Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aait zei: Ik heb veel relaties om me heen kapot zien gaan toen ze het eenmaal samen gingen doen af en toe een leuk avondje! Voor sommigen zal het heus wel werken hoor! Maar in mijn relatie begon het ook allemaal zo, begin was geweldig,alleen ik vond sex zonder ineens niet heel boeiend meer! Gelukkig zijn we er wel boven op gekomen en doen we het nu gewoon nuchter,maar toch denk ik vaak weer van oh wat zou het lekker nu zijn met wat erbij. Klik om te vergroten... Die grenzen zijn dan ineens lastig te bewaren hè? Ik heb t geluk dat mijn vriend niet (meer) gebruikt. Hij (en ik) vinden t dan soms heel leuk dat ik dat dan wel nog doe soms, vooral sos en G voor mij dan voor een avondje geiligheid. Hij doet zonder drugs dan totaal niet anders dan ik en kan lekker in m’n bubbel mee gaan. Toch zou ik ooit wel graag willen samen de ‘g avondje’ te hebben. Jammer dat ik er nooit achter zal komen bij hem Hoe dat samen zal zijn. Hij is alleen super principieel en gebruikt echt nooit helemaal niks meer. Ook veel respect voor zijn standvastigheid. En t kan dus ook heeel goed als ik dan wel gebruikt. Dus eigenlijk is dat ook wel heel knap van hem. Jammer genoeg zal ik er nooit achter komen welk ‘level’ we samen zouden kunnen gebruiken. Aan de andere kant, zieke respect voor zijn standvastigheid en dat hij mij wel nog m’n momenten gunt 💕"
"aait zei: Ik heb veel relaties om me heen kapot zien gaan toen ze het eenmaal samen gingen doen af en toe een leuk avondje! Voor sommigen zal het heus wel werken hoor! Maar in mijn relatie begon het ook allemaal zo, begin was geweldig,alleen ik vond sex zonder ineens niet heel boeiend meer! Gelukkig zijn we er wel boven op gekomen en doen we het nu gewoon nuchter,maar toch denk ik vaak weer van oh wat zou het lekker nu zijn met wat erbij. Klik om te vergroten... Die grenzen zijn dan ineens lastig te bewaren hè? Ik heb t geluk dat mijn vriend niet (meer) gebruikt. Hij (en ik) vinden t dan soms heel leuk dat ik dat dan wel nog doe soms, voor sos en G voor mij dan. Hij doet zonder drugs dan totaal niet anders dan ik en kan lekker in m’n level mee gaan. Toch zou ik ooit wel graag willen samen de ‘g avondje’ te hebben. Hij is alleen super principieel en gebruikt echt nooit helemaal niks meer. Ook veel respect voor zijn standvastigheid. En t kan dus ook heeel goed als ik dan wel gebruikt. Jammer genoeg zal ik er nooit achter komen welk ‘level’ we samen zouden kunnen gebruiken. Aan de andere kant, zieke respect voor zijn standvastigheid en dat hij mij wel nog m’n momenten gunt i Pepschepje zei: Ja inderdaad! Mijn partner gebruikt overigens niks tijdens de sex. Weer oefenen om het zonder te kunnen, al mist er dan misschien toch een stukje “magie”🥲 Klik om te vergroten... maar waar ‘oefen’ je dan mee? Dat jij niks gebruikt? Dus gewoon nuchter seks? Jouw partner gebruikt dus ook niet/nooit? Vind je dat soms Niet jammer?"
"Haha sorry voor al mijn personal info hier. Maar er op een dieper level er te over kunnen praten is voor veel mensen een ver van hun bedshow. Fijn om hier te merken dat ik niet ‘gek’ ben dat ik hierin mijn oplossing zie... nu er nog zien te komen 🤣"
"Natozlato zei: Bij m'n keel worden gepakt, en m'n polsen die worden vastgehouden op m'n rug, terwijl ik over de tafel word gedrukt, hard word genomen terwijl hij in m'n oor fluistert dat ik een vuile hoer ben. Ja! 🙈😍 Te expliciet? Klik om te vergroten... Shittt, this is me haha. Thnx voor de perfecte omschrijving 🙈"
"5-ReMI-DMT zei: Een diagnose kan enorm waardevol zijn Klik om te vergroten... Ja, dit dus. Ik denk dat ik ‘gewoon’ neurotypisch’ ben maar sinds ik weet ik dat ik hooggevoelig ben valt er enorm veel op z’n plek. Ik weet daarom nu dat ik niet ‘raar’ ben maar dingen gewoon anders verwerk. Het is een verrijking in mijn leven. Alhoewel ik nog steeds struggle hoe dit in mijn level toe te passen, ervaar ik wel rust. Het heeft mijn spirituele kant geopend en ergens voel ik dat daar mijn way to go ligt. Alhoewel, hooggevoeligheid is geen diagnose en mijn therapeut ‘gelooft’ daar helaas niet in. Gelukkig krijg ik binnenkort meer gepaste therapie. Ik kom uit een verleden van recidiverende depressies, maar sinds mijn kennis over mijn eigen gevoeligheid kom ik niet meer zo diep in die depressie als ervoor. Ik ben ook anti hokjes denken, maar ik zie hooggevoeligheid ook niet als een hokje maar meer als een persoonskenmerk."
"CuriousExplorer zei: Er is niks anders Klik om te vergroten... Die snap ik niet?"
"Oh zo hahaha Mijn mega interessante escapades op werk. Ben vast niet de enige toch?"
"TeveelKaas zei: Deze topic heb ik wat aan🙃🤤😏 Klik om te vergroten... Want? #teamaltijdgeil"
"TeveelKaas zei: Dus wat is de reden dat jullie nu geil zijn?😜 Klik om te vergroten... Ik heb net seks gehad met mijn vriend, maar hij slaapt nu.."
"Vanaf mijn 27e pas. Begonnen met XTC en al snel volgde meer.."