Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUppers geven mij geen energie?

Uppers geven mij geen energie?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA is heerlijk als je lekker gaat dansen.
Verder kan ik er ook heel lekker op bankhangen.
Speed is ook heerlijk maar je moet het echt leren waarderen denk ik omdat je al snel geneigd bent veel te gebruiken maar eigenlijk is het zelfde met MDMA dat less is more.

6-apb weet ik nog niet dat staat volgende maand op de planning
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikweetgeennaam zei:
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,

ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 “energie” en zin om te dansen of bewegen

ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven

weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...
Stimulerende middelen geven ook niet per se energie, ze maken eerder vermoeidheid onvoelbaar.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Veel mensen weten dit niet: maar cocaĂŻne heeft ook affiniteit voor serotonine. Op sommige punten zelfs sterker dan MDMA :wink:

Kijk maar naar deze tabel (SERT betekent de serotonine-transponder; en hoe lager het getal hoe sterker de activatie van de receptor).


Bekijk bijlage 52750

https://www.researchgate.net/publication/353929707_Pharmacology_of_Drugs_Used_as_Stimulants

Dat is overigens ook zo waarom je geen fuck voelt van de MDMA als je het combineert met cocaine. De twee middelen concurreren voor receptoren in het brein, en coke is krachtiger. Dat betekent overigens niet dat het veiliger wordt. De combinatie van cocaine met MDMA geeft juist een veel hogere kans op hartklachten of oververhitting; wat beide snel levensbedreigend kan worden.
Klik om te vergroten...
ja ik wist idd wel dat cocaine op serotonine werkte ook, maar voor mijn gevoel geeft het niet die echte “ik hou van alles en iedereen” zoals mdma, wat hetgene is wat mij blijft afleiden vaak

dan ga ik bijvoorbeeld even roken en kom ik met een leuk iemand in gesprek, en dan zit ik ineens weer veel te lekker en blijf ik daar gewoon een uur

terwijl ik aan de 3m ofzo dan wel beslis zovan “yo ik ga weer naar binnen” omdat ik dan zin heb om lekker door te dansen, zitten en praten is ook heerlijk maar ben nou eenmaal op een feest om van de muziek en dansen te genieten
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikweetgeennaam zei:
ik ben mezelf gaan aanleren om pas te nemen wanneer ik al in de drukke actieve setting ben en niet van tevoren. dit helpt enorm. mdma en coke etc werken voor mij op deze manier ook echt super goed, een stuk beter dan eerst
Klik om te vergroten...
dit was voor mij echt de grootste hulp (als er ooit iemand leest die hetzelfde probleem ervaart als mijn originele post), als mijn drugs inkicken terwijl ik al in de drukke setting ben heb ik 1000x minder last van de urge om te gaan hangen of zitten

normaal begon ik onderweg of voordat ik binnen was al vaak met een pilletje of een paar snuifies om “er alvast in te komen” dacht ik
maar dat was dus een grote reden waarom ik vaak gelijk al de urge had om chilled out te zijn
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikweetgeennaam zei:
Ik heb kwa uppers nu coke, pep (amfetamine en dexamfetamine) en mdma gebruikt,

ik vindt al deze middelen erg fijn en gebruik het regelmatig recreatief. maar ik heb 1 probleem en dat is dat dit allemaal er voor zorgt dat ik wil liggen op de bank en de hele avond het liefst niet meer wil opstaan, ik krijg zeker wel een rush, en heel veel zin om te praten maar 0.0 “energie” en zin om te dansen of bewegen

ik heb dus de komende tijd veel feesten, raves, festivals etc op de planning en zou graag een middel willen hebben om mij wakker te houden en energie te geven

weten jullie iets wat voor mij ECHT opwekkend zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt 2cb in lage dosis heel goed. Het maakt mij energiek, vrolijk, zelfverzekerd, overmoedig en tegelijkertijd geeft het een gevoel dat er geen zorgen meer is. Ik was eerst sceptisch over of speed je wel echt wakker blijft van dat spul. Op een huisfeest waar we bleven slapen waren een maatje en ik best moe door de Mdma. we wilde toch wakker blijven omdat de anderen nog gewoon helemaal fris waren. dus had iemand ons speed aangeboden. toch maar geprobeerd. en ja hoor na ongeveer 5 minuten was dat vermoeide gevoel compleet weg. en kon zelfs de dag er na niet slapen. Dus ja pep kan per persoon anders uitpakken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."