#1
Ik ook, alleen wat biertjes en een jonko. Ben aan het klussen in mijn nieuwe huis!!
Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit momentIk zie een zorgelijke ontwikkeling...
Straks moet de naam van dit forum nog aangepast worden omdat iedereen veel te braaf gaat zijn.
Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!Zie het als een gezond tegengeluid voor het topic: welke drugs gebruik jij op dit moment
Kan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.Shit.... bij welk geluid zal ik aansluiten? 🧐 Dilemma!
Idem dito! Mijn weekend bestond uit 20 ug 1P-LSD en 1 cocktailKan per weekend verschillen, tenminste in mijn geval.
Ja uit kenia🥰 Robuust van smaak met hier en daar een zuurtje. Maar vooral bitter🤣Ketamine is geen drugs toch? Welnee, soort koffie.
Oh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...Ja wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🤣
Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssssOh shit ben ik toch hartstikke onder invloed geweest vanochtend...
Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.Mijn boek zei.... Alles wat een psychoactive werking heeft valt onder de categorie drugssssss
I rest my case 😎Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.
En ik bevestig jouw kistje.I rest my case 😎
Nog steeds een drugsvrij weekend dan hahaJa wat bedoel je dan met drugs..
Koffie is ook drugs 🤣
Oh fuck, ben vandaag wezen sporten. Nou dat wordt weer een wit muntje ophalen dus 😮💨Dus ook serotonine, dopamione, noradrenaline, melatonine, etc. Dat al in je lichaam zit. We zijn NOOIT drugsvrij.
Oh fuck, ben vandaag wezen sporten. Nou dat wordt weer een wit muntje ophalen dus 😮💨
Allereerst dikke proficiat 👊 En veronderstel dat je het hier ook enkel hebt over drugs, zoals wel die algemeen in de volksmond kennen.Weer een weekend vrij van drugs ! 😆 om 8 uur wakker worden en gewoon super fit zijn wie nog meer ?!
I am so proud of you🙏🏻🙏🏻Nog steeds een drugsvrij weekend dan haha
Ik ben ongeveer 1,5 maand gestopt met caffeine.
En vandaag ook weer twee maanden gestopt met roken zag ik.
Nu nog iets gaan doen met al die suikers denk ik 🤔
Of slaan we dan door?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."