Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaten en drugs.

Daten en drugs.

122 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FieroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ik denk dat je je behoefte voor voldoening helemaal niet extern moet zoeken. Niet in drugs, maar ook niet in relaties/andere mensen.

Je legt eigenlijk een totaal onredelijke eis op een ander, als diegene jou moet vervullen in die behoefte.

Beter vind je de voldoening/liefde in jezelf, zodat je het niet meer extern hoeft te verkrijgen. Het is eigenlijk pas dan dat je met een ander kunt zijn en beiden kunt delen in liefde, er even van uitgaande dat de ander ook zelfstandig van binnenuit voldaan is.

En als jullie beiden toch stabiel en voldaan in jullie zelf zijn, waarom niet eens samen een middel doen, Γ‘ls jullie daar zin in hebben?

Zolang het allemaal maar niet gedaan wordt om extern je voldoening te zoeken.
Klik om te vergroten...
πŸ”₯ dus dat…πŸ”₯
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
FishtailLemon zei:
Nou had ik laatst een date en die was geil als boter, maar hij had een één of andere RC op waardoor hij hem gewoon niet omhoog kreeg. Aardige vent verder, maar een succes was het niet.
Klik om te vergroten...
Wist je dat hij een RC op had toen je met hem had afgesproken?
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelheid1234 zei:
Wist je dat hij een RC op had toen je met hem had afgesproken?
Klik om te vergroten...
Nee, hij vertelde het halverwege pas.
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FishtailLemon zei:
Nee, hij vertelde het halverwege pas.
Klik om te vergroten...
Wat vond je daarvan?
Lijkt me toch best gek
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelheid1234 zei:
Wat vond je daarvan?
Lijkt me toch best gek
Klik om te vergroten...
Nou ja, ben niet onbekend met RC's, dus ik was niet heel verbaasd. Maar goede seks krijg je er niet van,
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was het niet, dat haal ik er wel uit, uit dit verhaal.
k
kleinespelerLid
01-01-2024, 00:00
#7
OctoFerrum zei:
Na een lang en destructief huwelijk met alcohol is mijn relatie met drugs zeker de langstlopende in mijn leven en verwacht daar weinig verandering in mee te maken.
Mocht er ooit een vrouw zijn ontstaan die aan mijn onhaalbare ideaalbeeld lijkt te voldoen, die in deze tijdslijn bestaat en mijn pad weet te kruisen op een moment dat ik enigszins zou open staan voor het ondergaan van zo'n sollicitatieprocedure, waar ongevraagd de nodige tijd, gedachten en emoties in gaan zitten, dan hoop ik dat deze mythische dame de beschikking heeft over een uitgebreid arsenaal aan de sterkst mogelijke middelen.

Ben eigenlijk heel m'n leven alleen, op misschien 2 probeerseltjes na die langer duurde dan daten (net) maar te kort om het keurmerk relatie toe te mogen kennen. Ik ben zonder die optie tot het hebben van een relatie van de band gerold, of in ieder geval zijn er een aantal opties aangevinkt die dat bemoeilijken, zeker op lange termijn. Stoornissen, of liever de uiting en ernst van de door andere waarneembare symptomen en de symbiotische verbintenis die daartussen ontstaan is met problematisch middelen gebruik (in het het geval van alcohol de makkelijkst waar te nemen van het lijstje door iedereen met en functionerend reukorgaan) maken het een uitdaging voor beide partijen. Een die niet in complexiteit of schadelijkheid lijkt af te nemen en geen happy end kent. Of nou ja, op een handje vol momenten na dan. :smirk:

Daarnaast kan ik in mijn eentje ook prima ongelukkig zijn. Extra aanleiding daartoe in de vorm van onvermijdelijke conflicten, meestal ongelukkig qua timing en slordig in uitvoering door de saboterende werking van emoties, heb ik daarvoor niet nodig. Zeker omdat vrouwen emoties bezitten die onbegrijpelijk kunnen* zijn, soms niets met de situatie of conflict te maken lijken* hebben, daardoor een rationele benadering onmogelijk maken* pardon bemoeilijken en een patstelling creΓ«ren, nog voordat de stukken op het bord staan.
Ik heb al ruzie genoeg met mezelf, word gek van die vent z'n gezeik.

Lichamelijke behoeftes, u raadt het al, prima aan te voldoen in single player mode. Heb genoeg vinkjes op mn bucketlist, niet zo veel in aantal maar wel qua onderscheidende eigenschappen en voel geen sterke door machismo gedreven motivatie de scorekaart verder vol te maken. Weigeren op principiΓ«le gronden vind ik dan ook weer niet nodig.

Mocht bovenstaande ergens seksistisch overkomen wil ik best verder toelichten waarom dat zowel waar als onwaar is, afhankelijk van de eigen ingenomen positie en de te beoordelen bewering. Ik zal daarbij wellicht de SchrΓΆdingers kat vergelijking gebruiken ter illustratie en hoe dan ook gelijk hebben in mijn hoofd, wat dan weer illustreert dat ik onmogelijk ben en eenzaam zal sterven.

