Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beady zei: 3-FA is prima hoor. Maar als je eens next level wil gaan doe dan 'ns 3-MMA. Klik om te vergroten... 3-MMA heb ik geprobeerd maar het jaagt mij heel erg op, ik heb hem ook letterlijk de bijnaam 'MMA fighter' gegeven omdat het voelt alsof je in een constante ''ik moet vechten'' situatie zit. Aansluitend op mijn verhaal hieronder, 3-MMA vind ik niet leuk. Nasaal voelt het net als MMC, alsof ik zout weg zit te snuiven. Bah! Dan vind ik weer 3-FA leuker AzraĆ«l zei: Yo.. ondertussen kan ik ook mijn ervaringen delen. Ik vond het zeker geen bunq of saaie stof. Vapen Geprobeerd 30mg in een meth pipe. Het brubbelt maar er komt zo goed als geen damp vrij. Ik heb de damp geĆÆnhaleerd maar dat was te weinig en volgens mij toxisch (smaak). Dus als je dezelfde batch als ik had, een wit poeder, vergeet het ofwel deed ik iets fout! Snuiven Dit is hoe ik het gepakt heb. Starters 80mg (40 links en rechts). Pikt niet echt, toch niet zoals 4-fa (een naald in je neus ogen tranen... Maar na 1 minuut voelde je direct de rush. 3-fa werkte bij mij niet direct. Dat duurde toch een kwartiertje vooraleer het op volle effect zat. Ik heb na een uurtje een redose v 40 mg ongeveer gedaan. Redose blijft werken... Het effect.. ja je hebt energie, mood lift is er zeker maar niet zoals 4-fa. Je voelt je gewoon goed. De stimulatie is relaxerend. Voor mij was er geen bodyload. Dus ja ideaal voor iets te doen maar ook perfect voor chemsex/internet browsing naar je favoriete filmpje š NB ik nam r ook gbl bij en dan is het nog leuker want je hebt de euphoria vd gbl erbij. De gbl zorgt ook dat de dopamine effecten lang duren. Ik denk dat het zo'n 4 uur werkt. Ik moest de volgende dag gaan werken dus was slapen enkel met etizolam mogelijk. Ik had langs geen kanten zin om te gaan slapen. Opgelet met redosen, een nachtje overslaan is gemakkelijk. Next day. Ik had niet te veel geslapen en de dag er voor ook niet. Alhoewel de 3-fa nog aan het werken was v gisteren ,besloot ik om 's morgens een klein lijntje te leggen 20-35mg. Hop en je bent weer vertrokken. Het is zeer functioneel in lage dosissen en je ziet er niet echt gedrogeerd uit. En zo ging het de hele dag (denk nog 4x bumps) door tot 's avonds thuis nog een grotere dosis tot het op was. Bumps gaven een moodlift die de afkick uitstellen. Heel de avond achter de computer š Ook zo goed als niets gegeten erbij. Uiteindelijk dan 10 uuar geslapen met phenibut en lyrica. De volgende dag de kater opgevangen met lage dosissen gbl. Anders ging ik me na 3 dagen pakken verschrikkelijk voelen. Voor mij voelt het als cleane speed met minder happiness maar ook met minder neveneffecten. Ik vind het zeer verslavend. Mijn vriendin heeft het ook gepakt en niet geslapen... Klik om te vergroten... Ik kan hierop ook meepraten, zojuist 3-FA van een bekende vendor ontvangen en geprobeerd. Het heeft wel een apart zoetig geurtje, wel ziet het er netjes wit uit en is vrij brokkkerig. Misschien de fluor die stinkt? Overigens heb ik met deze levering ƩƩn extra pellet bromazolam gekregen, it's my lucky day, I guess? Ik heb 25 minuten geleden twee kleine sleutelpuntjes 3-FA genomen. ~10 minuten daarna nog twee kleine