Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUppers geven mij geen energie?

Uppers geven mij geen energie?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar misschien moet je dan ook iets gaan doen als je pep op hebt? De omgeving helpt ook heel erg!
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,

ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 ā€œenergieā€ en zin om te dansen of bewegen

ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven

weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik zou dan toch echt pep aanraden..
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lieske zei:
Ja ik zou dan toch echt pep aanraden..
Klik om te vergroten...
ik vindt pep ook een fijne drug maar voor mij werkt het echt 100% alleen maar op mn zin om te praten, ik wordt er niet extreem ā€œwakkerā€ van en ik krijg er niet meer energie van dan een blikje redbull, ik heb tot nu toe met elke drug ooit dit gehad, zoek echt iets waardoor ik zin krijg om te bewegen en wakker te blijven
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je mss adhd? Kep wel eens gelezen dat bij mensen met adhd stims juist een rustgevend effect geven. Wil er wel bijzeggen dat k ook niet de fijne details ervan weet maar sommigen hier kunnen dat vast wel specificeren

Als dat t niet is, ik weet uit ervaring dat je soms effecten kan hebben die je helemaal niet verw8 ervan. Om ff een paar voorbeelden te noemen, kep 3 vrienden die ook gebruiken de een wat meer de ander wat minder, ik en 1 ander ervaren xtc prc zoals je het volgens t boekje mag verw8en, maar 1 andere vriend ging ervan rondlopen als een zombie en al zn gedachten mompelen, andere vriend ervaart vrij weinig vd leuke effecten maar wel veel scherper gehoor. Ik en 1 van die vrienden hebben wel is keta gebruikt en hoewel mn tolerantie vaak hoog is is t bij keta juist erg laag, met een normale dosering zat k al richting de k hole en de vriend kan bijna een gram op en heeft dan nog alleen lichte effecten. En de meest bizarre van allemaal met 2fma (beetje speed achtig) had ik dat dat gevoel ging fuseren en upgraden met een gevoel van verliefdheid die ik al had met iemand wat het tot een compleet ander iets maakte, als die persoon er niet bij is werkt het namelijk gewoon normaal, licht euforisch maar wel meer energie en focus op 1 ding (niet op multitasken), ofwel normaal gwn een stim met weinig euforie maar met 1 specefieke persoon erbij de krachtigste euforische stim ever. En de doseringen zijn bij mij ook vaak anders dan t hoort want had bv vanaf de 1e keer 2fma 250mg nodig (had ervoor 50 geprobeerd maar deed haast niks), en das 5x de maximale hoeveelheid zonder opgebouwde tolerantie

Punt is dat sommige drugs echt heel apart kunnen werken hoe je het niet verw8 en er is ook geen touw aan vast te knopen, dus kan altijd zijn dat je ervaringen hebt die puur en alleen op jou zo werken
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikweetgeennaam zei:
weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...
Binnen de logische opties mss meth als je daar aan kan komen? Is soort van sterkere speed, anders mss rc'tjes als 2/3/4fma of 2/3/4fa of 6apb.
Mss zou sativa wiet nog een optie kunnen zijn. Of alcohol of 2cb in lagere hoeveelheid

En dit is echt een blinde gok dus neem dit advies met een korreltje zout maar mss als je met alle stims minder energie krijgt mss juist is een paar downers proberen en wie weet werkt dat bij jou juist wel oppeppend
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
yiazmat zei:
Binnen de logische opties mss meth als je daar aan kan komen? Is soort van sterkere speed, anders mss rc'tjes als 2/3/4fma of 2/3/4fa of 6apb.
Mss zou sativa wiet nog een optie kunnen zijn. Of alcohol of 2cb in lagere hoeveelheid

En dit is echt een blinde gok dus neem dit advies met een korreltje zout maar mss als je met alle stims minder energie krijgt mss juist is een paar downers proberen en wie weet werkt dat bij jou juist wel oppeppend
Klik om te vergroten...
meth is 1 van de weinige drugs waar ik never ever nooit mee in aanraking wil komen, samen met alles wat met naalden te maken heeft,

wat je over downers zegt klopt een beetje, met alcohol is het 50/50 of ik energie krijg of gwn liever zit zitten, keta werkt voor mij in de goeie setting als een prima dansdrug maar ik krijg er niet echt die energie van die ik zoek

en ja ik ben idd aan het nadenken over een paar rcs proberen zodat ik misschien de juiste vindt.

