#1
Wie denk je dat je bent?
Geen vrouw.
Kom hier voor m’n gezelligheid, met jou lukt dat voor mij niet.
Sorry, Zeehond.
Haak niet af. Ik houd erover op.
Wie denk je dat je bent?
Kom hier voor m’n gezelligheid, met jou lukt dat voor mij niet.
Dus een man die een relatie aangaat met een vrouw met een rijk sociaal leven, wil haar HETZELFDE houden door haar te isoleren van dat sociale leven? Of door te kleineren, onzeker te maken etc? Heel rare redenatie.
Noot:.
Laten we helaas moeten realiseren dat er veel, veel te veel mensen die zo zijn als hierboven staat, rondlopen.....laten we dit niet vergeten.
Can’t wait!Wat een topic wordt dit ook weer. Ik zou bijna stoppen met het daten van mannen en lesbisch worden.
Meine gute
Niks is is leuker dan samen een lijntje of pilletje nemen.
Maar daar gaat dit topic al lang niet meer over zeker?![]()
Ken ik niet. Is dat een RC?
Kuch! Kuch! Kuch!
Wij homoseksuelen zetten onze drugsvoorkeuren gewoon in de profielen van onze dating apps.
Tsja, je hebt de ene kant, en dan ook nog eens een andere kant in deze heikele kwestie.
De een zegt het niet, of later pas, en de ander zegt het meteen.
Wat doen de meesten?
Ik denk dat je je behoefte voor voldoening helemaal niet extern moet zoeken. Niet in drugs, maar ook niet in relaties/andere mensen.Ik denk als je een goede relatie krijgt dat de drugs wel klaar zijn, als je de juiste hebt gevonden dan vervangt die liefde alle andere behoeften
Klopt. Dan weet iedereen waar hij kan verwachten. Wel zo makkelijk.Ken ik niet. Is dat een RC?
Kuch! Kuch! Kuch!
Wij homoseksuelen zetten onze drugsvoorkeuren gewoon in de profielen van onze dating apps.
🔥 dus dat…🔥Ik denk dat je je behoefte voor voldoening helemaal niet extern moet zoeken. Niet in drugs, maar ook niet in relaties/andere mensen.
Je legt eigenlijk een totaal onredelijke eis op een ander, als diegene jou moet vervullen in die behoefte.
Beter vind je de voldoening/liefde in jezelf, zodat je het niet meer extern hoeft te verkrijgen. Het is eigenlijk pas dan dat je met een ander kunt zijn en beiden kunt delen in liefde, er even van uitgaande dat de ander ook zelfstandig van binnenuit voldaan is.
En als jullie beiden toch stabiel en voldaan in jullie zelf zijn, waarom niet eens samen een middel doen, áls jullie daar zin in hebben?
Zolang het allemaal maar niet gedaan wordt om extern je voldoening te zoeken.
Daar ben ik het mee eens.Dat hangt toch gewoon van het verloop van het verdere gebruik af?
Het is niet omdat je als partner ermee akkoord gaat dat je vriend(in) eens wat cocaïne neemt, dat je dat ook moet accepteren wanneer er kinderen zijn.
Of wanneer het gebruik zou escaleren.
Dan kun je toch moeilijk gewoon maar zeggen, had je in het vroege stadium van de relatie maar moeten kiezen.
Mensen veranderen nu eenmaal.
Dat hangt toch gewoon van het verloop van het verdere gebruik af?
Het is niet omdat je als partner ermee akkoord gaat dat je vriend(in) eens wat cocaïne neemt, dat je dat ook moet accepteren wanneer er kinderen zijn.
Of wanneer het gebruik zou escaleren.
Dan kun je toch moeilijk gewoon maar zeggen, had je in het vroege stadium van de relatie maar moeten kiezen.
Mensen veranderen nu eenmaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."