#1
Alcohol is inderdaad zeer ongezond.Haha nee dat moet dus niet.
en inderdaad overal op internet staat hoe slecht het allemaal is. Maar dat is alcohol net zo goed. Ik geloof wel dat er ook een goede kant zit aan het gebruiken zonder de verhalen te horen over crackheads junkies onder bruggen ect.
Maar die kant hoor ik vrij weinig over. Er zijn toch genoeg mensen die een verslaving kunnen tegengehouden en gewoon normaal kunnen doen?
nou is dat hierboven niet om eigenwijs te doen omdat ik het niet eens ben met jullie. Maar ik was wel benieuwd hoe jullie hier over denken.
Alle adviezen hier zijn bedoeld om het risico op verslaving te beperken. Verslaving is destructief en ongeneeslijk. Eenmaal verslaafd zit je er voor de rest van je leven aan vast. Je denkt er te licht over, en wekelijks gebruik is heel gevaarlijk. Er zijn inderdaad mensen die daar mee om kunnen gaan. Totdat er iets naars in hun leven gebeurt en ze gaan vluchten in gebruik. Dan gaat het opeens hard en vaak kunnen mensen pas stoppen als ze heel veel kapot gemaakt hebben.