.
Klik om te vergroten...
Haha, dit lijkt wel geschreven door m’n advocaat πŸ˜‚
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Apennootje zei:
Nou ja, ben niet onbekend met RC's, dus ik was niet heel verbaasd. Maar goede seks krijg je er niet van,
Klik om te vergroten...
Hangt van het middel en de dosering af.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
kleinespeler zei:
Haha, dit lijkt wel geschreven door m’n advocaat πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Geen idee waar je een advocaat voor nodig hebt, mocht je serieus in problemen zitten, zoek een andere advocaat.
Misschien kan @OctoFerrum je helpen
k
kleinespelerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Geen idee waar je een advocaat voor nodig hebt, mocht je serieus in problemen zitten, zoek een andere advocaat.
Misschien kan @OctoFerrum je helpen
Klik om te vergroten...
Of notaris. Of een hoofdstuk van een wetboek. iig lastig te lezen.

Gelukkig geen advocaat meer nodig momenteel maar als ik iemand ooit flink in de war wil maken zal ik @OctoFerrum absoluut in overweging nemen! ☺️

edit; @OctoFerrum mits je uurtarief lager is dan die van een advocaat natuurlijk πŸ˜›
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
kleinespeler zei:
Of notaris. Of een hoofdstuk van een wetboek. iig lastig te lezen.

Gelukkig geen advocaat meer nodig momenteel maar als ik iemand ooit flink in de war wil maken zal ik @OctoFerrum absoluut in overweging nemen! ☺️

edit; @OctoFerrum mits je uurtarief lager is dan die van een advocaat natuurlijk πŸ˜›
Klik om te vergroten...
Vergeleken met een officieel notarieel document, vind ik dit anders zeer toegankelijk πŸ˜‚

Notarieel taalgebruik, by far het moeilijkst om te doorgronden. Geniaal wel. Schrijf gewoon iets waar niemand wat van begrijpt, alleen je ambtgenoten. En inneens kan je een insane uurtarief vragen. Zonder jou begrijpt toch niemand het πŸ˜‚
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
En dan moet je eens luisteren naar de notaris als deze een akte aan je voorleest.
Ingekorte woorden, onbegrijpelijk!
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb hier ook goede en slechte ervaringen mee.

Komt erop neer dat als je zelf je drugsgebruik onder controle hebt en andere dingen in het leven ook in orde zijn (gezondheid, werk etc.), een liefdevolle vrouw die om jou als persoon geeft, je "drugsgebruik" dient te accepteren. Of ze nou zelf gebruikt of niet. Heb ervaring met beide, en natuurlijk is het leuker om samen bijvoorbeeld stoned te worden, maar een diepzinnige relatie kan zeker ook bestaan als je partner zelf geen drugs wilt gebruiken, en jou het gunt om op het balkon een joint te roken. Als je partner geen ervaring heeft met drugs is ze misschien geen goede tripsitter tijdens een stevige LSD trip, maar ook dat hoeft geen dealbreaker te zijn voor een liefdevolle relatie, als ze je gunt om met iemand anders te trippen (of alleen!).

Als je nog in de beginfase van daten bent zou ik er ook zeker niet lang mee wachten het te zeggen. Het afwijzen van verantwoord drugsgebruik is een teken van onwetendheid.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat een partner maar moet accepteren dat jij drugs al of niet verantwoord gebruikt, is grote onzin.
Een partner heeft het recht om ertegen te zijn! Hoe vervelend ook.
Het kan wel zijn dat je denkt verantwoord te gebruiken, het is voor de partner maar de vraag of dat zo blijft...het afwijzen van druggebruik is beslist niet zomaar als onwetendheid te bestempelen. Dat is erg kort door de bocht.
Dat klopt niet.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je weet dat koffie ook "drugs" is, toch? :tonguewink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat bedoel je hiermee?
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat er heel veel onwetendheid over "drugs" is in onze samenleving.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Dat is een feit. Dat is waar.
Maar dat wil niet zeggen dat een partner maar moet accepteren dat de ander drugs gebruikt.
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar als al in een vroeg stadium in de relatie is gecommuniceerd dat de ene "partij" weleens drugs gebruikt en de andere partij daar dus eigenlijk mee in heeft gestemd (hij/zij is immers niet uit de relatie gestapt), dan vind ik ook dat die tweede partij dan later niet ineens het "recht" heeft om de eerste partij dat gebruik te ontnemen. Bevalt het je niet, stap dan in dat vroege stadium uit de relatie en ga niet moeilijk zitten doen.

Dit alles is natuurlijk een ander verhaal als de eerste partij het heeft verzwegen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hiermee ben ik het wel eens.
Niet eerst toelaten, en dan ineens daarna het gaan verbieden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Hiermee ben ik het wel eens.
Niet eerst toelaten, en dan ineens daarna het gaan verbieden.
Klik om te vergroten...
Vrouwen. Vrouwen. Vrouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."