Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1x per week drugs

1x per week drugs

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Daarbij; je wil toch ook gewoon weekenden nuchter doorbrengen, zonder kater de dagen erna? Drugs nemen is vaak in het moment tof en leuk, maar je betaalt ook altijd maar weer die prijs. Zou mij echt teveel zijn om dit wekelijks mee te maken. Zeker als je mentaal en lichamelijk enigszins fit wil blijven.
Klik om te vergroten...
Dat is het hem ook denk ik.
ik heb nooit echt last van hevige comedowns. Ook niet wanneer ik een keer X geprobeerd had. Sommige beweren dat ze op dinsdag het leven niet meer zien zitten maar ik heb daar totaal geen last van.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duwd zei:
Dat is het hem ook denk ik.
ik heb nooit echt last van hevige comedowns. Ook niet wanneer ik een keer X geprobeerd had. Sommige beweren dat ze op dinsdag het leven niet meer zien zitten maar ik heb daar totaal geen last van.
Klik om te vergroten...

Zo heftig als het leven niet meer zien zitten hoeft het niet te zijn (dat herken ik ook niet perse), maar je bent toch wel een paar dagen minimaal fysiek en cognitief - en meestal ook mentaal - een stuk minder functionerend. Dan heb ik het met name over X en andere serotoninewerkers, bij middelen die vooral op dopamine werken vind ik de kater milder, maar is er toch wel sprake van lamlendigheid, vermoeidheid en met pech een bepaalde mentale leegheid of zelfs sombere gevoelens. Ook al pakt de kater mild uit, of het gebruik blijft beperkt, je bent toch vaak wel net onder je baseline, minimaal de dag erna. Al was het maar vanwege het slaaptekort - en vaak slecht eten - alleen al.

Heb jij dit niet? Hoe dan ook, als je hier weinig last van hebt, is wekelijks gebruikt nog altijd niet gezond en zeer tricky.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
dan zou je moeten denken "tot nu toe heb ik nog geen last van de comedown"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."