#1
Maar misschien moet je dan ook iets gaan doen als je pep op hebt? De omgeving helpt ook heel erg!
ik vindt pep ook een fijne drug maar voor mij werkt het echt 100% alleen maar op mn zin om te praten, ik wordt er niet extreem āwakkerā van en ik krijg er niet meer energie van dan een blikje redbull, ik heb tot nu toe met elke drug ooit dit gehad, zoek echt iets waardoor ik zin krijg om te bewegen en wakker te blijvenJa ik zou dan toch echt pep aanraden..
Binnen de logische opties mss meth als je daar aan kan komen? Is soort van sterkere speed, anders mss rc'tjes als 2/3/4fma of 2/3/4fa of 6apb.weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
meth is 1 van de weinige drugs waar ik never ever nooit mee in aanraking wil komen, samen met alles wat met naalden te maken heeft,Binnen de logische opties mss meth als je daar aan kan komen? Is soort van sterkere speed, anders mss rc'tjes als 2/3/4fma of 2/3/4fa of 6apb.
Mss zou sativa wiet nog een optie kunnen zijn. Of alcohol of 2cb in lagere hoeveelheid
En dit is echt een blinde gok dus neem dit advies met een korreltje zout maar mss als je met alle stims minder energie krijgt mss juist is een paar downers proberen en wie weet werkt dat bij jou juist wel oppeppend
dit klopt idd, en ik kan met pep op zeker wel in beweging komen als ik wil, maar er blijft bij mij altijd iets wat tegen me zegt āik zou nu ook lekker kunnen liggen/zitten en nog meer genietenāMaar misschien moet je dan ook iets gaan doen als je pep op hebt? De omgeving helpt ook heel erg!
Veel mensen weten dit niet: maar cocaĆÆne heeft ook affiniteit voor serotonine. Op sommige punten zelfs sterker dan MDMAkleine (late) update
ik heb ondertussen NEP en 3mmc geprobeert,
ik ben mezelf gaan aanleren om pas te nemen wanneer ik al in de drukke actieve setting ben en niet van tevoren. dit helpt enorm. mdma en coke etc werken voor mij op deze manier ook echt super goed, een stuk beter dan eerst
zoals ik had gehoopt werkt 3mmc helemaal perfect voor mij, denk dat de balans tussen dopamine en serotonine release net goed is voor mij met dit middel, de heftigere sero release van mdma lijkt mij gewoon meer af te leiden van het dansen en dan gaat mijn aandacht vaak naar mensen/ dingen bewonderen en praten, wel nare comedowns, cravings en katers van 3m maar ik ben niet van plan dit vaak te gebruiken en dat is gewoon iets wat ik moet accepteren.
NEP werkte ook heel erg goed als dansdrug, minder heftige serotonine high maar wel echt een goeie upper om op door te gaan, wel vervelende bijwerkingen soms maar ook dit ga ik niet standaart gebruiken
ben er dus achter dan een goeie balans tussen serotonine en dopamine voor mij beter werkt dan 1 van de 2 apart
volgende op mijn lijstje is 6-apb en 3/4 f(m)a
bedankt iedereen voor alle tips en verhalen onder mijn raar getypte post trouwens šš

dat āin mijn eigen wereldje zittenā herken ik heel erg idd, het is ook niet alsof ik dat erg vindt, vooral met mdma/xtc vindt ik het het aller lekkerst om gewoon in een hoekje gekropen met mezelf te genieten, maar in een sociale setting is dat minder leukIk heb eigenlijk dezelfde ervaring, de eerste twee keren dat ik mdma gebruikt had (rave), had ik wel veel energie maar toch minder dan ik had verwacht, zoals het werd beschreven.
Daarna paar keer xtc en paar keer coke geprobeerd. Ook ging ik best vaak uit (club) en dan dronk ik alleen alcohol.
Maar: met alle vier heb ik toch wel veel vaker dat ik mijn eigen ''wereldje'' zit, wil wel praten maar ook dat ik heel graag ergens wil zitten en eigenlijk wil wegzakken ofzo. Heel soms heb ik op ƩƩn avond een soort vlagen: op het ene moment druk en op het andere moment juist weer heel erg in mezelf/rustig.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen diagnose heb gehad oid maar ik heb wel heel erg sterk het gevoel dat ik ADHD heb, vooral vanwege bepaalde symptonen die worden beschreven waarin ik mij heel erg herken.
Met alle vier hierboven genoemde middelen maar ook ALTIJD met wiet (sativa of indica, maakt niet uit) ga ik (steeds) vaker in mijn eigen wereldje zitten dan at ik echt druk/actief wordt.