sleutelpuntjes 2F-ketamine. Ik neem deze keta omdat ik bij uppers nogal een onrustig onderliggend gevoel kan ervaren. Het kalmeert mijn andere gedeelte zodat ik de effecten van 3-FA goed kan omschrijven... Het voelt inderdaad aan als een cleanere variant van speed, daar heb je gelijk in. Alleen vind ik het ook wel aardig op coke lijken! Hoe ik 3-FA kan omschrijven is als volgt: de 'ik wil wakker en gefocussed blijven' zoals je die bij 6-APB ervaart, de helderheid van coke, de alertheid van speed en gek genoeg wel een beetje de head-high (die heb ik in lange tijd niet meer gevoeld!) zoals in mdma. Maar dan zonder helemaal weg van de wereld te zijn, wat mij nog wel eens lukt met MDMA. Dus feitelijk is 3-FA een soort coke waarvan je niet opgefokt wordt waar als bijkomend voordeel een lekkere head-high aan vast zit. Maarja de coke in Nederland, en hetgeen wat ik altijd heb, is waarschijnlijk redelijk versneden. Dus... 3-FA, dat voelt wel aan als een goede vervanger voor coke Ć©n speed, een soort combinatie van die twee? Het liefst neem ik het voor nu nog in combinatie met een sederend middel zoals Ketamine om mijn gedachtegang te laten stromen In ieder geval voelt het nu nog steeds voor mij zuiver aan, heerlijk! Nu morgen nog afwachten hoe ik mij voel. Voor nu klinkt dit als een leuk goedje om op de zaterdagavond te doen. (je ziet ook hoe veel ik getypt heb, deze 3-FA doet zijn werk dus goed!)"
"Het is heel even geleden maar ik heb wel een mooie update. Er is een hoop gebeurd in de goede richting! Inmiddels ben ik van werkgever veranderd, ik werk nu voor een IT bedrijf die zich met hardware bezig houdt en ik ben daar begonnen op de afdeling verkoop en klantenservice. 40 uur fulltime! Veel leuker en uitdagender werk, dat helpt me enorm om van alle rotzooi af te blijven. Ook helpt het mee dat ik inmiddels heel wat middeltjes heb getest intussen en ben er ook enigszins op uitgekeken. Het was me toch achteraf gezien een partijtje goedkope troep. Ik zeg maar even wat, 2mmc, dat is net alsof ik zout aan het opsnuiven was maar dan nog viezer... Ook ben ik afgestapt van het hebben van de dagelijkse drang naar stimulerende shit. Ja, ik kan mijzelf in het weekend wel wat gunnen en dat gaat goed. Bijvoorbeeld vandaag, ik wil eens wat proberen! Ik heb 3-FA besteld (samen met wat benzo's). Ongeveer ~30min geleden heb ik een hele lage dosis geprobeerd. Dat is meer om te ontdekken en niet meer om het feit dat ik het nodig heb om te functioneren. Nu inmiddels ben ik zo ver dat ik weet van mezelf dat het zakje morgen weer dichtgaat en pas vrijdagavond uberhaupt weer aangeraakt mag worden. (als ik er dan al zin in heb, anders blijft die mooi dicht liggen!) Op 21 december heb ik ook mijn eerste echte 'trip' gehad met 4-HO-MET, hiervan had ik ƩƩn 20mg pellet genomen met daarbij nog een beetje Ketamine. Dit heeft mij de leukere kant van drugs laten zien, daarmee bedoel ik: de drugs waar niemand het over heeft, de tryptaminen. Het stereotype ''Drugs = Fout'' klopt deels wel. Ik merk dat ik enorm verslavingsgevoelig ben voor stimulerende middelen, daardoor grijp ik ook naar kalmerend toe om mijzelf weer rustig te krijgen, mijn benzo's. Het was dus nogal een vicieuze cirkel waar ik in