Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1x per week drugs

1x per week drugs

82 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Duwd zei:
Hallo allemaal,

ten eerste ik ben nieuw op dit forum.

ik zit al een poosje met een vraag in mijn hoofd….

ik neem namelijk sinds kort bijna elk weekend 3mmc of cocaïne. Alleen nu vraag ik me af hoeveel potentiële schade ik aanbreng op me lichaam. Ik ben doordeweeks actief (werk en sportschool elke dag) en in het weekend houd ik wel van een feestje. Voor verslaving ben ik niet zo bang. Ik ben eerder benieuwd naar de schade aan mijn lichaam. Wellicht valt dit wel mee omdat ik doordeweeks veel fysiek werk verricht en dat mijn hart daarom wel tegen iets kan.

ik hoor het graag,

groetjes
Klik om te vergroten...
Zo werkt het lichaam niet , 1 x per week is teveel en is niet goed te praten. Dus als je het doet wees dan wel bewust dat je het lichaam schade toebrengt maar ook vooral emotionele schade.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duwd zei:
Check!
Deze afspraak heb ik en vrienden van mij ook met zichzelf. Dus uiteindelijk let je een beetje op elkaar (Als je tenminste niet liegt).
Klik om te vergroten...
Mensen die verslaafd zijn, hebben nog wel eens de neiging te liegen.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SneeuwStorm zei:
Mensen die verslaafd zijn, hebben nog wel eens de neiging te liegen.
Klik om te vergroten...
Iets om te erkennen, maar op elkaar letten zou in deze moeten betekenen dat je signalen probeert op te pakken en proactief bent in het bespreekbaar maken van opvallende zaken of problemen. Ik ga er dan vanuit dat de vriendschap wederzijds vertrouwd is en men elkaar kent op een manier die je als “langer dan vandaag” kan uitdrukken.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mondkapje zei:
Iets om te erkennen, maar op elkaar letten zou in deze moeten betekenen dat je signalen probeert op te pakken en proactief bent in het bespreekbaar maken Ik ga er dan vanuit dat de vriendschap wederzijds vertrouwd is en men elkaar kent op een manier die je als “langer dan vandaag” kan uitdrukken.
Klik om te vergroten...
Correct :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn legio mensen die nu grote problemen hebben met coke, die haast allemaal begonnen zijn met 1 x per maand.
Daarna 1 x per week.
Vervolgens 1x per dag.
En hierna: vul zelf maar in...
En schade? Coke heet niet voor niets de witte sloper....
TS? Stop er maar eens een tijd mee.
Kun je voelen in hoeverre de sloper je in zijn macht heeft...
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook een klein half jaar ongeveer wekelijks Coke gedaan. Alweer een tijdje geleden, kwam in m'n relatie toen. Coke zat bij mij te rommelen aan m'n karakter. Na een weekend gebruik duurde het tot wel een dag of vier/vijf voordat ik weer van normale dagelijkse dingen kon genieten. Dat rotspul schakelde ander plezier een soort van uit (of op de waakvlam), terwijl ik er verder niet zoveel aan vond. Ja, we moesten natuurlijk wel voor het volgende weekend nog ff wat halen.

Die troep moet ik niet meer. Met pep heb ik daar gelukkig geen last van.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Met pep heb ik daar gelukkig geen last van.
Klik om te vergroten...
Kwestie van tijd, pep gaat je ook hoe dan ook slopen.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Kwestie van tijd.
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet. Heb ruim een jaar best veel pep gedaan, wekelijks ongeveer. Zit nu op om de week ongeveer. Buitenom ik een paar dagen best moe ben geniet ik van al m'n dagelijkse dingen. Pep werkt bij mij niet zoveel op m'n karakter.

(Edit) vroeger ook best wat jaar ongeveer wekelijks/tweewekelijks pep gedaan. Toen daar ook nooit last mee gehad. Deed toen wel wat rustiger (altijd max. 1 nacht, nu regelmatig 2)...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Lijkt me niet. Heb ruim een jaar best veel pep gedaan, wekelijks ongeveer. Zit nu op om de week ongeveer. Buitenom ik een paar dagen best moe ben geniet ik van al m'n dagelijkse dingen. Pep werkt bij mij niet zoveel op m'n karakter.

