#1
bedoelde ermee zo gaat het bij iedereenstandaard brada
bedoelde ermee zo gaat het bij iedereenstandaard brada
Meer in de richting van thijs:Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
ik had bijna afgeslotenMaar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.
En vrouwen zijn gek.JONGENS ZIJN STOM.
Moet jij nog niet naar bed?Ik had altijd wel door dat jullie en stel gestoorden mafklappers zijn maar vandaag zijn je allemaal wel heel erg in vorm jongens.
en dat op een maandag...
goederder of beterderMeer in de richting van thijs:
"School is goed, maar meisjes zijn goeder"
Dat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen. Wij kunnen sperma spuiten als een tuinslang. Maar zonder vrouw heb je gewoon een stapel ranzige sokken op je kamer liggen.Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.
Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237
sterf.
rustig poppie wil je op mij accountNee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.
Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237
sterf.
Zometeen probeer wel wat nuttigs met me leven te doen zo nu en dan.Moet jij nog niet naar bed?
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym 😂 Same feeling 🥲💔
Whaha (S) 😜😜
don’t worry😂
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zegEn nee,
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.Echt een trieste bedoeling inderdaad.
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.
Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.
Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
Zijn dit voetbalelftallen?
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.Zijn dit voetbalelftallen?
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahahaOke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."