beland was. Door de fysieke afkicksverschijnselen van de benzo's (brainzaps) werd mijn mentale verslaving aan stimulerende middelen weer wakker gemaakt, want zodra ik iets stimulerends nam waren die afkicksverschijnselen verdwenen. De 2F-Ketamine gebruik heel soms nog thuis om tot rust te komen. Ik heb dan ook maar een klein beetje nodig en dan gaat het weer. Ik weet dat ket meer mentaal is, dat wordt dus nog een battle in mijn hoofd, gelukkig is het geen lichamelijke battle! Daarover gesproken, de lichamelijke battle (brainzaps) van de Benzo's lijken nu minder te worden. Ik ben nu op mijn laatste reserves Bromazolam in combinatie met Flubromazepam langzaamaan aan het afbouwen, dus ik hoop dat dat nu goed blijft gaan! Alles lijkt nu een beetje op zijn plek te vallen... Over 2 weken ga ik contact opnemen met een soort coach/psychiater voor mijn mentale problemen waar ik tegenaan loop. Het was heel gek maar tijdens mijn trip voelde ik het ook, ik denk dat 2024 echt mijn jaar wordt. Nu nog waarmaken en de benzo's helemaal afbouwen Ook ga ik eens kijken of ik voor mijzelf een dag kan inplannen voor een mooie (bijvoorbeeld LSD) trip. Ik wil dan wel een mentale trip maken, misschien dat dan LSD niet echt lekker is om mee te beginnen? Mochten jullie een goede, een beetje euforische maar wel heldere tryptamine weten, be my guest! In ieder geval vond ik die 4-HO-MET een geweldige ervaring, ik heb mijn ogen uitgekeken, letterlijk! Groetjes, Daan"
"Mooie vraag, ik heb zelf ook geworsteld. Ik ben pas 21, bijna 22, maar heb nu al goede stappen kunnen zetten. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik uit mijn verslaving ben gekomen. Die verslaving is aangewakkerd mede door naar veel te veel raves te gaan en door mijn oude werkgever. Nu ik een nieuwe baan heb waar ik merk dat werken ook echt voldoening kan geven helpt mij dit om van stimulerende middelen af te blijven. Ook ga ik nu bijna niet meer naar raves toe en als ik ga dan moet ik met de auto en dan ga ik nuchter. (p.s. ik ben eerder mijn rijbewijs kwijt geweest door mijn eigen handelen, dat rijbewijs is mij dus alles waard, ik rij altijd nuchter in de auto!) Die stimulerende middelen voelden eerst altijd als 'de oplossing', ik kon beter nadenken en dingen begrijpen, echter kwam daar een bij-effect bij kijken: ik moest iets hebben om mij van de door stimulerende drugs ontwikkelde onrustigheid te kalmeren, en begon ik aan benzo's. Die benzo's gaven mij weer lichamelijke afkicksverschijnselen waardoor ik weer aan stimulerende middelen begon. Een heel mooi voorbeeld van een vicieuze cirkel! Op het moment kan ik overal van afblijven, daarvan hieronder een uitleg beschreven: In het beginsel heb ik een bloedhekel aan drugs oraal te nemen, te slikken. Omdat ik een bloedhekel heb aan dingen slikken, (de ene keer pakt het anders uit dan de andere keer) en daardoor mijn voorkeur uitgaat naar snuiven, alleen met dit soort middelen snuiven rag ik mijn hele neus aan gort. Mijn neus is voor mij iets heel belangrijks, niet alleen mijn geur wil ik behouden maar er zit zo veel meer gekoppeld aan je neus dan je denkt! Doordat ik die barriere heb, het dus willen behouden van mijn neus, lukt het mij om er van af te blijven."