(Edit) vroeger ook best wat jaar ongeveer wekelijks/tweewekelijks pep gedaan. Toen daar ook nooit last mee gehad. Deed toen wel wat rustiger (altijd max. 1 nacht, nu regelmatig 2)...
Klik om te vergroten...
Genieten van dagelijkse dingen is niet echt een maatstaf om te bepalen of je gebruik invloed heeft op je leven. Op een structurele basis met weinig hersteltijd ertussen stimulerende middelen gebruiken is simpelweg zeer slecht voor je, zowel fysiek als mentaal.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Genieten van dagelijkse dingen is niet echt een maatstaf om te bepalen of je gebruik invloed heeft op je leven. Op een structurele basis met weinig hersteltijd ertussen stimulerende middelen gebruiken is simpelweg zeer slecht voor je, zowel fysiek als mentaal.
Klik om te vergroten...
Vandaar dat we ook verder gaan minderen met gebruik.
Maar er is wel een groot verschil tussen coke dat op m'n psyche werkt of pep. Vooralsnog weinig fysieke of mentale klachten.
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
al deze woorden brengen me terug naar de momenten dat ik bijna gek werd van de nasleep van pyro's
Klik om te vergroten...
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
al deze woorden brengen me terug naar de momenten dat ik bijna gek werd van de nasleep van pyro's
Klik om te vergroten...
Wat zijn pyro's?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraffeNeel zei:
Vandaar dat we ook verder gaan minderen met gebruik.
Maar er is wel een groot verschil tussen coke dat op m'n psyche werkt of pep. Vooralsnog weinig fysieke of mentale klachten.
Klik om te vergroten...
Verstandig, voorkomen is beter dan genezen. Helemaal met harddrugs klachten.
Robert67 zei:
Wat zijn pyro's?
Klik om te vergroten...
Gebruik de zoekfunctie of Google svp.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraffeNeel zei:
Lijkt me niet. Heb ruim een jaar best veel pep gedaan, wekelijks ongeveer. Zit nu op om de week ongeveer. Buitenom ik een paar dagen best moe ben geniet ik van al m'n dagelijkse dingen. Pep werkt bij mij niet zoveel op m'n karakter.

(Edit) vroeger ook best wat jaar ongeveer wekelijks/tweewekelijks pep gedaan. Toen daar ook nooit last mee gehad. Deed toen wel wat rustiger (altijd max. 1 nacht, nu regelmatig 2)...
Klik om te vergroten...
Hoe je het ook wendt of keert. Overmatig drugs gebruik heeft invloed op je leven fysiek en mentaal.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Hoe je het ook wendt of keert. Overmatig drugs gebruik heeft invloed op je leven fysiek en mentaal.
Klik om te vergroten...
Ja uiteraard. Het is en blijft drugs. Wel ervaar ik veel minder negatieve effecten van pep ten opzichte van coke. Dat is wat ik al vanaf het begin bedoel te zeggen.
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Verstandig, voorkomen is beter dan genezen. Helemaal met harddrugs klachten.
Gebruik de zoekfunctie of Google svp.
Klik om te vergroten...
Wow, gekkenhuis als je dat neemt ben je ver!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
dan zou je moeten denken "tot nu toe heb ik nog geen last van de comedown"
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Duwd zei:
Dat is het hem ook denk ik.
ik heb nooit echt last van hevige comedowns. Ook niet wanneer ik een keer X geprobeerd had. Sommige beweren dat ze op dinsdag het leven niet meer zien zitten maar ik heb daar totaal geen last van.
Klik om te vergroten...
Ik heb bijna nooit katers behalve dat ik me nog wel wat vaag voel achteraf.
Dat maakt het niet makkelijker jammer genoeg, een verslaving sluipt er gewoon in. Het idee dat mensen er maar voor kiezen om afhankelijk te worden van een middel is in veel gevallen gewoon onzin, daar heb je weinig controle over.

Jij zegt dat je elke dag naar de sportschool gaat, dat kan in zekere zin ook een verslaving worden (als dat het niet al is).
Geeft evengoed feelgood stofjes vrij net als eten en alle andere shit op de wereld.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Duwd zei:
ik heb nooit echt last van hevige comedowns.
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook vroeger, maar geloof me die zullen vroeg of laat komen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Dat had ik ook vroeger, maar geloof me die zullen vroeg of laat komen.
Klik om te vergroten...
idd ik had bijna nooit comedown toen in het begin, toen ik met 3mmc begon (kon makkelijk 4x 180mg(neem deze dosering niet over) zonder kater daarna )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."