#1
Het kan aan mij liggen.Haha nee dat moet dus niet.
en inderdaad overal op internet staat hoe slecht het allemaal is. Maar dat is alcohol net zo goed. Ik geloof wel dat er ook een goede kant zit aan het gebruiken zonder de verhalen te horen over crackheads junkies onder bruggen ect.
Maar die kant hoor ik vrij weinig over. Er zijn toch genoeg mensen die een verslaving kunnen tegengehouden en gewoon normaal kunnen doen?
nou is dat hierboven niet om eigenwijs te doen omdat ik het niet eens ben met jullie. Maar ik was wel benieuwd hoe jullie hier over denken.
Als ik je reacties lees lijkt het alsof je totaal niets mee krijgt van de inhoud van de reacties op je topic.
Ik zou dankbaar zijn voor zulke goede tips en adviezen.
Uiteindelijk is het allemaal aan jou.
Sterkte alvast.
Ik ben weg uit dit draadje in ieder geval.