"Hi forumleden, Mede door een bij mij nog niet-gediagnosticeerde aandoening of stoornis (ADHD+ASD zegt mijn gevoel) ben ik er achter gekomen dat ik enorm verslavingsgevoelig ben. Met alcohol heb ik echt geen problemen en nooit problemen gehad, wel een tijdje veel uitgaan (clubs) en dan ook best vaak tot het gaatje met alcohol maar dat heb ik achter me gelaten. Nu zit ik met een āgroterā probleem: ik vind het heel erg leuk om naar raves te gaan, dit is ook bijna een jaar goed gegaan tot ik op een gegeven moment RCās ging onderzoeken en vanuit daaruit een verslaving heb opgebouwd. Ik ben nu inmiddels sinds dinsdagnacht 03:30 clean. Ik ben vanaf woensdag op vakantie geweest en zit nu al bijna in het vliegtuig terug naar Nederland. Exacte duur durf ik niet te geven maar het is inmiddels al een paar weken, het begon met elke vrijdag een beetje Mdma gebruiken, daar kon ik ook heel goed van afblijven tot ik op een gegeven moment RCās ontdekte. Bestelde het bij een bekende vendor (waar ze ook echt flinke kortingen gaven āwe moeten er van af!!!ā Dus had ik 3cmc in huis. Begonnen met elke donderdag/vrijdag gebruiken, merkte wel dat ik niet kon slapen. Toen de wereld van de magische benzoās ontdekt en toen kon ik elke avond na stims goed slapen. Vanaf dat moment ben ik eigenlijk elke avond gaan gebruiken tot nu eigenlijk de hele dag door (slaap dan wel van 00:00 tot 08:00 doordeweeks want ik heb een kantoorbaan, echter zelfs op werk ben ik gaan gebruiken) en in de weekenden kon het niet stoppen⦠Na de 3cmc probeerde ik een keer eutylone (vind dat niks eig) en na dat 3cmc verboden werd ben ik nu overgestapt op mijn kleine beetje overgebleven (en inmiddels illegale) eutylone en naar een nieuwe: 2mmc en af en toe om toch te focussen (zonder 2mmc) 2-fma (even zonder dollen, dat is echt bizar spul!) Nu ik deze nog net geen drie dagen niks heb kunnen gebruiken (ook geen alcohol, niks nada) merk ik echt hoe weinig energie ik heb en dat mijn lichaam echt op is (soort elektrische schokken die ik voel in mn hoofd, niet uit te leggen) en errug moe⦠Ook van 66,5kg afgevallen naar bijna 60, inmiddels gaat eten weer stukken beter en zit ik weer op 64kg (waar ik echt super blij mee ben, dat kan ik nu ook doorzetten) maar schrok daar zo enorm van, binnen twee weken zo veel afvallen en dat mijn conditie non existent was. Zag er uit als een zombie manš„² Ik weet ook gewoon weer dat als ik vanavond thuis kom ik gewoon weer ga gebruiken, heb nog zat zooi thuis liggen (2mmc, 2-fma, beetje eutylone, bromazelam en pyrazolam (dat laatste is wel echt bizar spul, ja om te slapen maar ook gewoon echt een rust in mn kop, zelfs zonder gebruik van iets anders!)) Vervelende met deze shit is ook gewoon dat niemand het merkt aangezien ik heel goed ben in maskeren en dat ik op mezelf woon dus feitelijk mān ouders niet hoef te zien (kutte is dat die op vakantie zijn) en dat mijn huisgenoten ook heel vaak werken/ander schema hebben dan ik⦠Iemand tips om niet terug te hoeven vallen? Nu doe ik het puur nog om me niet zo extreem kut te voelen, ben verder gewoon wel happy enz als ik niet gebruik maar het is meer dat ik gewoon zo moe ben plus mijn hoofd voelt echt alsof er constant energie draadjes tegen elkaar aan worden gehouden, niet te omschrijven⦠Ik kan echt wel janken en ben er zo depressief om. Binnenkort ga ik ook naar een psychiatrist voor diagnose (Denk ADHD/ASD, dat zegt mijn gevoel) en ga dit dan aankaartenā¦"
"Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring, de eerste twee keren dat ik mdma gebruikt had (rave), had ik wel veel energie maar toch minder dan ik had verwacht, zoals het werd beschreven. Daarna paar keer xtc en paar keer coke geprobeerd. Ook ging ik best vaak uit (club) en dan dronk ik alleen alcohol. Maar: met alle vier heb ik toch wel veel vaker dat ik mijn eigen ''wereldje'' zit, wil wel praten maar ook dat ik heel graag ergens wil zitten en eigenlijk wil wegzakken ofzo. Heel soms heb ik op ƩƩn avond een soort vlagen: op het ene moment druk en op het andere moment juist weer heel erg in mezelf/rustig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen diagnose heb gehad oid maar ik heb wel heel erg sterk het gevoel dat ik ADHD heb, vooral vanwege bepaalde symptonen die worden beschreven waarin ik mij heel erg herken. Met alle vier hierboven genoemde middelen maar ook ALTIJD met wiet (sativa of indica, maakt niet uit) ga ik (steeds) vaker in mijn eigen wereldje zitten dan at ik echt druk/actief wordt. Coke doe ik trouwens echt niet meer, laatste keer werd ik daar echt niet prettig van, ging opeens heel erg nadenken en werd soort van paranoia, ook al gebruik ik dat echt zelden. Ik lees dat je eerder 3mmc geprobeerd hebt, daar ben ik nu eigenlijk ook op overgestapt, vooral op raves. Dit geeft me een best euforisch gevoel zoals mdma dat doet (met 3m rate ik het euforisch gevoel een 7/10 en met mdma is dat dan echt een 10/10) en het geeft mij heel erg het oppeppende gevoel dat coke/speed hoort te geven. Ik heb trouwens 3m altijd gesnoven en niet geslikt. Misschien een aanrader om dat in een iets hogere dosis te proberen, dan komt het echte oppepende gevoel omhoog. Met 4fma 3fma 6apb heb ik geen ervaring tbh..."
