#1
Zo werkt het lichaam niet , 1 x per week is teveel en is niet goed te praten. Dus als je het doet wees dan wel bewust dat je het lichaam schade toebrengt maar ook vooral emotionele schade.Hallo allemaal,
ten eerste ik ben nieuw op dit forum.
ik zit al een poosje met een vraag in mijn hoofd….
ik neem namelijk sinds kort bijna elk weekend 3mmc of cocaïne. Alleen nu vraag ik me af hoeveel potentiële schade ik aanbreng op me lichaam. Ik ben doordeweeks actief (werk en sportschool elke dag) en in het weekend houd ik wel van een feestje. Voor verslaving ben ik niet zo bang. Ik ben eerder benieuwd naar de schade aan mijn lichaam. Wellicht valt dit wel mee omdat ik doordeweeks veel fysiek werk verricht en dat mijn hart daarom wel tegen iets kan.
ik hoor het graag,
groetjes