3cmc heb ik ook geprobeert maar was ik vergeten erbij te zetten, dit vondt ik echt geen fijne drug, werdt HEEL more-ish maar zonder dat het ook echt zo fijn was, vindt zelfs coke lekkerder ā€œgevoelā€ geven

ik zal de bekendere zoals 3Mmc 4fma 3fma 6apb etc wel eens proberen om te kijken of dat wel voor mij werkt šŸ˜‹
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lieske zei:
Maar misschien moet je dan ook iets gaan doen als je pep op hebt? De omgeving helpt ook heel erg!
Klik om te vergroten...
dit klopt idd, en ik kan met pep op zeker wel in beweging komen als ik wil, maar er blijft bij mij altijd iets wat tegen me zegt ā€œik zou nu ook lekker kunnen liggen/zitten en nog meer genietenā€
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ikweetgeennaam zei:
kleine (late) update
ik heb ondertussen NEP en 3mmc geprobeert,

ik ben mezelf gaan aanleren om pas te nemen wanneer ik al in de drukke actieve setting ben en niet van tevoren. dit helpt enorm. mdma en coke etc werken voor mij op deze manier ook echt super goed, een stuk beter dan eerst

zoals ik had gehoopt werkt 3mmc helemaal perfect voor mij, denk dat de balans tussen dopamine en serotonine release net goed is voor mij met dit middel, de heftigere sero release van mdma lijkt mij gewoon meer af te leiden van het dansen en dan gaat mijn aandacht vaak naar mensen/ dingen bewonderen en praten, wel nare comedowns, cravings en katers van 3m maar ik ben niet van plan dit vaak te gebruiken en dat is gewoon iets wat ik moet accepteren.

NEP werkte ook heel erg goed als dansdrug, minder heftige serotonine high maar wel echt een goeie upper om op door te gaan, wel vervelende bijwerkingen soms maar ook dit ga ik niet standaart gebruiken

ben er dus achter dan een goeie balans tussen serotonine en dopamine voor mij beter werkt dan 1 van de 2 apart

volgende op mijn lijstje is 6-apb en 3/4 f(m)a

bedankt iedereen voor alle tips en verhalen onder mijn raar getypte post trouwens šŸ‘ŒšŸ‘Œ
Klik om te vergroten...
Veel mensen weten dit niet: maar cocaĆÆne heeft ook affiniteit voor serotonine. Op sommige punten zelfs sterker dan MDMA :wink:

Kijk maar naar deze tabel (SERT betekent de serotonine-transponder; en hoe lager het getal hoe sterker de activatie van de receptor).


Affinity-of-Stimulants-at-Monoamine-Transporters-NET-DAT-and-SERT-in-Ligand-Binding.png

https://www.researchgate.net/publication/353929707_Pharmacology_of_Drugs_Used_as_Stimulants

Dat is overigens ook zo waarom je geen fuck voelt van de MDMA als je het combineert met cocaine. De twee middelen concurreren voor receptoren in het brein, en coke is krachtiger. Dat betekent overigens niet dat het veiliger wordt. De combinatie van cocaine met MDMA geeft juist een veel hogere kans op hartklachten of oververhitting; wat beide snel levensbedreigend kan worden.
d
d22wthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring, de eerste twee keren dat ik mdma gebruikt had (rave), had ik wel veel energie maar toch minder dan ik had verwacht, zoals het werd beschreven.

Daarna paar keer xtc en paar keer coke geprobeerd. Ook ging ik best vaak uit (club) en dan dronk ik alleen alcohol.

Maar: met alle vier heb ik toch wel veel vaker dat ik mijn eigen ''wereldje'' zit, wil wel praten maar ook dat ik heel graag ergens wil zitten en eigenlijk wil wegzakken ofzo. Heel soms heb ik op ƩƩn avond een soort vlagen: op het ene moment druk en op het andere moment juist weer heel erg in mezelf/rustig.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen diagnose heb gehad oid maar ik heb wel heel erg sterk het gevoel dat ik ADHD heb, vooral vanwege bepaalde symptonen die worden beschreven waarin ik mij heel erg herken.

