#1
Dat zijn er wel een paar. Laat ik beginnen met duidelijk maken dat ik met de meeste drugs (vooral stims) geen maat kon houden, dus dat mijn dosering een grote rol speelt, zowel in frequentie als kwantiteit - ik behandelde het allemaal als coke.
- Cocaine: te lekker, maar hoe veel ik ook nam het was nooit genoeg en tegelijkertijd steeds meer en veel te veel. Dit heeft me veel geld gekost, heeft me depressief gemaakt, in een psychose laten belanden, en ueberhaupt meer kapot gemaakt dan me lief is;
- Ketamine: het effect deed me vaag denken aan wagenziekte / zeeziekte etc. Erg onprettig voor mij dat dizzy gevoel. Zowel racemisch als R-Ket geprobeerd - allebei niet voor mij;
- Isopropylphenidate: maakte me compleet emotieloos / gevoelloos, en ik had een vreselijke kater hiervan nadat ik 1gr op een avond wegwerkte;
- Ethylphenidate: ik ging tijdens gebruik hallucineren doordat ik te veel en te vaak nam. Voelde heel giftig gestimuleerd. Kater uit de hel, ik hield niets meer binnen de dag erna;
- Benzo's: puur omdat de ontwenning één grote hel voor me was. Onrust, akathisie, angst, depressie, suïcidaliteit, derealisatie. Wens ik niemand toe;
- Cocaine: te lekker, maar hoe veel ik ook nam het was nooit genoeg en tegelijkertijd steeds meer en veel te veel. Dit heeft me veel geld gekost, heeft me depressief gemaakt, in een psychose laten belanden, en ueberhaupt meer kapot gemaakt dan me lief is;
- Ketamine: het effect deed me vaag denken aan wagenziekte / zeeziekte etc. Erg onprettig voor mij dat dizzy gevoel. Zowel racemisch als R-Ket geprobeerd - allebei niet voor mij;
- Isopropylphenidate: maakte me compleet emotieloos / gevoelloos, en ik had een vreselijke kater hiervan nadat ik 1gr op een avond wegwerkte;
- Ethylphenidate: ik ging tijdens gebruik hallucineren doordat ik te veel en te vaak nam. Voelde heel giftig gestimuleerd. Kater uit de hel, ik hield niets meer binnen de dag erna;
- Benzo's: puur omdat de ontwenning één grote hel voor me was. Onrust, akathisie, angst, depressie, suïcidaliteit, derealisatie. Wens ik niemand toe;