Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen: wat betekent "te hard gaan" voor jou?

Trippen: wat betekent "te hard gaan" voor jou?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik mijn gedachten niet meer aankan of dikke thoughtloops.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als:
- Mijn kaken klapperen alsof het min 30 is
- Mijn ogen om de 10 seconden mijn brein eventjes willen bekijken
- Ik een gesprek aan wil gaan met een vreemde op een feestje maar alles wat uit mijn smoel komt klinkt alsof een doedelzak in de fik staat
- Ik niet meer kan roken

(Dit alles aan de XTC overigens)
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelopen weekend heb ik truffels gedaan (10g) en daar mij 1,5g hasj domme fout want ik wist niet hoeveel ik erin had gedaan. samen met fijn vriendin na 10 min zo hard gegaan dat ik dieren door mijn kamer zag lopen en alles in slomo was ik.
heel eerlijk gedacht dacht ik op dat moment dat ik er niet uit zou komen maar op een of andere manier kon mijn vriendin zich zo rustig houden terwijl ze net zo hard ging dat het weer een beetje afnam.
maar dit ga ik in ieder geval niet meer zo snel doen buiten dat ik dieren zag lopen en alles in slomo was werd ik ook in bed getrokken en had ik nergens meer kracht in mijn spieren stopten er gewoon mee. ook veel dextro gegeten en dat hielp zeer erg daarna rustig gaan liggen en gelukkig snel in slaap gevallen zeer heftige avond. :)
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodzak zei:
afgelopen weekend heb ik truffels gedaan (10g) en daar mij 1,5g hasj domme fout want ik wist niet hoeveel ik erin had gedaan. samen met fijn vriendin na 10 min zo hard gegaan dat ik dieren door mijn kamer zag lopen en alles in slomo was ik.
heel eerlijk gedacht dacht ik op dat moment dat ik er niet uit zou komen maar op een of andere manier kon mijn vriendin zich zo rustig houden terwijl ze net zo hard ging dat het weer een beetje afnam.
maar dit ga ik in ieder geval niet meer zo snel doen buiten dat ik dieren zag lopen en alles in slomo was werd ik ook in bed getrokken en had ik nergens meer kracht in mijn spieren stopten er gewoon mee. ook veel dextro gegeten en dat hielp zeer erg daarna rustig gaan liggen en gelukkig snel in slaap gevallen zeer heftige avond. :)
Klik om te vergroten...
Bizar he! Is mij ook niet vreemd, dat een beetje cannabis een milde ervaring kan lanceren naar een level 5 orkaan van een trip. Goed dat jullie er samen uitgekomen zijn :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Broodzak zei:
afgelopen weekend heb ik truffels gedaan (10g) en daar mij 1,5g hasj domme fout want ik wist niet hoeveel ik erin had gedaan. samen met fijn vriendin na 10 min zo hard gegaan dat ik dieren door mijn kamer zag lopen en alles in slomo was ik.
heel eerlijk gedacht dacht ik op dat moment dat ik er niet uit zou komen maar op een of andere manier kon mijn vriendin zich zo rustig houden terwijl ze net zo hard ging dat het weer een beetje afnam.
maar dit ga ik in ieder geval niet meer zo snel doen buiten dat ik dieren zag lopen en alles in slomo was werd ik ook in bed getrokken en had ik nergens meer kracht in mijn spieren stopten er gewoon mee. ook veel dextro gegeten en dat hielp zeer erg daarna rustig gaan liggen en gelukkig snel in slaap gevallen zeer heftige avond. :)
Klik om te vergroten...
Yep, hier ook de combo truffels en te veel wiet te vroeg wat zorgde voor mn enige "bad trip". Was zo bad nog niet maar blij toen t klaar was😅 Had ook heul erg dat slomotion en ook wel echt dat ik mezelf moest herinneren wat ik deed, waar ik was en waarom ik zo in de war was.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik niet vaak meegemaakt gelukkig. Laatst wel weer een keer, een maat van mij had 3mmc hele sterke zei hij, ik ben wel wat gewend zei ik kom maar op met die bende. 5 gr klap ik er normaalgesproken wel door op een avond, niet dat k daar trots op ben of moet zijn ofzo maar ik nam 2 lijntjes van die van hem en ik ging toch wel zo allejezushard... Ik kon niet meer praten, had t gevoel of ik in een droom zat waar ik ieder moment uit kon komen. Aan mn gedachtes waren geen touw aan vast te knopen, praten was wartaal, ik herkende mn vrienden niet meer, geen evenwicht meer compleet de controle kwijt gewoon. Dat was dus echt een "ik ga veel te hard" moment. Die maat van me gaf me een lijntje goeie coke, daarna kotste ik mn hart uit mn lichaam, nam nog een lijntje coke en een temazepam en toen ging het pas weer. Al met al geen leuke ervaring
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Partyanimal1984 zei:
Dat heb ik niet vaak meegemaakt gelukkig. Laatst wel weer een keer, een maat van mij had 3mmc hele sterke zei hij, ik ben wel wat gewend zei ik kom maar op met die bende. 5 gr klap ik er normaalgesproken wel door op een avond, niet dat k daar trots op ben of moet zijn ofzo maar ik nam 2 lijntjes van die van hem en ik ging toch wel zo allejezushard... Ik kon niet meer praten, had t gevoel of ik in een droom zat waar ik ieder moment uit kon komen. Aan mn gedachtes waren geen touw aan vast te knopen, praten was wartaal, ik herkende mn vrienden niet meer, geen evenwicht meer compleet de controle kwijt gewoon. Dat was dus echt een "ik ga veel te hard" moment. Die maat van me gaf me een lijntje goeie coke, daarna kotste ik mn hart uit mn lichaam, nam nog een lijntje coke en een temazepam en toen ging het pas weer. Al met al geen leuke ervaring
Klik om te vergroten...
"Goeie" 3mmc dan🤣
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JackAss69 zei:
"Goeie" 3mmc dan🤣
Klik om te vergroten...
Nou ik vond t niks haha, ben nog nooit zo de weg kwijt geweest. Kan best zijn dat het heel zuiver is geweest mischien ik ben geen chemicus. Sws een gevaarlijk goedje, probeer er al een tijdje vanaf te komen zonder hulp maar nog niet gelukt. Nu ga ik het proberen met hulp iniedergeval, en ook serieus mee aan de slag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Partyanimal1984 zei:
Nou ik vond t niks haha, ben nog nooit zo de weg kwijt geweest. Kan best zijn dat het heel zuiver is geweest mischien ik ben geen chemicus. Sws een gevaarlijk goedje, probeer er al een tijdje vanaf te komen zonder hulp maar nog niet gelukt. Nu ga ik het proberen met hulp iniedergeval, en ook serieus mee aan de slag
Klik om te vergroten...
Lijkt gewoon totaal niet op 3mmc.
Ik mag niet speculeren, maar gelukkig wel zeggen dat ik denk.