Met alle vier hierboven genoemde middelen maar ook ALTIJD met wiet (sativa of indica, maakt niet uit) ga ik (steeds) vaker in mijn eigen wereldje zitten dan at ik echt druk/actief wordt.

Coke doe ik trouwens echt niet meer, laatste keer werd ik daar echt niet prettig van, ging opeens heel erg nadenken en werd soort van paranoia, ook al gebruik ik dat echt zelden.

Ik lees dat je eerder 3mmc geprobeerd hebt, daar ben ik nu eigenlijk ook op overgestapt, vooral op raves. Dit geeft me een best euforisch gevoel zoals mdma dat doet (met 3m rate ik het euforisch gevoel een 7/10 en met mdma is dat dan echt een 10/10) en het geeft mij heel erg het oppeppende gevoel dat coke/speed hoort te geven. Ik heb trouwens 3m altijd gesnoven en niet geslikt. Misschien een aanrader om dat in een iets hogere dosis te proberen, dan komt het echte oppepende gevoel omhoog.

Met 4fma 3fma 6apb heb ik geen ervaring tbh...
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen.
Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel.
In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk.
Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
daanwth zei:
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring, de eerste twee keren dat ik mdma gebruikt had (rave), had ik wel veel energie maar toch minder dan ik had verwacht, zoals het werd beschreven.

Daarna paar keer xtc en paar keer coke geprobeerd. Ook ging ik best vaak uit (club) en dan dronk ik alleen alcohol.

Maar: met alle vier heb ik toch wel veel vaker dat ik mijn eigen ''wereldje'' zit, wil wel praten maar ook dat ik heel graag ergens wil zitten en eigenlijk wil wegzakken ofzo. Heel soms heb ik op ƩƩn avond een soort vlagen: op het ene moment druk en op het andere moment juist weer heel erg in mezelf/rustig.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen diagnose heb gehad oid maar ik heb wel heel erg sterk het gevoel dat ik ADHD heb, vooral vanwege bepaalde symptonen die worden beschreven waarin ik mij heel erg herken.

Met alle vier hierboven genoemde middelen maar ook ALTIJD met wiet (sativa of indica, maakt niet uit) ga ik (steeds) vaker in mijn eigen wereldje zitten dan at ik echt druk/actief wordt.

Coke doe ik trouwens echt niet meer, laatste keer werd ik daar echt niet prettig van, ging opeens heel erg nadenken en werd soort van paranoia, ook al gebruik ik dat echt zelden.

Ik lees dat je eerder 3mmc geprobeerd hebt, daar ben ik nu eigenlijk ook op overgestapt, vooral op raves. Dit geeft me een best euforisch gevoel zoals mdma dat doet (met 3m rate ik het euforisch gevoel een 7/10 en met mdma is dat dan echt een 10/10) en het geeft mij heel erg het oppeppende gevoel dat coke/speed hoort te geven. Ik heb trouwens 3m altijd gesnoven en niet geslikt. Misschien een aanrader om dat in een iets hogere dosis te proberen, dan komt het echte oppepende gevoel omhoog.

Met 4fma 3fma 6apb heb ik geen ervaring tbh...
Klik om te vergroten...
dat ā€œin mijn eigen wereldje zittenā€ herken ik heel erg idd, het is ook niet alsof ik dat erg vindt, vooral met mdma/xtc vindt ik het het aller lekkerst om gewoon in een hoekje gekropen met mezelf te genieten, maar in een sociale setting is dat minder leuk

ik heb vroeger een diagnose aspergers (autisme) gehad, en er is ook een grote kans dat ik adhd/add heb en nog wat andere mentale dingen waar ik nooit een diagnose voor heb gewilt/ gehad

ik heb 3 Cmc geprobeert, is een andere rc die voor mij echt niet lekker werkte (ik snap dat t moeilijk te lezen was in kleine letters)
maar ik ga dus als eerst goeie 3 Mmc proberen te vinden. Misschien werkt het voor mij wel even goed als voor jou :)
d
d22wthLid
01-01-2024, 00:00
#13
reDStone zei:
Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen.
Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel.
In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk.
Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik zelf altijd best hoge doseringen nodig. Mensen verklaren mij ook altijd voor gek als ik zeg dat wanneer ik nog best strak sta ik gewoon meteen in slaap kan vallen… En inderdaad met lage doseringen word ik een soort zombie.

