Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal. Ben nieuw hier. ik was van plan vanavond 2cb te gaan doen. dit heb ik al 6 keer eerder gedaan. meestal begin ik met 1 x 15mg, en na ong 3 u pak ik soms nog 7mg bij. dit gaat altijd prima drink er ook wat biertjes bij en van te voren. ook rook ik veel hasj tijdens de trip. Nou was mijn vraag of ik als ik bijv rond 7u 15mg 2cb gebruik, en ik zou na 3 u (dus om 10u) nog 7 mg bijpakken. of ik daarna als ik een beetje in de uitspace zit xtc kan gebruiken om 't nog wat langer vol te houden. ben na 2cb namelijk altijd erg moe. Als het aan te raden is wat voor dosering xtc heb ik dan nodig? ik heb zelf al redelijk wat ervaring met xtc op feestjes en thuis. ik hoop dat iemand dit nog op tijd kan beantwoorden. alvast bedankt!"
"Halloe beste lezers. ik heb een vraag. Ik gebruik al 3-4 jaar ketamine en dat begon bij eens in de maand en nu bijna elk weekend. gemiddeld zoโn 5 gram per weekend zit ik nu op. Maar er zijn ook wel excessen geweest van 10 per weekend. Naaldjes/suiker/mix net wat de dealer heeft. Het enige kutte is dat de laatste tijd elke keer als ik snuif het meteen achter naar mโn keel schiet en dan moet ik meteen hoesten. Letterlijk bijna met elke punt. Soms moet ik zo erg hoesten of is het gevoel zo kut dat ik er van moet overgeven. Alsof mijn lichaam zegmaar wil braken om die shit uit mijn keel te spoelen. overigens vind ik de dripsmaak van ket niet een zo super vies. Soms zelfs wel lekker ๐ het maakt niet uit of ik een grote punt of een kleine punt neem. Of dat ik hard of heel zacht of gemiddeld snuif. het maakt ook niet uit of ik het met een rietje of opgerold briefje snuif. mijn keel voelt de laatste tijd ook droger aan boven achterin. Zegmaar net waar je met het allerlaatste stukje van je tong nog tegen je keel kan drukken. Het plekje waar de ket tegen aan knalt regelmatig zit mijn neus ook goed verstopt en als ik dan een paar keer goed snuit komen er echt van die dikke brokken opgedroogde snot uit. Lijkt wel alsof mn snot in dat gat ophoopt en opdroogd. En dat er met tijdens het snuiten met volle kracht uit wordt geknalt ๐ ik gebruik ook regelmatig neusspray met xylometazoline waarvan ik weet dat dat ook niet al te goed voor je neus is ๐ . hebben jullie hier tips voor? Heb al een keer er aan gedacht om hiermee naar de huisarts/kno arts te gaan maar wat gaan ze dan doen? Zo lang ik blijf gebruiken zal een operatie ook niet veel nut hebben. misschien wachten tot ik ooit stop? En wat zeg je dan tegen je huisarts? ๐ zijn er meer mensen met dit probleem?"
"Ja ik zit al langer te denken om te minderen/stoppen maar ik zit net en mijn leuke jaren van mijn leven waarin ik nog even kan feesten totdat ik over 2-3 jaar aan kinderen wil gaan beginnen enz. ik geniet er gewoon zo erg van. en ik weet dat ik eerlijk kan zijn bij de huisarts maar is het niet zo dat ze niet helpen zolang je blijft gebruiken? Omdat het dan onbegonnen werk is. Dan blijf je bezig zegmaar. Dat is een andere vraag waar ik al een tijdje mee zat eigenlijk ๐ "
"Kibo3 zei: Zie je de hoeveelheid van gebruik zelf ook echt nog als leuk? In mijn opzicht over zoโn lange tijd wel problematisch. Ik heb me hieraan ook schuldig bevonden hoor. Ik kreeg meerdere klachten waaronder ook deze met de neus. Knalt inderdaad zo naar de keel, hoesten, grote (bloed) korsten en last van de luchtwegen. Daarnaast zeg dat je het nu nog leuk wilt gebruiken. De hoeveelheden worden steeds hoger en de lol er steeds meer vanaf. Kans op verslaving en fysieke klachten nog hoger omdat je dat ene gevoel wilt najagen wat niet tot nauwelijks meer lukt. Het gaat in principe wel over dat je neus wat vrijer komt wanneer je stopt, het zeurende (pijnlijke) gevoel verdwijnt en je zou wellicht je neus kunnen spoelen met eventueel een zoutoplossing. Mijn advies is wel kijk echt even goed en eerlijk naar je gebruik. Hoe voel je je hier echt bij? Zijn dit de enige klachten die je ervaart van je gebruik? Mocht je naar de huisarts gaan kun je het naast je klachten ook over je gebruik hebben. Kunnen jullie er even samen naar kijken. Tot slot wel altijd eerlijk zijn wat de oorzaak hiervan is en de hoeveelheid hiervan. Alleen dan kan de juiste hulp worden gegeven. Klik om te vergroten... hoihoi, bedankt voor je reactie en jou kijk op de situatie. Ik zie mijn gebruik voor nu nog wel als leuk. Ondanks het feit dat ik natuurlijk liever net zo lekker ga op een halve gram per dag/avond