Dat was GEEN 3mmc.
M
Md97Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het gevoel hebben dat je gezicht naar beneden hangt. Zichtbaar is het blijkbaar niet, maar na enkele uurtjes wel. Bij coke blijft mijn vriend heel de tijd praten, komt het door te veel? Komt het door de combinatie met alcohol? Geen idee, maar super frustrerend. Hij kan gedurende een 5 tal uur zijn bek niet houden 🥲
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Md97 zei:
Het gevoel hebben dat je gezicht naar beneden hangt. Zichtbaar is het blijkbaar niet, maar na enkele uurtjes wel. Bij coke blijft mijn vriend heel de tijd praten, komt het door te veel? Komt het door de combinatie met alcohol? Geen idee, maar super frustrerend. Hij kan gedurende een 5 tal uur zijn bek niet houden 🥲
Klik om te vergroten...
Lol, dat is gewoon wat sommige drugs doet😂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Partyanimal1984 zei:
Dat heb ik niet vaak meegemaakt gelukkig. Laatst wel weer een keer, een maat van mij had 3mmc hele sterke zei hij, ik ben wel wat gewend zei ik kom maar op met die bende. 5 gr klap ik er normaalgesproken wel door op een avond, niet dat k daar trots op ben of moet zijn ofzo maar ik nam 2 lijntjes van die van hem en ik ging toch wel zo allejezushard... Ik kon niet meer praten, had t gevoel of ik in een droom zat waar ik ieder moment uit kon komen. Aan mn gedachtes waren geen touw aan vast te knopen, praten was wartaal, ik herkende mn vrienden niet meer, geen evenwicht meer compleet de controle kwijt gewoon. Dat was dus echt een "ik ga veel te hard" moment. Die maat van me gaf me een lijntje goeie coke, daarna kotste ik mn hart uit mn lichaam, nam nog een lijntje coke en een temazepam en toen ging het pas weer. Al met al geen leuke ervaring
Klik om te vergroten...