Ikweetgeennaam zei:
dat ā€œin mijn eigen wereldje zittenā€ herken ik heel erg idd, het is ook niet alsof ik dat erg vindt, vooral met mdma/xtc vindt ik het het aller lekkerst om gewoon in een hoekje gekropen met mezelf te genieten, maar in een sociale setting is dat minder leuk

ik heb vroeger een diagnose aspergers (autisme) gehad, en er is ook een grote kans dat ik adhd/add heb en nog wat andere mentale dingen waar ik nooit een diagnose voor heb gewilt/ gehad

ik heb 3 Cmc geprobeert, is een andere rc die voor mij echt niet lekker werkte (ik snap dat t moeilijk te lezen was in kleine letters)
maar ik ga dus als eerst goeie 3 Mmc proberen te vinden. Misschien werkt het voor mij wel even goed als voor jou :)
Klik om te vergroten...
Oh nee helemaal niet erg inderdaad! Kan er zelf ook echt van genieten. Maar klopt in een sociale omgeving (vooral op een rave) vond ik het gewoon vervelend worden. Door de euforie kreeg ik wel enigszins zin en energie om te bewegen maar dat schoot ook heel snel weer weg zodra ik ging zitten ergens en ging roken bijv, dan merk je pas de echte effecten en wilde ik eigenlijk niks doen. Maarja je vrienden die hypen je ff en zeggen kom kom, dan komt de energie wel weer een beetje…

ik ben zelf vroeger getest voor autisme etc, kwam nooit wat concreets uit maar heb wel bepaalde trekjes.

wow, heb er echt overheen gelezen ahaha. Zelf nog nooit 3cmc geprobeerd maar een maat van mij wel (waarmee ik eigenlijk altijd naar raves toe ga en samen met hem ook 3m gebruik) een keertje, hij zei dat het een stuk zwakker was dan 3mmc.

niet om iets aan te prijzen ofzo, maar 3m werkt voor mij echt perfect, misschien zelf iets te goed. Ik kan echt totaal niet stilzitten. Als ik ga zitten moet ik m’n benen altijd heel snel op en neer bewegen (ook een soort adhd trekje eig)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
reDStone zei:
Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen.
Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel.
In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk.
Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers.
Klik om te vergroten...
Kan. Hoeft niet per se. Ik heb geen AD(H)D en ik word ook rustig van entactogenen (MDMA, 6-APB) en stimulanten in een rustige setting/mood. In drukkere setting en met meer zin in actief zijn krijg ik er juist energie op.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ikweetgeennaam zei:
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,

ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 ā€œenergieā€ en zin om te dansen of bewegen

ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven

weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...
Je krijgt niet per se zin in iets door stimulerende drugs. Ook is het niet per se zo dat je energie krijgt van stimulerende drugs. Het is meer dat je vermoeidheid niet meer voelt. Dus misschien kloppen je verwachtingen ook gewoon niet helemaal.

Ik heb zelf ook wel eens MDMA genomen toen ik al moe was en zware benen had. Het was niet zo alsof die vermoeidheid ineens als sneeuw voor de zon verdween. Wel was het zo dat ik niet meer nóg moeier werd.

Daarnaast zie je vaak dat als je dan daadwerkelijk iets gaat doen waar je eerst geen zin in had, dat het dan wel gewoon een soort-van vanzelf gaat. Het kan dus helpen om jezelf een schop onder de reet te geven van 'hup, nou dansen'. Als je dan eenmaal bezig bent dan is dat vast ook het chillste wat je kunt bedenken en wil je niks anders meer doen. Precies het gevoel wat je ook met zitten en praten had :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Ik heb zelf ook wel eens MDMA genomen toen ik al moe was en zware benen had. Het was niet zo alsof die vermoeidheid ineens als sneeuw voor de zon verdween. Wel was het zo dat ik niet meer nóg moeier werd.
Klik om te vergroten...
Had ik met speed. Ik was moe, depressief en angstig over de situatie zelfs.