Coke doe ik trouwens echt niet meer, laatste keer werd ik daar echt niet prettig van, ging opeens heel erg nadenken en werd soort van paranoia, ook al gebruik ik dat echt zelden.
Ik lees dat je eerder 3mmc geprobeerd hebt, daar ben ik nu eigenlijk ook op overgestapt, vooral op raves. Dit geeft me een best euforisch gevoel zoals mdma dat doet (met 3m rate ik het euforisch gevoel een 7/10 en met mdma is dat dan echt een 10/10) en het geeft mij heel erg het oppeppende gevoel dat coke/speed hoort te geven. Ik heb trouwens 3m altijd gesnoven en niet geslikt. Misschien een aanrader om dat in een iets hogere dosis te proberen, dan komt het echte oppepende gevoel omhoog.
Met 4fma 3fma 6apb heb ik geen ervaring tbh...
Daarom heb ik zelf altijd best hoge doseringen nodig. Mensen verklaren mij ook altijd voor gek als ik zeg dat wanneer ik nog best strak sta ik gewoon meteen in slaap kan vallen⦠En inderdaad met lage doseringen word ik een soort zombie.Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen.
Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel.
In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk.
Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers.
Oh nee helemaal niet erg inderdaad! Kan er zelf ook echt van genieten. Maar klopt in een sociale omgeving (vooral op een rave) vond ik het gewoon vervelend worden. Door de euforie kreeg ik wel enigszins zin en energie om te bewegen maar dat schoot ook heel snel weer weg zodra ik ging zitten ergens en ging roken bijv, dan merk je pas de echte effecten en wilde ik eigenlijk niks doen. Maarja je vrienden die hypen je ff en zeggen kom kom, dan komt de energie wel weer een beetjeā¦dat āin mijn eigen wereldje zittenā herken ik heel erg idd, het is ook niet alsof ik dat erg vindt, vooral met mdma/xtc vindt ik het het aller lekkerst om gewoon in een hoekje gekropen met mezelf te genieten, maar in een sociale setting is dat minder leuk
ik heb vroeger een diagnose aspergers (autisme) gehad, en er is ook een grote kans dat ik adhd/add heb en nog wat andere mentale dingen waar ik nooit een diagnose voor heb gewilt/ gehad
ik heb 3 Cmc geprobeert, is een andere rc die voor mij echt niet lekker werkte (ik snap dat t moeilijk te lezen was in kleine letters)
maar ik ga dus als eerst goeie 3 Mmc proberen te vinden. Misschien werkt het voor mij wel even goed als voor jou![]()
Kan. Hoeft niet per se. Ik heb geen AD(H)D en ik word ook rustig van entactogenen (MDMA, 6-APB) en stimulanten in een rustige setting/mood. In drukkere setting en met meer zin in actief zijn krijg ik er juist energie op.Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen.
Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel.
In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk.
Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers.
Je krijgt niet per se zin in iets door stimulerende drugs. Ook is het niet per se zo dat je energie krijgt van stimulerende drugs. Het is meer dat je vermoeidheid niet meer voelt. Dus misschien kloppen je verwachtingen ook gewoon niet helemaal.Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,
ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 āenergieā en zin om te dansen of bewegen
ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven
weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Had ik met speed. Ik was moe, depressief en angstig over de situatie zelfs.Ik heb zelf ook wel eens MDMA genomen toen ik al moe was en zware benen had. Het was niet zo alsof die vermoeidheid ineens als sneeuw voor de zon verdween. Wel was het zo dat ik niet meer nóg moeier werd.
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,
ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 āenergieā en zin om te dansen of bewegen
ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven
weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Toen ik naar hardcore festivals & binnen feestjes ging gebruikte ik pep & ghb daar ging ik 8uur op los.. ik was niet te stoppen!š t ligt ook aan de omgeving denk ik hoormeth is 1 van de weinige drugs waar ik never ever nooit mee in aanraking wil komen, samen met alles wat met naalden te maken heeft,
wat je over downers zegt klopt een beetje, met alcohol is het 50/50 of ik energie krijg of gwn liever zit zitten, keta werkt voor mij in de goeie setting als een prima dansdrug maar ik krijg er niet echt die energie van die ik zoek
en ja ik ben idd aan het nadenken over een paar rcs proberen zodat ik misschien de juiste vindt.
3cmc heb ik ook geprobeert maar was ik vergeten erbij te zetten, dit vondt ik echt geen fijne drug, werdt HEEL more-ish maar zonder dat het ook echt zo fijn was, vindt zelfs coke lekkerder āgevoelā geven
ik zal de bekendere zoals 3Mmc 4fma 3fma 6apb etc wel eens proberen om te kijken of dat wel voor mij werkt š
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."