Dit is mijn bottom 5:
1.
LSA
- extreem misselijkmakend en daardoor een uur moeten overgeven
- een paniekaanval die oneindig leek te duren
- extreem saaie/niet eens mooie visuals
- geen nuttige inzichten o.i.d.
- heeft echt niks weg van LSD, terwijl het wel zo geadverteerd wordt
0/10, dit kan ik echt oprecht niemand aanbevelen. Salvia beveel ik nog eerder aan dan deze troep, dat duurt tenminste niet uren en is even (niet) leuk. Dat ik al ervaring had met LSD, voordat ik LSA gebruikt had, draagt ook zeker bij aan hoe verschrikkelijk ik deze hele ervaring vond. Het had er letterlijk niks van weg, terwijl ik wel helemaal daarop geanticipeerd had.
2.
Bupropion
- meerdere keren per dag intense paniekaanvallen
- hartkloppingen
0/10, letterlijk geen enkel positief effect heb ik hiervan ervaren. Ik heb het volgens mij iets langer dan een week geprobeerd, maar op een gegeven moment weigerde ik om het nog te blijven slikken en ben ik er abrupt mee gestopt, omdat de bijwerkingen zo heftig waren.
3.
Poppers
- hoofdpijn voor de rest van de avond, echt letterlijk alleen dat
1/10, misschien nuttig als je een excuus nodig hebt om een afspraak af te zeggen en daarbij geloofwaardig over moet komen als je zegt dat je extreme hoofdpijn hebt, maar voor de rest snap ik de hype écht niet.
4.
DCK
- onprettig lichamelijk gevoel
- beangstigend gevoel
- totaal oninteressant gevoel van vaagheid voor uren lang
1/10, dit is echt gewoon de AliExpressversie van ketamine. Alle fencyclidineanalogen op ketamine na vond ik geen drol aan, maar deze was wel echt bijzonder gaar.
5.
O-DSMT
- extreem slaapverwekkend
- misselijkmakend
- totaal niet te vergelijken met tramadol
1/10, maar deze rate ik heel laag, omdat ik de verwachting had dat het zou lijken op tramadol, wat mijn favoriete opioïde is door de euforie en extreem levendige en lucide dromen die ik ervan krijg. Hier was helemaal niets recreatiefs aan. Misschien dat het wel een goed alternatief is als je niet aan tramadol zelf kan komen voor pijnklachten, maar daarnaast kan ik jullie verzekeren dat jullie niets boeiends missen in jullie leven als je dit nog nooit geprobeerd hebt.