Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Weet iemand hoe het zit met legale rc en vliegen? Ik ga binnenkort op vakantie via Schiphol en ben benieuwd hoe er om wordt gegaan met het meenemen van bijvoorbeeld 2mmc of benzodiazepines, aangezien het geen illegale stof is (in NL)."
"Hi iedereen, inmiddels ben ik weer terug. Heb er voor gekozen om geen 2mmc mee te nemen en het enkel het aantal Broma voor een week. Niks aan de hand, nergens Ik vloog naar Afrika."
"Nihilist88 zei: Ik weet niet hoe lang? Maar elke dag benzo's nemen, is letterlijk de duivel verwelkomen. Ik spreek uit ervaring, werk aan afbouw, bespreek het met je arts, zodat je vb niet verslavende antidepresiva en/of antypsychotica voorgeschreven krijgt. Bij mij hielp Quetiapine en Mirtazapine enorm na pure hel van anderhalve week, zonder enige slaap, omdat ik stopte met benzo rc's en ik na anderhalve week bij psychiater, met hulp van boven genoemde medicatie uit die hel geraakte. 't Is maar ne goeie raad. Klik om te vergroten... Ik neem de Broma nu ongeveer een half jaar elke dag. Daarvoor nam ik vaak Flubromazepam (als ik het correct schrijf) maar daarvan had ik steeds meer nodig, tot zelfs 5 of 6 stuks (na gebruik). Tijdens de vakantie heb ik mān gebruik van Broma afgebouwd, met naar eerst een halve en daarna een kwart. Met een kwart ervaarde ik slechte slaap en nachtmerries. Daarom weer naar half gegaan. En nu doordeweeks ook gewoon half, weekend (na gebruik) een hele. Wat waren jouw afkickverschhijnselen? Ik wil namelijk wel weer gaan afbouwen naar een kwart en hopelijk dan weer naar niets, maar de slechte slaap icm de nachtmerries weerhouden me ervan. Ik heb een jong kind en een drukke baan waardoor mijn slaap best bepalend is voor de rest van mān functioneren š "
"Gemberthee zei: Hm... Volg vooral je eigen gevoel en wijsheid hierin. Zo heftig zoals het hierboven staat, zo wordt het niet door iedereen ervaren. Persoonlijk slikte ik regelmatig rc benzo, variĆ«rend in dosis van 0,5 tot 3 mg en soms niets, voordat ik met m'n jonge kinderen een maand op vakantie ging. En dat zonder m'n vriend. Iedereen die jonge kinderen heeft opgevoed weet dat dat een hele opgave op zichzelf is. (En dat is heel goed gegaan!) Ik heb m'n "afkick" dus daar op vakantie gehad. Ik sliep goed genoeg. Had alleen 3 dagen diarree (ja sorry) en voelde me daardoor wat slapjes. Veel snoepjes eten hielp. Ondanks die afkick kon ik zeker genieten van een andere plek en de vakantie. Ik ben zeker geen goed voorbeeld, maar ik hoop vooral dat je niet te veel stress gaat voelen door de ervaringen van leden, want dat werkt natuurlijk averechts. Klik om te vergroten... Tijdens de vakantie heb ik mān gebruik van Broma afgebouwd, met naar eerst een halve en daarna een kwart. Met een kwart ervaarde ik slechte slaap en nachtmerries. Daarom weer naar half gegaan. Nu nog steeds doordeweeks een halve en dat gaat goed maar uiteindelijk wil ik het liefst naar niets. Ik lees dat jij ook kids hebt, ik ben alleenstaand met een jong kind. Ben je langs een arts geweest? Zo ja, hoe ging jouw huisarts hier mee om? Ik heb angst om naar de HA te gaan, ivm eventuele melding bij Veilig Thuis?"
"Diamant zei: Een vriend van mij werkt voor een vliegmaatschappij en die nam gewoon die roze pyrazolam pilletjes mee in zijn handbagage. Diezelfde vriend heeft ook wel eens per ongeluk een packie sos meegenomen in zijn backpack en zelf heb ik ook wel eens lege zakjes pep oid per ongeluk in een vakantiebroekje mee het vliegtuig ingenomen. Klik om te vergroten... Ja ik heb de pilletjes ook in mān handbagage meegenomen. Uiteraard werd wel mijn tas er weer uitgepikt voor inspectie, maar dat ging om de vloeistoffen. (Tenminste, dat was wat ik moest laten zien) Diamant zei: Daarnaast sluit ik me hier helemaal bij aan, ik ga binnenkort ook weg en zat erover na te denken wat uppers mee te nemen en misschien slaappillen voor tijdens de vlucht, maar het is eigenlijk nergens voor nodig. Lekker genieten zonder chemische middelen! Klik om te vergroten... Uppers heb ik indd niet meegenomen, maar zonder de slaappillen had ik nòg slechter geslapen, aangezien het bed vreselijk lag en er de hele tijd luide muziek te horen was in mān kamer š "
"Whiskas010 zei: Mede Forumnaars, Bromonordiazepam Poeder (125mg) Ik heb onlangs de Bromonordiazepam Poeder (125mg) gekocht, nu vroeg ik mij af. Hebben andere hier al ervaringen mee? Hoe is de beste manier van opname, Is het een base? Zelfs de RC's weten er weinig over en op PWiki staat niets. Ik verneem graag een reactie!š Klik om te vergroten... heb de pellets van Bromonordiazepam 2,5 mg nu 2x geprobeerd, zowel onder invloed van 3cmc als nuchter en doet niets bij mijā¦"
"Lekker azijn gedronken? Nog steeds maar 1 inhoudelijk antwoord op mān eerste vraag. Fijne zondag!"
