Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJaarboek quote

Jaarboek quote

118 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
standaard brada
Klik om te vergroten...
bedoelde ermee zo gaat het bij iedereen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
Klik om te vergroten...
Meer in de richting van thijs:

"School is goed, maar meisjes zijn goeder"
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Maar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.
Klik om te vergroten...
ik had bijna afgesloten
dachy dat je weg was pop door die mensen uit Ulaanbaatar
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar ik wil de quote even veranderen.

Mannen zijn dom, vrouwen zijn gek. En de reden dat vrouwen gek zijn is omdat mannen dom zijn.

(C) george carlin
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:
JONGENS ZIJN STOM.
Klik om te vergroten...
En vrouwen zijn gek.

We hebben elkaar veel te hard nodig, joh.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
En vrouwen zijn gek.

We hebben elkaar veel te hard nodig, joh.
Klik om te vergroten...
Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.

Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
7483BCF8-6CFD-46FB-8FAB-C79C4567BB97.jpeg

sterf.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Ik had altijd wel door dat jullie en stel gestoorden mafklappers zijn maar vandaag zijn je allemaal wel heel erg in vorm jongens.

en dat op een maandag...
Klik om te vergroten...
Moet jij nog niet naar bed?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Meer in de richting van thijs:

"School is goed, maar meisjes zijn goeder"
Klik om te vergroten...
goederder of beterder
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druktemaker zei:
Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.

Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237

sterf.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen. Wij kunnen sperma spuiten als een tuinslang. Maar zonder vrouw heb je gewoon een stapel ranzige sokken op je kamer liggen.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druktemaker zei:
Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.

Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237

sterf.
Klik om te vergroten...
rustig poppie wil je op mij account
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Moet jij nog niet naar bed?
Klik om te vergroten...
Zometeen probeer wel wat nuttigs met me leven te doen zo nu en dan.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flower123 zei:
Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym 😂 Same feeling 🥲💔
Whaha (S) 😜😜
don’t worry😂
Klik om te vergroten...
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flower123 zei:
En nee,
Klik om te vergroten...
Je bent wel een eigenwijze klaproos, zeg
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Echt een trieste bedoeling inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
MaddMonkey zei:
Ik had slechts een greep uit de catalogus der mogelijkheden gehaald. Die mensen waren toevallig online op dat moment.

Maar vooruit, @Flower123 voor als je een quote wil zonder sarcasme (s). Die hebben we ook nog thijsje.

Je moet wel echt een keer wat gaan zeggen @thijskothder . Vind dit echt onbeschoft van je. Allemaal mensen die je graag willen helpen met je jaarboek en jij laat het lekker links liggen naast @ljuv . Dacht t niet hè
Klik om te vergroten...
als ik door thijs zn topic scroll begrijp ik wel waarom die niks meer zegt.
gebruikt waarschijnlijk ook nooit meer drug.
heeft nu wel gezien wat drug met mensen doet.. :grinning:
soort van harm reduction...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
5v
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
6v
Klik om te vergroten...
Zijn dit voetbalelftallen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Ja zoiets doe je als je in 5v zit. Maar in 6v? Kom op. Dan gaan dit soort geintjes niet meer.
Klik om te vergroten...
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Zijn dit voetbalelftallen?
Klik om te vergroten...
Thijs zit in v6 en doet nu examen. Kom op even nadenken Zanzje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Oke maar wat doen we voor examenstunt kolderdag kom op man, is sneller dan je denkt he.
Klik om te vergroten...
Zal ik in 6 supersoakers tuffen en dat we dat dan op de schoolleiding spuiten en een grote brandhaard veroorzaken ahahahahahahahahahahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."