Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJaarboek quote

Jaarboek quote

118 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flower123 zei:
Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym πŸ˜‚ Same feeling πŸ₯²πŸ’”
Whaha (S) 😜😜
don’t worryπŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flower123 zei:
En nee,
Klik om te vergroten...
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zeg
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
Klik om te vergroten...
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.
gebruikt waarschijnlijk ook nooit meer drug.
heeft nu wel gezien wat drug met mensen doet.. :grinning:
soort van harm reduction...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
5v
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
6v
Klik om te vergroten...
Zijn dit voetbalelftallen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Klik om te vergroten...
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Zijn dit voetbalelftallen?
Klik om te vergroten...
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
Klik om te vergroten...
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
Klik om te vergroten...
Dit maar dan met zeik is ook leuk @thijskothder, gegarandeerd je laatste schooldag dan.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
Klik om te vergroten...
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!

(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is een topic die ik had gemaakt vol met qoutes/citaats:
https://drugsforum.nl/threads/wat-vind-jij-een-goeie-quote-citaat.67178/
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja en gooi benzine in die super soakers

en dan tp-en we het gebouw

en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
standaard brada
Klik om te vergroten...
bedoelde ermee zo gaat het bij iedereen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
Klik om te vergroten...
Meer in de richting van thijs:

"School is goed, maar meisjes zijn goeder"
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker zei:
Maar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.
Klik om te vergroten...
ik had bijna afgesloten
dachy dat je weg was pop door die mensen uit Ulaanbaatar
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar ik wil de quote even veranderen.

Mannen zijn dom, vrouwen zijn gek. En de reden dat vrouwen gek zijn is omdat mannen dom zijn.

(C) george carlin
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Druktemaker zei:
JONGENS ZIJN STOM.
Klik om te vergroten...
En vrouwen zijn gek.

We hebben elkaar veel te hard nodig, joh.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."