"GroenMonster zei: Hoi allemaal, Ik heb nogal veel last van hooikoorts deze week. Vandaag was het toppunt, ik kan het nog geen 5 minuten volhouden buiten of ik zit in een constante niesbui met tranende ogen. Nu heb ik zaterdag Mystic Garden festival op de planning staan. Normaal gesproken zou ik nu alle buitenactiviteiten gaan annuleren. Ware het niet dat ik echt heeeeel erg graag naar dit festival wil. Bovendien heb ik in het verleden erg positieve ervaringen gehad met het gebruik van stimulanten bij het bestrijden van hooikoorts. Jaren geleden zat ik in eenzelfde situatie of ik twijfelde of ik wel naar een festival moest gaan vanwege hooikoortsklachten. Uiteindelijk toch gegaanm maar ik stond helemaal versteld wat voor effect speed had op mijn hooikoorts. In ƩƩn klap waren alle snotbuien, jeuk en tranende ogen weg. De dag erna werd ik wakker met een heel kussen onder het snot, en waren de hooikoorts klachten een stuk erger, maar ik had in ieder geval wel een mooie dag op het festival. Iets soortgelijks heb ik een keer met cocaĆÆne gehad. Een vriend vierde zijn verjaardag in het park. Helemaal aan het snotteren de hele dag, twijfelen of het wel een goed idee was om daarheen te gaan. Een beetje cocaĆÆne gesnoven, en geen hooikoorts meer te bekennen. Nu ben ik zelf uitgekeken op het gebruik van speed of cocaĆÆne. Speed geeft me zoān gigantische kater dat ik me een week ziek moet melden op het werk, en coke vind ik sowieso maar niks qua effect. Nu ben ik benieuwd welke andere drugs nog meer hooikoortsklachten (tijdelijk) weg kunnen nemen. Ik heb thuis nog een zakje geteste 4mmc. Ik heb niet super veel ervaring met 4mmc (wel met 3mmc, vind dat een zeer aangename drug voor een festival.) Ik ga er een beetje vanuit dat 4mmc ongeveer dezelfde effecten geeft als 3mmc, en dat zou ik zeer fijn vinden op een feestje. Maar belangrijker nog: Ik begin hoop te krijgen dat deze 4mmc me erdoorheen kan gaan slepen tijdens Mystic Garden, en dat ik niet thuis hoef te blijven voor die vreselijke pollen. Maar is dit ook zo? Kan 4mmc op magische wijze de hooikoorts klachten wegnemen zoals ik dat eerder met speed en coke heb ervaren? En hoe werkt dat mechanisme überhaupt precies dat ik in het verleden heb ervaren dat stimulerende drugs hooikoorts klachten weg kan nemen? Hebben anderen dit ook? Klik om te vergroten... Mosterd na de maaltijd maar; Mijn persoonlijke ervaring is data het met coke wel weggaat, maar met mmc erger wordt. Niet zozeer jeuk in mān ogen, maar niet kunnen ademen de hele tijd. En wanneer mān neus dan weer open is druk ik dr weer een punt in en is t dus weer afgelopen š"
"Tijdloos zei: waarom überhaupt het risico nemen als je het daar kan laten bezorgen?! Klik om te vergroten... Denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Ik vlieg vanaf Schiphol ergens anders heen. reden dat ik het vraag is omdat in elke dag een slaappil neem, bromazolam. Ben benieuwd of ik die gewoon mee kan nemen. En überhaupt benieuwd wat de wetgeving zegt over het meenemen van deze middelen aangezien ze hier in NL legaal zijn."
"Dirkjan zei: Ik zou het wel heel raar vinden als je in je eentje, zonder partner of vrienden een nacht gaat doorsnuiven zonder porno. Wat ga je doen? De was? Het plafond witten? Klik om te vergroten... Ja dat. Huis opruimen. Was draaien. Dweilen. Vloerkleed helemaal met de hand schrobben. Dat soort dingen"