#1
WhahahahaNee nee, dat is helemaal niet waar. Iedereen houdt van jou. Alleen, kleine tip, doe ermee wat je wilt maareh.
KAP NOU GODVERDOMME MET DIE NAZI SS!
Sorry, dat was mijn innerlijke Dirkjan.
Alsnog bedankt😜😊
En nee,
WhahahahaNee nee, dat is helemaal niet waar. Iedereen houdt van jou. Alleen, kleine tip, doe ermee wat je wilt maareh.
KAP NOU GODVERDOMME MET DIE NAZI SS!
Sorry, dat was mijn innerlijke Dirkjan.
je hebt hem zelf al gevonden...Beste mede drugs gebruikers
ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geëxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos), ik moet binnenkort een quote / citaat opgeven voor mijn jaarboek. Heeft iemand nog leuke (redelijk orginele quotes)?
das al een aardig lijstjeBeste mede drugs gebruikers
ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geëxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos)
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym 😂 Same feeling 🥲💔
Whaha (S) 😜😜
don’t worry😂
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zegEn nee,
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.Echt een trieste bedoeling inderdaad.
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.
Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.
Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
Zijn dit voetbalelftallen?
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.Zijn dit voetbalelftallen?
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahahaOke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
Dit maar dan met zeik is ook leuk @thijskothder, gegarandeerd je laatste schooldag dan.Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."