#1
Of je snuift je comedowns weg, dat kan ook nog 🙈Dat had ik ook vroeger, maar geloof me die zullen vroeg of laat komen.
Of je snuift je comedowns weg, dat kan ook nog 🙈Dat had ik ook vroeger, maar geloof me die zullen vroeg of laat komen.
Of je snuift je comedowns weg, dat kan ook nog 🙈
Jup, dan krijg je te maken met de opper-comedownKan zeker, dat heb ik vaker van dagelijks gebruikers gehoord. ‘Heb geen comedown.’ Nee, omdat je letterlijk iedere dag die comedown wegsnuift/plugt/spuit… Als je dan na langere tijd op die manier leven probeert te stoppen, en je receptoren inmiddels totaal anders afgesteld blijken te zijn (om maar niet te zeggen compleet vern*kt zijn), is het toch ineens heel andere koek.
Dat is het hem ook denk ik.
ik heb nooit echt last van hevige comedowns. Ook niet wanneer ik een keer X geprobeerd had. Sommige beweren dat ze op dinsdag het leven niet meer zien zitten maar daar heb ik nu nog geen last van.
Hallo allemaal,
ten eerste ik ben nieuw op dit forum.
ik zit al een poosje met een vraag in mijn hoofd….
ik neem namelijk sinds kort bijna elk weekend 3mmc of cocaïne. Alleen nu vraag ik me af hoeveel potentiële schade ik aanbreng op me lichaam. Ik ben doordeweeks actief (werk en sportschool elke dag) en in het weekend houd ik wel van een feestje. Voor verslaving ben ik niet zo bang. Ik ben eerder benieuwd naar de schade aan mijn lichaam. Wellicht valt dit wel mee omdat ik doordeweeks veel fysiek werk verricht en dat mijn hart daarom wel tegen iets kan.
ik hoor het graag,
groetjes
Na de afkick verder om aan een depressie te werken. Die heb ik vaak gehoord en helaas van dichtbij meegemaakt.Jup, dan krijg je te maken met de opper-comedown
Als je pech hebt eentje die al jaren speciaal voor jou op je aan het wachten is.
Haha nee dat moet dus niet.Ik begrijp dat je denkt dat het allemaal wel meevalt, maar maak jezelf zorgen om je eigen gezondheid. Zelfs als je maar één keer per week drugs gebruikt, kan dit op de lange termijn ernstige schade aanrichten aan je lichaam en geest.
Ik begrijp dat je je afvraagt wat de potentiele schade is van je drugsgebruik. Ik kan je vertellen dat deze informatie overal op internet te vinden is, zowel voor de korte als lange termijn. Het is belangrijk om jezelf bewust te zijn van deze risico's, zodat je weloverwogen keuzes kunt maken over je gezondheid en welzijn.
De bovenstaande tekst begrijp je hoogstwaarschijnljk niet dus: Rij anders even langs de "Hood" flatten bij jou zie je hun gezicht? die gerimpelde crackhead met die skere waggie daar kom jij tussen en piet jan of mo komt elke keer langs jou op nummer 269 vier hoog omdat je djalla bent en een laag IQ hebt om niet te kunnen beseffen dat het slecht is hahaha
Waarom toekomstige ik. Dat zijn aannames
Alcohol is inderdaad zeer ongezond.Haha nee dat moet dus niet.
en inderdaad overal op internet staat hoe slecht het allemaal is. Maar dat is alcohol net zo goed. Ik geloof wel dat er ook een goede kant zit aan het gebruiken zonder de verhalen te horen over crackheads junkies onder bruggen ect.
Maar die kant hoor ik vrij weinig over. Er zijn toch genoeg mensen die een verslaving kunnen tegengehouden en gewoon normaal kunnen doen?
nou is dat hierboven niet om eigenwijs te doen omdat ik het niet eens ben met jullie. Maar ik was wel benieuwd hoe jullie hier over denken.
Het kan aan mij liggen.Haha nee dat moet dus niet.
en inderdaad overal op internet staat hoe slecht het allemaal is. Maar dat is alcohol net zo goed. Ik geloof wel dat er ook een goede kant zit aan het gebruiken zonder de verhalen te horen over crackheads junkies onder bruggen ect.
Maar die kant hoor ik vrij weinig over. Er zijn toch genoeg mensen die een verslaving kunnen tegengehouden en gewoon normaal kunnen doen?
nou is dat hierboven niet om eigenwijs te doen omdat ik het niet eens ben met jullie. Maar ik was wel benieuwd hoe jullie hier over denken.
Klopt dat dacht ik inderdaad maar daar ben ik nu wel van overtuigd.Alcohol is inderdaad zeer ongezond.
Alle adviezen hier zijn bedoeld om het risico op verslaving te beperken. Verslaving is destructief en ongeneeslijk. Eenmaal verslaafd zit je er voor de rest van je leven aan vast. Je denkt er te licht over.
Zie mijn vorige bericht, was net nog aan het bewerkenKlopt dat dacht ik inderdaad maar daar ben ik nu wel van overtuigd.
Kan zoiets dan maar zomaar omslaan? in vorm van een verslaving?
Aangezien ik nu totaal geen verlangen voel naar dat spul. Kan me ook niet echt bedenken hoe dat voelt. Gek idee lijkt me dat dat je zelfbewust bent dat het slecht is maar je toch afhankelijk bent.
Je had het er ergens over, dat je uitgaansleven zonder hard-drugs al bijna niet meer voor kunt stellen. Dat is toch wel een signaal? Als je verslaafd bent is het niet persee anders, alleen kun je bij zeer ernstige vorm niets meer voorstellen zonder drugs. Kan snel gebeuren.Klopt dat dacht ik inderdaad maar daar ben ik nu wel van overtuigd.
Kan zoiets dan maar zomaar omslaan? in vorm van een verslaving?
Aangezien ik nu totaal geen verlangen voel naar dat spul. Kan me ook niet echt bedenken hoe dat voelt. Gek idee lijkt me dat dat je zelfbewust bent dat het slecht is maar je toch afhankelijk bent.
Daar is een forum toch voor om vragen te stellen?Het kan aan mij liggen.
Als ik je reactie lees lijkt het alsof je totaal niets mee krijgt van de inhoud van de reacties op je topic.
Ik zou dankbaar zijvoor zulke goede tips en adviezen.
Uiteindelijk is het allemaal aan jou.
Sterkte alvast.
Ik ben weg uit dit draadje in ieder geval.
Ja op die manier,Je had het er ergens over, dat je uitgaansleven zonder hard-drugs al bijna niet meer voor kunt stellen. Dat is toch wel een signaal? Als je verslaafd ben is het niet persee anders, alleen kun je dan niets meer voorstellen zonder drugs. Kan snel gebeuren.
Goed plan. Begin maar met een maand niet gebruiken. Houd je ons op de hoogte?Daar is een forum toch voor om vragen te stellen?
Ik heb hierboven al gezegd dat ik echt wel ga minderen.
Een passender gifje als deze bestaat niet, heerlijk😆😆
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."