Ook echt een supergoed idee om nog een paar lijnen coke te nemen als je als overdosed hebt op 3-MMC, of wat het dan ook was. 👍🏻 (S)
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je onbedoeld kledingstukken verliest dan ben je meestal wel aardig op dreef
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Out gaan van de g is ook te hard gaan , talloze keren te hard op gegaan.

Maar te hard gaan van GHB wordt helemaal eng voor andere mensen als je nét niet out gaat. Dan gedroeg ik me altijd zoals je wel eens op video's ziet. Kreunend over de grond dweilend; zo kan ik 't het beste beschrijven.

Daarnaast ook wel eens echt te hard gegaan op MDMA. Totaal niet fijn. Dat was echt uren uitzitten tot het minder werd. Spreiding van die pillen toen bleken totaal niet betrouwbaar te zijn. Dat bleek ook toen er later een trimbos waarschuwing rond ging op het internet en op feesten vanwege deze tabletten.

Tot slot ook een keer echt bad gegaan van paddo's. Die trip was veel te heftig voor wat ik op dat moment aankon. Achteraf niet handig van mezelf om toen paddo's te eten.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Out gaan van de g is ook te hard gaan , talloze keren te hard op gegaan.

Maar te hard gaan van GHB wordt helemaal eng voor andere mensen als je nét niet out gaat. Dan gedroeg ik me altijd zoals je wel eens op video's ziet. Kreunend over de grond dweilend; zo kan ik 't het beste beschrijven.

Daarnaast ook wel eens echt te hard gegaan op MDMA. Totaal niet fijn. Dat was echt uren uitzitten tot het minder werd. Spreiding van die pillen toen bleken totaal niet betrouwbaar te zijn. Dat bleek ook toen er later een trimbos waarschuwing rond ging op het internet en op feesten vanwege deze tabletten.

Tot slot ook een keer echt bad gegaan van paddo's. Die trip was veel te heftig voor wat ik op dat moment aankon. Achteraf niet handig van mezelf om toen paddo's te eten.
Klik om te vergroten...
Te hard gaan op MDMA vind ik ook inderdaad erg heftig. Te hard trippen is vooral echt een nare mindfuck voor mij (vaak de gedachte dat je je nooit meer normaal zult voelen), maar dat hit anders dan bij MDMA. Dan voel je echt dat je fysiek in gevaar bent.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Té hard gaan, ja ik door slechte pil op O-DSMT, maar was geen te harde trip, puur ziek als zot door vervuilde pil.

Op GHB, zeer hard en slecht gegaan door bijnemen en dus te hoge dosis GHB, ook lam, kronkelend vd pijn. Dus hier door te hoge dosis. Want bij eerste dosis lekkere sociale alcoholroes. Dus eigen fout.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Boyman zei:
Te hard gaan op MDMA vind ik ook inderdaad erg heftig. Te hard trippen is vooral echt een nare mindfuck voor mij (vaak de gedachte dat je je nooit meer normaal zult voelen), maar dat hit anders dan bij MDMA. Dan voel je echt dat je fysiek in gevaar bent.
Klik om te vergroten...

Echt totale mindfuck gewoon had ik ook. Gedachten die ergens nergens over gingen. Rare ideeën. Geen wanen ofzo, idk hoe ik het moet uitleggen. Ik snap je hahahaha 😂

Voelde me fysiek ook echt niet heel top toen. Enorm zweten, hartkloppingen etc. Maar gelukkig niets waarvan ik dacht ik word onwel. Gewoon meer hevige bijwerkingen.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant dankzij de coke werd ik weer wat nuchterder zeg maar en kon ik weer wat beter uit mn woorden komen. Ik snapte de wereld weer zeg maar. Ik ging niet zo hard qua hartslag maar ik was compleet van de wereld. Natuurlijk is het niet verstandig om dingen door elkaar te doen, maar in dit geval heeft t me wel geholpen
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had een paar capsules pep in een gripzakje. Tijdens een feest ging ik zo hard op de pep en was ik zo zeiknat van het zweet dat het zweet in het gripzakje was gelopen, de capsules half waren opgelost, en de pep naar de kl*te was. Was maar goed ook, anders had ik ongetwijfeld nog meer bijgepakt!
M
MyBadLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien beetje off-topic omdat het niet om trippen gaat, maar ik krijg soms als ik goed aan de ket zit (2-3gr verder) m’n gripzakje niet meer open en dan denk ik bij mezelf dit is het moment dat de drugs zegt wacht maar ff 😂

Edit: uiteindelijk krijg ik ‘m toch wel open hoor 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."