Het was echt niet alsof ik toen happy de peppy werd. Maar inderdaad: moeheid wordt wat onderdrukt.
p
pattjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo ikweetgeennaam.
Ik kan je mijn ervaring delen. Mss heb je er iets aan.
Het is zo dat bij langdurig gebruik je energielevel heel erg zakt naar een dieptepunt waar je het effect wat het product je zou moeten bezorgen niet meer ervaart. Het is belangrijk dat je tijdens gebruik blijft eten en drinken. Enkel op Pep leven gaat je niet ten goede komen. Veel vuldig drug gebruik slorpt al je energie op. Ik ben heel goed geholpen met pep. Amphitamine geven me rust en helderheid in mijn hoofd. Ook kan ik me beter focussen op wat ik bezig ben. Het geeft me zin om toch 'og iets te kunnen doen. Nuchter ben ik een doemdenker die enkel maar wil slapen. Ik heb dan ook add en narcolepsie. Ik kan nuchter zomaar elk moment van de dag in slaap vallen en moet ik vechten tegen m'n slaap. Ik kan dan niets meer dan dat ik mijn ogen Wim dichtdoen en slapen. Bij gebruik van Pep heb ik dit niet of zo goed als niet. Ik gebruik wel elke dag. Als je Pep doet doe je het elke dag om dipjes en afkick te voorkomen. Doe je het maar een paar keer per week dan krijg je de dag of 2 daarna afkick en een somber gevoel. Je gaat dan als een jojo van happy naar somber. En dat is niet prettig. Ik gebruik uit noodzaak omdat alle andere medicatie die ik al heb geprobeerd niet het effect opleveren als Pep doet. Liefst zou ik niets willen gebruiken en nergens afhankelijk van zijn maar door m'n add en narcolepsie is het de keuze tussen helemaal niets doen of zin in hebben of gebruiken en toch nog iets gedaan te krijgen en een beetje zin in het leven hebben. Vroeger kreeg ik van XTC ook een geweldige energieboost. Dan kon ik niet stilstaan, had een peace en love gevoel en deed niets dan praten met iedereen. Maar dat was vroeger. De XTC van tegenwoordig is anders van samenstelling. Er zitten veel stoffen in die geen XTC of MDMA zijn maar nog onbekende en gevaarlijke stoffen bevatten. Je wordt er niet meer hyper van maar komt juist meer in een roes terecht. En inderdaad dan heb ik ook geen zin om veel te bewegen of doen. Wat bij mij het beste werkt (buiten shotten dat doe ik niet maar werkt wel het beste en hevigst) is de Pep in m'n koffie doen. In denk door de caffeine dat het een extra boost geeft. Ik drink smorgens een tasje koffie Pep en ik kan de hele dag ermee door. Zonder aanvallen van moeheid te krijgen. Ik kan op een normaal uur slapen en ben smorgens na m'n koffie weer helemaal de oude. De afkick voorkom ik door blijven te gebruiken. Blijven gebruiken is niet goed natuurlijk. Maar ik weeg het af. De voordelen tegen de nadelen. Of ik gebruik en heb een iets of wat normaal leven. Of ik gebruik niet en krijg niets gedaan, kan m'n afspraken niet nakomen en wil enkel slapen. Ik heb gekozen voor een zo normaal mogelijk leven gekozen met dagelijks gebruik. Het is de kwaliteit wat telt ook al gaat dat ten koste van mijn gezondheid en zal m'n leven er wel een flink stuk door worden verkort. Dat neem ik er als lief bij. Niet gebruiken haalt de kwaliteit van m'n leven naar onderen. Ik wil niets, heb nergens zin in, doe niets als doemdenken. Kortom dat is geen optie omdat de maatschappij vanalles van je verwacht. Je hebt verplichtingen. Dus das mijn keuze. Ik viel me goed met Pep. Iets anders dan dat ben ik nog niet tegen gekomen. Je kan meth proberen. De werking is 10x sterker dan Pep maar het is ook veel meer distructiever dan Pep. Daar blijf ik wijs van af. Hetzelfde wat vloei betreft. Ik ken er die daarvan gaan gelijk een banaan maar iets teveel en je gaat zo hard nok dat ze je naar het hospitaal kunnen afvoeren. Dat is het dus ook niet. Ik wens je veel geluk in je zoektocht hopelijk vindt je iets wat je meer energie geeft. PS: kijk uit met designdrug daar is nog maar heel weinig van bekend en je weet niet wat het doet met je. Dus oppassen geblazen. Grtjes
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ikweetgeennaam zei:
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,

ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 ā€œenergieā€ en zin om te dansen of bewegen

ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven

weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...

