Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJaarboek quote

Jaarboek quote

118 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
thijskothder zei:
Beste mede drugs gebruikers

ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geƫxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos)
Klik om te vergroten...
das al een aardig lijstje
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flower123 zei:
Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym šŸ˜‚ Same feeling šŸ„²šŸ’”
Whaha (S) 😜😜
don’t worryšŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hĆØ
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
En nee,
Klik om te vergroten...
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zeg
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hĆØ
Klik om te vergroten...
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.
gebruikt waarschijnlijk ook nooit meer drug.
heeft nu wel gezien wat drug met mensen doet.. :grinning:
soort van harm reduction...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
5v
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
6v
Klik om te vergroten...
Zijn dit voetbalelftallen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Klik om te vergroten...
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Zijn dit voetbalelftallen?
Klik om te vergroten...
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
Klik om te vergroten...
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
Klik om te vergroten...
Dit maar dan met zeik is ook leuk @thijskothder, gegarandeerd je laatste schooldag dan.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
Klik om te vergroten...
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!

(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is een topic die ik had gemaakt vol met qoutes/citaats:
https://drugsforum.nl/threads/wat-vind-jij-een-goeie-quote-citaat.67178/
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja en gooi benzine in die super soakers

en dan tp-en we het gebouw

en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!

(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
Klik om te vergroten...
Toch ken je wel nadenken eikel, kom nouuuuušŸ˜›

MaddMonkey zei:
Ja en gooi benzine in die super soakers

en dan tp-en we het gebouw

en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
Klik om te vergroten...
Niet wat ik bedoelde met brandhaard maar whatever klinkt leuk! IK WIL ZE ZIEN BRANDEEEEEEN.

Zanza zei:
Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Klik om te vergroten...
Kan de spam politie me aub 1 keer met rust laten?!?!??!?
Ik doe toch wel wat ik wil!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mochten jullie het nog niet weten. Ik hou van vuur.

Ben een wateraap, maar dat is niet genoeg om de pyromaan in mij te blussen ghehehehe

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Ik doe toch wel wat ik wil!
Klik om te vergroten...
Gaat ze weer. Gniffel
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
MaddMonkey zei:
Mochten jullie het nog niet weten. Ik hou van vuur.

Ben een wateraap, maar dat is niet genoeg om de pyromaan in mij te blussen ghehehehe

Klik om te vergroten...
YEEEEHEEEEEES BABY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."