#1
Hoi lieve mensen,
Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.
Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.
Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.
Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.
Bedankt allemaal, het ga jullie goed!
Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.
Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.
Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.
Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.
Bedankt allemaal, het ga jullie goed!