Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ikweetgeennaam. Ik kan je mijn ervaring delen. Mss heb je er iets aan. Het is zo dat bij langdurig gebruik je energielevel heel erg zakt naar een dieptepunt waar je het effect wat het product je zou moeten bezorgen niet meer ervaart. Het is belangrijk dat je tijdens gebruik blijft eten en drinken. Enkel op Pep leven gaat je niet ten goede komen. Veel vuldig drug gebruik slorpt al je energie op. Ik ben heel goed geholpen met pep. Amphitamine geven me rust en helderheid in mijn hoofd. Ook kan ik me beter focussen op wat ik bezig ben. Het geeft me zin om toch 'og iets te kunnen doen. Nuchter ben ik een doemdenker die enkel maar wil slapen. Ik heb dan ook add en narcolepsie. Ik kan nuchter zomaar elk moment van de dag in slaap vallen en moet ik vechten tegen m'n slaap. Ik kan dan niets meer dan dat ik mijn ogen Wim dichtdoen en slapen. Bij gebruik van Pep heb ik dit niet of zo goed als niet. Ik gebruik wel elke dag. Als je Pep doet doe je het elke dag om dipjes en afkick te voorkomen. Doe je het maar een paar keer per week dan krijg je de dag of 2 daarna afkick en een somber gevoel. Je gaat dan als een jojo van happy naar somber. En dat is niet prettig. Ik gebruik uit noodzaak omdat alle andere medicatie die ik al heb geprobeerd niet het effect opleveren als Pep doet. Liefst zou ik niets willen gebruiken en nergens afhankelijk van zijn maar door m'n add en narcolepsie is het de keuze tussen helemaal niets doen of zin in hebben of gebruiken en toch nog iets gedaan te krijgen en een beetje zin in het leven hebben. Vroeger kreeg ik van XTC ook een geweldige energieboost. Dan kon ik niet stilstaan, had een peace en love gevoel en deed niets dan praten met iedereen. Maar dat was vroeger. De XTC van tegenwoordig is anders van samenstelling. Er zitten veel stoffen in die geen XTC of MDMA zijn maar nog onbekende en gevaarlijke stoffen bevatten. Je wordt er niet meer hyper van maar komt juist meer in een roes terecht. En inderdaad dan heb ik ook geen zin om veel te bewegen of doen. Wat bij mij het beste werkt (buiten shotten dat doe ik niet maar werkt wel het beste en hevigst) is de Pep in m'n koffie doen. In denk door de caffeine dat het een extra boost geeft. Ik drink smorgens een tasje koffie Pep en ik kan de hele dag ermee door. Zonder aanvallen van moeheid te krijgen. Ik kan op een normaal uur slapen en ben smorgens na m'n koffie weer helemaal de oude. De afkick voorkom ik door blijven te gebruiken. Blijven gebruiken is niet goed natuurlijk. Maar ik weeg het af. De voordelen tegen de nadelen. Of ik gebruik en heb een iets of wat normaal leven. Of ik gebruik niet en krijg niets gedaan, kan m'n afspraken niet nakomen en wil enkel slapen. Ik heb gekozen voor een zo normaal mogelijk leven gekozen met dagelijks gebruik. Het is de kwaliteit wat telt ook al gaat dat ten koste van mijn gezondheid en zal m'n leven er wel een flink stuk door worden verkort. Dat neem ik er als lief bij. Niet gebruiken haalt de kwaliteit van m'n leven naar onderen. Ik wil niets, heb nergens zin in, doe niets als doemdenken. Kortom dat is geen optie omdat de maatschappij vanalles van je verwacht. Je hebt verplichtingen. Dus das mijn keuze. Ik viel me goed met Pep. Iets anders dan dat ben ik nog niet tegen gekomen. Je kan meth proberen. De werking is 10x sterker dan Pep maar het is ook veel meer distructiever dan Pep. Daar blijf ik wijs van af. Hetzelfde wat vloei betreft. Ik ken er die daarvan gaan gelijk een banaan maar iets teveel en je gaat zo hard nok dat ze je naar het hospitaal kunnen afvoeren. Dat is het dus ook niet. Ik wens je veel geluk in je zoektocht hopelijk vindt je iets wat je meer energie geeft. PS: kijk uit met designdrug daar is nog maar heel weinig van bekend en je weet niet wat het doet met je. Dus oppassen geblazen. Grtjes"