Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga het forum verlaten

Ik ga het forum verlaten

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wou dat er een keer wat aan dit forum werd gedaan want het is echt potentie aan het wegroken met de snelheid van een pyrojunk.

I mean zelfs de donaties waren al teveel werk...

Ik weet dat het niet bij het mod team ligt btw dus zal ook gedeeld zijn door sommige denk ik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anunnaki zei:
Voor gebruikers door gebruikers, dit hoort er allemaal bij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Meen je 😭🙄
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
Ik wou dat er een keer wat aan dit forum werd gedaan want het is echt potentie aan het wegroken met de snelheid van een pyrojunk.

I mean zelfs de donaties waren al teveel werk...

Ik weet dat het niet bij het mod team ligt btw dus zal ook gedeeld zijn door sommige denk ik.
Klik om te vergroten...
Voor gebruikers door gebruikers, dit hoort er allemaal bij :tearsofjoy:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
JackAss69 zei:
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Klik om te vergroten...

Wat een mongool.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
wegroken met de snelheid van een pyrojunk.
Klik om te vergroten...
Hier moest ik om gniffelen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaya con Dios, @Natozlato!
Het ga je goed!
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor alles.

De stappen die je neemt vergen moed. Kijk soms achterom en zie welke stappen je al hebt gezet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi lieve mensen,

Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.

Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.

Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.

Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.

Bedankt allemaal, het ga jullie goed!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jammer om te horen, was leuk die ene keer in Nijmegen. Wens je het beste toe en hopelijk tot ooit!
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wens je het beste toe! Veel succes met het focussen op andere dingen! Tot ziens.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aai, en veel geluk
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey wat vervelend van je relatie zeg.
Ik snap je, heb zelf in dezelfde situatie gezeten.
Er komen betere tijden. Al lijkt dat nu misschien niet zo.
Afstand doen van drugs is oke.
Maar niet weggaan hier hey.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel geluk in alles wat je doet en misschien tot later.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey @Natozlato , wat vervelend om te horen dat je relatie voorbij is! Na vijf jaar kan ik me voorstellen dat het een behoorlijke impact op je leven heeft! Jammer voor ons dat je DF gaat verlaten maar uiteraard goed dat je even een lange pauze neemt als dat nodig is 👍🏻

Heel veel succes met jezelf terug te vinden. Ik wens je het allerbeste toe! Je bent hier altijd welkom mocht je terug willen komen in de toekomst…
l
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sterkte met het verwerken van je relatiebreuk en het ga je goed!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Succes met de drugspauze. Komt helemaal goed. Veel sterkte gewenst met het verwerken van je relatiebreuk. Ga je goed!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel veel sterkte @Natozlato 😘
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaak zijn een paar flinke stappen terug nodig voor een lange aanloop naar de overkant.

Dat je jezelf weer terug mag vinden in een staat waar je gelukkig bent en zal blijven. ❤️
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zit momenteel nu in de kliniek. Fock drugs man
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sterkte lieve @Natozlato

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."