Mogelijk is je regelmatig gebruik de boosdoener en doet de tolerantie zijn werk, aangezien je ook aangeeft hoge doseringen te gebruiken. Zeker met het zicht op veel geplande feesten, raves en festivals. Resultaat zal zijn dat je alleen nog maar meer naar binnen gooit om een bepaald gevoel of effect na te jagen.

MDMA heeft er zeker een handje van om je ingekakt te laten voelen dan. Zelfde voor pep. Ik zou je aanraden veel minder frequent te gebruiken en naar minder raves en festivals te gaan. Snap dat dit een vervelende oplossing kan zijn, maar het gaat echt werken. Onder de streep ga je denk ik liever een paar keer naar een geslaagd feest waarbij de middelen lekker zijn werk deden, dan vaak naar feest waarbij de ervaring telkens mwah is en je steeds meer middelen gaat gebruiken en daarna de gevolgen zit die daar weer uit voortkomen.

Sinds ik minder frequent, voor mij gezien dan want ik gebruik al weinig ten opzichte van anderen, ben gaan gebruiken doet de drugs alleen maar beter zijn werk. Ik merkte het verschil al kwa afname van energie en effect met 4x in een jaar mdma. Hierdoor ging ik alleen maar meer nemen. Het werkte vervolgens wel weer prima, maar de negatieve effecten en katers etc werden alleen maar erger. De ene ondervindt hier meer last van dan de ander.

Als ik thuis ben en ik gebruikte spontaan eens pep, dan kon ik ook bankhangen en lekker praten. Gebruikte ik het buitenshuis of op een feest ging ik alle kanten op, ondanks mijn ADD. Op festivals kan ik uren zitten met MDMA, maar als ik mezelf zo ver krijg naar een stage te gaan om te dansen dan heb ik ineens weer energie. Je omgeving doet ook een hoop.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ikweetgeennaam zei:
meth is 1 van de weinige drugs waar ik never ever nooit mee in aanraking wil komen, samen met alles wat met naalden te maken heeft,

wat je over downers zegt klopt een beetje, met alcohol is het 50/50 of ik energie krijg of gwn liever zit zitten, keta werkt voor mij in de goeie setting als een prima dansdrug maar ik krijg er niet echt die energie van die ik zoek

en ja ik ben idd aan het nadenken over een paar rcs proberen zodat ik misschien de juiste vindt.

3cmc heb ik ook geprobeert maar was ik vergeten erbij te zetten, dit vondt ik echt geen fijne drug, werdt HEEL more-ish maar zonder dat het ook echt zo fijn was, vindt zelfs coke lekkerder ā€œgevoelā€ geven

ik zal de bekendere zoals 3Mmc 4fma 3fma 6apb etc wel eens proberen om te kijken of dat wel voor mij werkt šŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Toen ik naar hardcore festivals & binnen feestjes ging gebruikte ik pep & ghb daar ging ik 8uur op los.. ik was niet te stoppen!šŸ˜‚ t ligt ook aan de omgeving denk ik hoor
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
kleine (late) update
ik heb ondertussen NEP en 3mmc geprobeert,

ik ben mezelf gaan aanleren om pas te nemen wanneer ik al in de drukke actieve setting ben en niet van tevoren. dit helpt enorm. mdma en coke etc werken voor mij op deze manier ook echt super goed, een stuk beter dan eerst

zoals ik had gehoopt werkt 3mmc helemaal perfect voor mij, denk dat de balans tussen dopamine en serotonine release net goed is voor mij met dit middel, de heftigere sero release van mdma lijkt mij gewoon meer af te leiden van het dansen en dan gaat mijn aandacht vaak naar mensen/ dingen bewonderen en praten, wel nare comedowns, cravings en katers van 3m maar ik ben niet van plan dit vaak te gebruiken en dat is gewoon iets wat ik moet accepteren.

NEP werkte ook heel erg goed als dansdrug, minder heftige serotonine high maar wel echt een goeie upper om op door te gaan, wel vervelende bijwerkingen soms maar ook dit ga ik niet standaart gebruiken

ben er dus achter dan een goeie balans tussen serotonine en dopamine voor mij beter werkt dan 1 van de 2 apart

volgende op mijn lijstje is 6-apb en 3/4 f(m)a

bedankt iedereen voor alle tips en verhalen onder mijn raar getypte post trouwens šŸ‘ŒšŸ‘Œ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."