"reDStone zei: Zoals hierboven al staat, het is wss een ADD(/ADHD) kenmerk . Bij een wat hogere dosering, met alle bijwerkingen, doet het wat het hoort te doen, je oppeppen. Maar bij ADD'ers et al, werkt een normale wat lagere dosering een beetje als kalmeringsmiddel. In mijn speed periode, werd ik wel eens Tergje genoemd, omdat ik er tergend langzaam van werd. En op een lage dosering pep, slaap ik heerlijk. Het was best raar om er zelf achter te komen, maar mijn familie had hetzelfde. En we vonden die anderen maar aanstellers. Klik om te vergroten... Daarom heb ik zelf altijd best hoge doseringen nodig. Mensen verklaren mij ook altijd voor gek als ik zeg dat wanneer ik nog best strak sta ik gewoon meteen in slaap kan vallen⦠En inderdaad met lage doseringen word ik een soort zombie. Ikweetgeennaam zei: dat āin mijn eigen wereldje zittenā herken ik heel erg idd, het is ook niet alsof ik dat erg vindt, vooral met mdma/xtc vindt ik het het aller lekkerst om gewoon in een hoekje gekropen met mezelf te genieten, maar in een sociale setting is dat minder leuk ik heb vroeger een diagnose aspergers (autisme) gehad, en er is ook een grote kans dat ik adhd/add heb en nog wat andere mentale dingen waar ik nooit een diagnose voor heb gewilt/ gehad ik heb 3 Cmc geprobeert, is een andere rc die voor mij echt niet lekker werkte (ik snap dat t moeilijk te lezen was in kleine letters) maar ik ga dus als eerst goeie 3 Mmc proberen te vinden. Misschien werkt het voor mij wel even goed als voor jou Klik om te vergroten... Oh nee helemaal niet erg inderdaad! Kan er zelf ook echt van genieten. Maar klopt in een sociale omgeving (vooral op een rave) vond ik het gewoon vervelend worden. Door de euforie kreeg ik wel enigszins zin en energie om te bewegen maar dat schoot ook heel snel weer weg zodra ik ging zitten ergens en ging roken bijv, dan merk je pas de echte effecten en wilde ik eigenlijk niks doen. Maarja je vrienden die hypen je ff en zeggen kom kom, dan komt de energie wel weer een beetje⦠ik ben zelf vroeger getest voor autisme etc, kwam nooit wat concreets uit maar heb wel bepaalde trekjes. wow, heb er echt overheen gelezen ahaha. Zelf nog nooit 3cmc geprobeerd maar een maat van mij wel (waarmee ik eigenlijk altijd naar raves toe ga en samen met hem ook 3m gebruik) een keertje, hij zei dat het een stuk zwakker was dan 3mmc. niet om iets aan te prijzen ofzo, maar 3m werkt voor mij echt perfect, misschien zelf iets te goed. Ik kan echt totaal niet stilzitten. Als ik ga zitten moet ik mān benen altijd heel snel op en neer bewegen (ook een soort adhd trekje eig)"
"dutchiedutch zei: Helaas weinig topics over 3-FA in het algemeen dus ik hoop hier genoeg info te krijgen. Ik heb wat vragen m.b.t 3-FA. Heb het zo'n enkele maanden geleden gekocht van een bekende vendor maar nog geen kans gezien om het te gebruiken tot aan nu (wil het volgende week gebruiken ivm met mijn mdma pauze). Het kwam binnen en het was best wel nat/plakkerig. Ik heb toen alles in een bakje gedaan en op de verwarming gelegd en de hele tijd gesneden en