#1
das al een aardig lijstjeBeste mede drugs gebruikers
ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geƫxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos)
das al een aardig lijstjeBeste mede drugs gebruikers
ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geƫxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos)
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym š Same feeling š„²š
Whaha (S) šš
donāt worryš
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zegEn nee,
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.Echt een trieste bedoeling inderdaad.
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.
Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.
Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hĆØ
Zijn dit voetbalelftallen?
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.Zijn dit voetbalelftallen?
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahahaOke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
Dit maar dan met zeik is ook leuk @thijskothder, gegarandeerd je laatste schooldag dan.Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
Toch ken je wel nadenken eikel, kom nouuuuušAah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!
(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
Niet wat ik bedoelde met brandhaard maar whatever klinkt leuk! IK WIL ZE ZIEN BRANDEEEEEEN.Ja en gooi benzine in die super soakers
en dan tp-en we het gebouw
en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
Kan de spam politie me aub 1 keer met rust laten?!?!??!?Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Gaat ze weer. GniffelIk doe toch wel wat ik wil!
YEEEEHEEEEEES BABYMochten jullie het nog niet weten. Ik hou van vuur.
Ben een wateraap, maar dat is niet genoeg om de pyromaan in mij te blussen ghehehehe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."