ipv 2 gr zoals nu. Maar die tolerantie is er helaas al. ik heb al eens geprobeerd 2-3 maanden niet te gebruiken om weer van die tolerantie af te komen maar dat is maar 1 dag en dan zit je weer op het zelfde niveau. Overigens had ik in deze periode van 2-3 maanden geen gebruik geen echte neigingen of behoefte (tenzij mโn maat naast me op de bank zat te snuiven natuurlijk). Enkel het eerste weekend/feestje miste ik het een beetje. Dit was ong 7-8 maanden geleden. Dus kwa โverslavingโ heb ik het voor mijn gevoel wel onder controle. Ik ben ook gewoon altijd aanwezig op familie feestjes enzo en verjaardagen en dat allemaal zonder keta. ik heb verder ook geen pijn of iets in mn neus of luchtwegen. en ook zeker geen blaas problemen gelukkig. hier ben ik namelijk altijd bang voor na alle verhalen die je er over lees. maar ik heb me goed ingelezen en ik zorg dat ik altijd elke dag MINSTENS 2 liter water drink om mijn blaas te spoelen. (Daarnaast drink ik ook andere drankjes overdag zoals thee cola icetea etc). Alleen geen koffie want dat lust ik niet als een van de weinige ๐) Ik eet verder erg gezond (minstens 1stuk fruit op een dag en 200gr groente met avond eten enz) en ik ga 3-4x in de week naar de sportschool. Ik ben namelijk van mening dat als je goed voor je lichaam zorgt dat er weinig mis kan gaan. Ik werk 40 uur in de week heb een goede baan en gebruik door de weeks ook zelden tot nooit. De ketamine zie ik in mijn huidige levens fase echt als ontspanning en genot ondanks de hoeveelheden groter zijn geworden. edit: En zoals ik eerder in dit topic beschreef zijn er al plannen om met 2-3 jaar aan kinderen te beginnen en te verhuizen naar een mooi nieuwbouw huisje. Dat zou dan voor mij het moment zijn om er mee te stoppen. Ik ben nu 28 trouwens"
"Maagproblemem heb ik zowieso nog nooit gehad. ik merk inderdaad wel dat mijn blaas iets anders aanvoelt als vroeger. Maar ik kan niet echt in woorden uitleggen wat er anders aan voelt. Maar ik heb geen pijntjes ofso. Mijn plas is altijd helder en ja ik moet ietsjes vaker naar de wc als vroeger. Maar dat is te verwaarlozen ik ben bewust van het feit dat dit beginnende blaas klachten zijn. Vandaar ook dat ik hoop dat ik het nog 1-2 jaar kan uitzitten. Misschien inderdaad alvast afbouwend naarโฆ"
"Daar heb je inderdaad een goed punt ๐ Ik heb er eens goed over nagedacht en ik heb vanavond mijn laatste feestje gepland staan in de Effenaar tot koningsdag. ik ga me voornemen om in ieder geval tot koningsdag geen keta te gebruiken."
"Spyro zei: Als je nu al wat voelt veranderen in je blaas kan ik je vertellen uit ervaring dat je het niet gaat redden nog 1-2 jaar zonder permanente schade. Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad al verschillende posts van jou gelezen wat ik niet wil mee maken. vandaar dat ik nu de poging ga doen om even niet te gebruiken. ik houdt jullie op de hoogte"
"Misschien beetje off-topic omdat het niet om trippen gaat, maar ik krijg soms als ik goed aan de ket zit (2-3gr verder) mโn gripzakje niet meer open en dan denk ik bij mezelf dit is het moment dat de drugs zegt wacht maar ff ๐ Edit: uiteindelijk krijg ik โm toch wel open hoor ๐"
"Hallo, ik zit ergens mee. Om het vanaf het begin voor iedereen duidelijk te maken: ik heb nog nooit drugs gebruikt tijdens werktijd! Om het niet al te lang te maken in het kort wat er is gebeurd: Ik moest afgelopen vrijdag werken van 1 tot 7 samen met mijn teamleider. Ik ben van te voren langs mijn dealer gegaan on 1gr keta te halen omdat mijn dealer savonds niet kon, en ik savond een feestje had. Aan het einde van onze dienst rond kwart voor 7 gingen we onze spullen bij elkaar pakken en opruimen en toen zei mijn teamleider dat ie nog ff naar de wc ging, en terwijl hij dat zegt valt dat zakje keta uit mijn tas op de grondโฆ๐คฆโโ๏ธ Ik weet zeker dat mijn teamleider het heeft gezien. Hij keek een beetje verward/verbaasd en liep toen naar de wc. Ik zat op dat moment helemaal in spanning . Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd. We stonden al op punt van weggaan toen hij naar de wc ging Maar ik zit nu al heel het weekend in mn hoofd wat er kan gebeuren. Ik heb echt niks tijdens werktijd gebruikt en dat zou ik ook nooit doen!"
"Hoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal. was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga. Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig ๐ Hopen dat niemand er op terug komt"