gemengd met een pasje. Uiteindelijk was het kurkdroog. - Is het nog bruikbaar en voel ik nog effecten of is door de warmte de bruikbaarheid verloren gegaan? - Ik wil het in eerste instantie met een capsule slikken. Wat is een goede orale-dosis dat ik een uurtje of 5-6 veel energie heb op het technofeest zonder bij te hoeven nemen? Op psychonautwiki is 70+mg heavy dosis maar ik lees hier op het forum ook dingen van mensen die op 150-200 zitten. - Stel ik zit er net niet lekker in dan overweeg ik om nog een sleutelpunt bij te pakken halverwege. Hoe is jullie ervaring met 3-fa snuiven en aan welke dosis zou ik hier moeten denken? Klik om te vergroten... Ik heb 3-FA vandaag binnengekregen en ongeveer 30min geleden gesnoven, twee kleine sleutelpuntjes. Bruikbaar moet het zeker zijn, die van mij kwam aardig brokkerig binnen, dat is wel normaal. Ik heb zelf al heel veel middelen geprobeerd/afgevinkt maar mijn ervaring tot nu toe met 3-FA is goed. Het voelt helder aan, het geeft mij alertheid en head high maar daardoor ook juist een soort kalmte!"
"LeoFla zei: Hoe zou je het vergelijken met 2-FMA? Klik om te vergroten... Ik heb beiden gesnoven, 2-FMA is heel scherp in de neus, brand goed weg, maar dat merk je ook in het effect, ik heb daarmee een korte rush van 30 tot maximaal 60 minuten, krijg er meer energie van en merk wel dat ik het erg warm krijg. Lekker te combineren met alcohol of keta als je wat minder vaag wilt zijn. 3-FA daarintegen is niet (of veeel minder) scherp in de neus en geeft mij een langere rush die wat kalmer aanvoelt maar wel een veel; betere headhigh geeft, je bent helder. Met 2-FMA ben ik wat opgejaagder/drukker. Beiden zijn echt wel middelen om niet met lijnen te nemen, iig ik zelf kan met een puntje al genoeg voelen van beiden."
"dupont zei: Kun je een grove schatting geven? Als je je heel slecht gaat voelen of als de slapeloosheid met een week niet over is kun je āt best even hulp inschakelen. Desnoods naar de eerste hulp. Cold turkey stoppen met Benzoās kan gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Ik zal het hieronder even verder toelichten aan de hand van een lijstje van mijn bestellingen. OtherShore zei: Vandaar ook mijn bezorgdheid. Tijdens mijn verslaving (erg vergelijkbaar met die van jou trouwens @daanwth ) heb ik weleens stellig beweerd dat ik pas een paar weken aan het gebruiken was en dat de hoeveelheden wel meevielen. Later moest ik op basis van mijn bestelgeschiedenis erkennen dat de hoeveelheden stimulerende rcs en benzos wel haast astronomisch waren en dat het eigenlijk eerder ging om maanden. In de waas van drugsgebruik kon ik gewoon geen goede inschatting maken van de ernst van mijn situatie. Als er bij jou idd sprake is van ASS en ADHD (en ik herken wel een paar symptomen) dan zou ik mijn aandacht nu zoveel mogelijk richten op het diagnostische proces en een eventuele behandeling. Daar is echte winst te behalen, maar dan is het juist belangrijk dat je drugsvrij bent. Als stoppen niet lukt, om wat voor reden dan ook, is dit het moment om hulp te