Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJaarboek quote

Jaarboek quote

118 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
dirk gaan we nog een level hoger ? iq is vrij laag hier
t
thijskothderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mede drugs gebruikers

ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geëxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos), ik moet binnenkort een quote / citaat opgeven voor mijn jaarboek. Heeft iemand nog leuke (redelijk orginele quotes)?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Voor een komische quote verwijs ik door naar @Dirkjan
Voor een afkorting naar @Rotjoch
Voor rechts gehannes @Zanza
Voor een Spaanse liefdesverklaring @ricorieks
Voor een samenvatting @ljuv
Voor een heel verhaal @Mevrouw Pløp

Kortom. Genoeg smaken hier.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Voor een komische quote verwijs ik door naar @Dirkjan
Voor een afkorting naar @Rotjoch
Voor rechts gehannes @Zanza
Voor een Spaanse liefdesverklaring @ricorieks
Voor een samenvatting @ljuv
Voor een heel verhaal @Mevrouw Pløp

Kortom. Genoeg smaken hier.
Klik om te vergroten...
Klopt allemaal. Ik natuurlijk bovenaan, want je vindt mij de leukste natuurlijk.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
aapie ik spreek geen spaans en al helemaal geen nederlands
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
aapie ik spreek geen spaans en al helemaal geen nederlands
Klik om te vergroten...
@thijskothder Kies deze man, je zult niet weten wat er staat maar tropisch klinkt het zeker!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
CUL8R

~Thijs
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Druktemaker zei:
@thijskothder Kies deze man, je zult niet weten wat er staat maar tropisch klinkt het zeker!
Klik om te vergroten...
oh me schat ik had reactie niet gezien
vergeef
ik zit op me knieen en je komt dichterbij
welk topic is dit voordat we dadelijk
die fiets band moeten plakken my love
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
ik zit op me knieen
Klik om te vergroten...
Dat doe je wel vaker of niet
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
oh me schat ik had reactie niet gezien
vergeef
ik zit op me knieen en je komt dichterbij
welk topic is dit voordat we dadelijk
die fiets band moeten plakken my love
Klik om te vergroten...
Doe mij ook wat
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
'Er zijn 3 soorten mensen. Mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.'
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
'Ik denk altijd eerst na, voordat ik iets stoms zeg.'
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
@thijskothder Kies deze man, je zult niet weten wat er staat maar tropisch klinkt het zeker!
Klik om te vergroten...
boef zoekt vrouw
geen man drukkie
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Dat doe je wel vaker of niet
Klik om te vergroten...
zolang tot me knieën schaal worden voor miss @Druktemaker
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
'Verstand op 0, frituur op 180'
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Is druktemaker een vrouwtje? Ik dacht een mannetje.
Klik om te vergroten...
Of houd jij graag van koekhappen in iemands genotsknots
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
zolang tot me knieën schaal worden voor miss @Druktemaker
Klik om te vergroten...
Is druktemaker een vrouwtje? Ik dacht een mannetje.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker zei:
Doe mij ook wat
Klik om te vergroten...
wat heb je nodig
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rotjoch zei:
Verstand op 0, frituur op 180
Klik om te vergroten...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Aah. Tja ik ben na 3h gestopt en heb nooit meer een studieboek gelezen. Ben niet zo van het studeren enzo. Verdoe je je tijd mee. Geld verdienen!!! Hejemeer aan!

(Nee hoor kindertjes. Allemaal goed je best doen op school)
Klik om te vergroten...
Toch ken je wel nadenken eikel, kom nouuuuu😛

MaddMonkey zei:
Ja en gooi benzine in die super soakers

en dan tp-en we het gebouw

en dan mag dopey langskomen met een vuurtje
Klik om te vergroten...
Niet wat ik bedoelde met brandhaard maar whatever klinkt leuk! IK WIL ZE ZIEN BRANDEEEEEEN.

Zanza zei:
Wow @ljuv. 4 posts achter elkaar. Easy girl!
Klik om te vergroten...
Kan de spam politie me aub 1 keer met rust laten?!?!??!?
Ik doe toch wel wat ik wil!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."