Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie had er een drugsvrij weekend ?!

Wie had er een drugsvrij weekend ?!

98 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook, alleen wat biertjes en een jonko. Ben aan het klussen in mijn nieuwe huis!!
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Streep mij maar door .
Ik had 4-ho-met en 90 mg 2c-c.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ik zie een zorgelijke ontwikkeling...

Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
Klik om te vergroten...
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!
Klik om te vergroten...
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
Klik om te vergroten...
Idem dito! Mijn weekend bestond uit 20 ug 1P-LSD en 1 cocktail
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🤣
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
Klik om te vergroten...
Ja uit kenia🥰 Robuust van smaak met hier en daar een zuurtje. Maar vooral bitter🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🤣
Klik om te vergroten...
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
Klik om te vergroten...
Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssss
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssss
Klik om te vergroten...
Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.
Klik om te vergroten...
I rest my case 😎
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
I rest my case 😎
Klik om te vergroten...
En ik bevestig jouw kistje.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste drugs vrij weekend in 2 maanden
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🤣
Klik om te vergroten...
Nog steeds een drugsvrij weekend dan haha
Ik ben ongeveer 1,5 maand gestopt met caffeine.
En vandaag ook weer twee maanden gestopt met roken zag ik.

Nu nog iets gaan doen met al die suikers denk ik 🤔
Of slaan we dan door?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.
Klik om te vergroten...
Oh fuck, ben vandaag wezen sporten. Nou dat wordt weer een wit muntje ophalen dus 😮‍💨
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Oh fuck, ben vandaag wezen sporten. Nou dat wordt weer een wit muntje ophalen dus 😮‍💨
Klik om te vergroten...

Haha ja same here dan😅
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Denaddict zei:
Weer een weekend vrij van drugs ! 😆 om 8 uur wakker worden en gewoon super fit zijn wie nog meer ?!
Klik om te vergroten...
Allereerst dikke proficiat 👊 En veronderstel dat je het hier ook enkel hebt over drugs, zoals wel die algemeen in de volksmond kennen.

Maar zoals velen hier reeds deels aanhaalden, volledig drugsvrij, lijkt me gewoon onmogelijk.
Alle soorten medicatie die op je neurotransmitters (dopamine, GABA, serotonine, noradrenaline,...) werken, zijn drugs.
Energy drinks, thee, koffie, afslankmedicatie, bevatten allemaal een vorm van cafeïne, theïne.
Producten als chocolade, bananen, bevatten ook stofjes die inwerken op je dopamine.
En dan vergeten we nog de meest geconsumeerde producten, zoals suikers, deze zetten ook een beloningssysteem in onze hersenen in gang, soort van gelukshormoon dat aangewakkerd wordt.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Nog steeds een drugsvrij weekend dan haha
Ik ben ongeveer 1,5 maand gestopt met caffeine.
En vandaag ook weer twee maanden gestopt met roken zag ik.

Nu nog iets gaan doen met al die suikers denk ik 🤔
Of slaan we dan door?
Klik om te vergroten...
I am so proud of you🙏🏻🙏🏻
Keep going!!

Misschien moet ik dat ook weer eens doen zo min mogelijk suiker tot mij nemen!!
En nee dan sla je niet door.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je de alcohol, cannabis, temazepam, Phenibut en 5-MeO-DMT niet meetelt, dan had ik ook een drugsvrij weekendje wel. :kissing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."