#1
Als ik mijn gedachten niet meer aankan of dikke thoughtloops.
Bizar he! Is mij ook niet vreemd, dat een beetje cannabis een milde ervaring kan lanceren naar een level 5 orkaan van een trip. Goed dat jullie er samen uitgekomen zijnafgelopen weekend heb ik truffels gedaan (10g) en daar mij 1,5g hasj domme fout want ik wist niet hoeveel ik erin had gedaan. samen met fijn vriendin na 10 min zo hard gegaan dat ik dieren door mijn kamer zag lopen en alles in slomo was ik.
heel eerlijk gedacht dacht ik op dat moment dat ik er niet uit zou komen maar op een of andere manier kon mijn vriendin zich zo rustig houden terwijl ze net zo hard ging dat het weer een beetje afnam.
maar dit ga ik in ieder geval niet meer zo snel doen buiten dat ik dieren zag lopen en alles in slomo was werd ik ook in bed getrokken en had ik nergens meer kracht in mijn spieren stopten er gewoon mee. ook veel dextro gegeten en dat hielp zeer erg daarna rustig gaan liggen en gelukkig snel in slaap gevallen zeer heftige avond.![]()
Yep, hier ook de combo truffels en te veel wiet te vroeg wat zorgde voor mn enige "bad trip". Was zo bad nog niet maar blij toen t klaar was😅 Had ook heul erg dat slomotion en ook wel echt dat ik mezelf moest herinneren wat ik deed, waar ik was en waarom ik zo in de war was.afgelopen weekend heb ik truffels gedaan (10g) en daar mij 1,5g hasj domme fout want ik wist niet hoeveel ik erin had gedaan. samen met fijn vriendin na 10 min zo hard gegaan dat ik dieren door mijn kamer zag lopen en alles in slomo was ik.
heel eerlijk gedacht dacht ik op dat moment dat ik er niet uit zou komen maar op een of andere manier kon mijn vriendin zich zo rustig houden terwijl ze net zo hard ging dat het weer een beetje afnam.
maar dit ga ik in ieder geval niet meer zo snel doen buiten dat ik dieren zag lopen en alles in slomo was werd ik ook in bed getrokken en had ik nergens meer kracht in mijn spieren stopten er gewoon mee. ook veel dextro gegeten en dat hielp zeer erg daarna rustig gaan liggen en gelukkig snel in slaap gevallen zeer heftige avond.![]()
"Goeie" 3mmc dan🤣Dat heb ik niet vaak meegemaakt gelukkig. Laatst wel weer een keer, een maat van mij had 3mmc hele sterke zei hij, ik ben wel wat gewend zei ik kom maar op met die bende. 5 gr klap ik er normaalgesproken wel door op een avond, niet dat k daar trots op ben of moet zijn ofzo maar ik nam 2 lijntjes van die van hem en ik ging toch wel zo allejezushard... Ik kon niet meer praten, had t gevoel of ik in een droom zat waar ik ieder moment uit kon komen. Aan mn gedachtes waren geen touw aan vast te knopen, praten was wartaal, ik herkende mn vrienden niet meer, geen evenwicht meer compleet de controle kwijt gewoon. Dat was dus echt een "ik ga veel te hard" moment. Die maat van me gaf me een lijntje goeie coke, daarna kotste ik mn hart uit mn lichaam, nam nog een lijntje coke en een temazepam en toen ging het pas weer. Al met al geen leuke ervaring
Nou ik vond t niks haha, ben nog nooit zo de weg kwijt geweest. Kan best zijn dat het heel zuiver is geweest mischien ik ben geen chemicus. Sws een gevaarlijk goedje, probeer er al een tijdje vanaf te komen zonder hulp maar nog niet gelukt. Nu ga ik het proberen met hulp iniedergeval, en ook serieus mee aan de slag"Goeie" 3mmc dan🤣
Lijkt gewoon totaal niet op 3mmc.Nou ik vond t niks haha, ben nog nooit zo de weg kwijt geweest. Kan best zijn dat het heel zuiver is geweest mischien ik ben geen chemicus. Sws een gevaarlijk goedje, probeer er al een tijdje vanaf te komen zonder hulp maar nog niet gelukt. Nu ga ik het proberen met hulp iniedergeval, en ook serieus mee aan de slag
Lol, dat is gewoon wat sommige drugs doet😂Het gevoel hebben dat je gezicht naar beneden hangt. Zichtbaar is het blijkbaar niet, maar na enkele uurtjes wel. Bij coke blijft mijn vriend heel de tijd praten, komt het door te veel? Komt het door de combinatie met alcohol? Geen idee, maar super frustrerend. Hij kan gedurende een 5 tal uur zijn bek niet houden 🥲
Dat heb ik niet vaak meegemaakt gelukkig. Laatst wel weer een keer, een maat van mij had 3mmc hele sterke zei hij, ik ben wel wat gewend zei ik kom maar op met die bende. 5 gr klap ik er normaalgesproken wel door op een avond, niet dat k daar trots op ben of moet zijn ofzo maar ik nam 2 lijntjes van die van hem en ik ging toch wel zo allejezushard... Ik kon niet meer praten, had t gevoel of ik in een droom zat waar ik ieder moment uit kon komen. Aan mn gedachtes waren geen touw aan vast te knopen, praten was wartaal, ik herkende mn vrienden niet meer, geen evenwicht meer compleet de controle kwijt gewoon. Dat was dus echt een "ik ga veel te hard" moment. Die maat van me gaf me een lijntje goeie coke, daarna kotste ik mn hart uit mn lichaam, nam nog een lijntje coke en een temazepam en toen ging het pas weer. Al met al geen leuke ervaring
Te hard gaan op MDMA vind ik ook inderdaad erg heftig. Te hard trippen is vooral echt een nare mindfuck voor mij (vaak de gedachte dat je je nooit meer normaal zult voelen), maar dat hit anders dan bij MDMA. Dan voel je echt dat je fysiek in gevaar bent.Out gaan van de g is ook te hard gaan , talloze keren te hard op gegaan.
Maar te hard gaan van GHB wordt helemaal eng voor andere mensen als je nét niet out gaat. Dan gedroeg ik me altijd zoals je wel eens op video's ziet. Kreunend over de grond dweilend; zo kan ik 't het beste beschrijven.
Daarnaast ook wel eens echt te hard gegaan op MDMA. Totaal niet fijn. Dat was echt uren uitzitten tot het minder werd. Spreiding van die pillen toen bleken totaal niet betrouwbaar te zijn. Dat bleek ook toen er later een trimbos waarschuwing rond ging op het internet en op feesten vanwege deze tabletten.
Tot slot ook een keer echt bad gegaan van paddo's. Die trip was veel te heftig voor wat ik op dat moment aankon. Achteraf niet handig van mezelf om toen paddo's te eten.
Te hard gaan op MDMA vind ik ook inderdaad erg heftig. Te hard trippen is vooral echt een nare mindfuck voor mij (vaak de gedachte dat je je nooit meer normaal zult voelen), maar dat hit anders dan bij MDMA. Dan voel je echt dat je fysiek in gevaar bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."