Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is dit nog legaal?"
"Cath-R-Ella zei: 1 wondermiddel ✨spiraal✨ heb nergens last van Klik om te vergroten... Heb ik ook. Nooit meer ongesteld, heerlijk. Ik heb mazzel dat ik er zo goed op reageer, had ook anders gekund…"
"aan Cath-R-Ella zei: Klopt!! Nu heb ik is een vraagje kijk dat plaatsen is natuurlijk geen pretje maar ik ben bang voor binnen 4j. Ik lees overal dat het eruit halen nog meer pijn doet, ervaring?😬 maar eerlijk ik hoef nooit meer zo’n droge tampon in me k*t douwen🙋🏼♀️ Klik om te vergroten... nee hoor, bij mij ging dat heel snel. De eendenbek die erin gaat is even het vervelendste."
"Cath-R-Ella zei: Nou, ik ben opgelucht! Het natuurlijk nooit fijn maar nu weet ik dat het wel oke zal zijn Klik om te vergroten... Na die 4 jaar moet ie er echt uit, of je moet zwanger willen worden."
"Helemaal niet meer ongesteld is toch niet alleen fijn voor de vrouw, maar ook voor de man."
"Ik denk dat verslaving een cooingsmechanisme is, hoe je met problemen omgaat. Het valt mij op dat mensen die problematisch met drugs omgaan vaak zo moeilijk kunnen praten over wat er diep van binnen speelt. Er zal diep van binnen ook angst zitten. Ik ben zelf verslaafd aan sigaretten. ||D Verder heb ik gelukkig altijd alles in de hand kunnen houden en recreatief kunnen gebruiken."
"Kun je niet beter hulp zoeken?"
"Ik had wat liggen en heb het nu eens uitgeprobeerd. Een capsule van 100 mg. Het spul is verraderlijk, eerst lijkt het niet te werken, en na bijna twee uur werd ik ineens heel erg misselijk en nu kickt het wel aardig in. Maar was al bijna aan het twijfelen bij te pakken. Gelukkig niet gedaan. Begin voorzichtig!"
"Je werkt zelf in de zorg schrijf je. Een eerste stap als je ontevreden bent is dan toch het gesprek aangaan met je behandelaar en je onvrede uiten. Als je er dan niet uitkomt kun je een klacht indienen. Tuchtcommissie en dergelijke gaat nog wel wat verder."
"Tip: seroquel heeft mij geholpen met paniekaanvallen en dat ik weer kon slapen. Een lage dosering"