET RICOOOOOOO

KOM MET VUUR IK GEEF JE WATER
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zeg
Klik om te vergroten...
Lol niets nieuws hihi
Sorry not sorry
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Zijn dit voetbalelftallen?
Klik om te vergroten...
moest in ts zijn post ook effe nadenken
hij bedoelt waarschijnlijk 6 vwo

was best een angstige gedachten
dacht 6 vwo dan vraag je tog niet om 22:30 op een df om een quote voor je jaarboek//

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."