zoeken. Daar blijf ik op hameren, want juist bij ASS en ADHD kan zelfregulering een probleem zijn. Klik om te vergroten... Ik weet dat ik geen zelfdiagnose mag en kan doen echter heb ik na heel wat onderzoek (het wordt dan gewoon een special interest, ofzo...) op het internet, het lezen van o.a bepaalde .gov research documents, reddit, boeken etc. kunnen concluderen dat de kans enorm aanwezig is dat ik ASS i.c.m. ADHD 'heb' - mijn 'gifted kid'/meerbegaafdheid en hoogsensitief zijn helpen dan ook niet mee, ben wel als kind ooit getest omdat mijn ouders mij niet aankonden omdat ik als kind al enorm onrustig was. Uit die test (ergens tussen mijn 8e en 12e levensjaar) kwam puur alleen naar voren: ''je bent hoogsensitief en erg intelligent maar je hebt gewoon meer uitdaging nodig'' - naar mijn mening moet er dus 'meer' met mij zijn... Diagnose zou erg fijn zijn - hoe weinig vertrouwen (of juist mijn extreme zelfvertrouwen) ik heb in psychologen/psychiatristen moet ik dat echt gaan doen omdat ik mijn eigen grenzen niet weet en soms denk te weten dat iets goed voor mij is of juist helemaal niet doorheb dat ik zo veel schade aan doe... Komt ie dan, het 'lijstje' (dit zijn dus de data waarop ik de spullen besteld heb, ik noem geen vendor maar moeilijk is het niet om dat te raden...) Het is wel zo dat wanneer ik een benzo gebruikte dit enkel in de avond was en altijd maar een kwartje/0,75mg 16-07-23: - 5g 3cmc (deze had ik besteld voor een feestje op 22 juli, dus eigenlijk pas gebruikt vanaf 22 juli) 27-07-23: - 10g 3-cmc - 1 pellet (70mg 5-mapb + 20mg 2-fma + 2mg 5-meo-mipt) (dit pellet was voor op een feestje) - 0.5g 2f-dck - 10 pellets bromazolam (3mg) 09-08-23: - 15g 3-cmc - 1g 2f-dck 22-08-23: - 15g 3-cmc - 10 pellets bromazolam (3mg) (de vorigen waren nog niet op) - 1g 2-fdck 07-09-23: - 10g 3-cmc - 1g 2f-dck - 5g ED-DB 21-09-23: - 10g 2-mmc - 1g 2f-dck - 10 pellets Pyrazolam (3mg) - 1 pellet (70mg 5-mapb + 20mg 2-fma + 2mg 5-meo-mipt) (dit pellet was voor op een feestje) 28-09-23: - 10g 2-mmc - 5g 2-fma - 1g 2f-dck Dus helemaal vergeten te melden dat ik ook nog fluorketamine gebruikte. Op moment van schrijven en na inventarisatie heb ik het volgenede nog over: - 7.5g 2-mmc - 0.5g 2f-dck - 4.5g 2-fma - 1g ED-DB - 2 pellets bromazolam - 8 pellets pyrazolam De rekensom Vanaf 22 juli (73 dagen) - 3-cmc/2-mmc: 65g - 7.5g = 57.5g Vanaf 27 juli (68 dagen) - 2f-dck: 5.5g - 0.5g = 5g - bromazolam (3mg): 20 - 2 = 18 pellets (54mg) Vanaf 7 september (26 dagen) - ed-db: 5g - 1g = 4g Vanaf 21 september (12 dagen) - pyrazolam (3mg): 10 - 8 = 2 pellets (6mg) Vanaf 28 september (5 dagen) - 2fma: 5g - 4.5g = 0.5g Dit is een beetje het overzicht - wel moet ik zeggen dat wanneer je gemiddelde cijfers per dag zou uitrekenen dit een wat vertekend beeld geeft aangezien ik op een feestje meer gebruikte dan op een 'normale' doordeweekse dag. Ook kan het zijn dat ik bijvoorbeeld een keertje een pilletje XTC heb gebruikt, dat is onmogelijk voor mij om te weten. Het zijn wel echt enorme hoeveelheden voor in ieder geval ongeveer 2/2,5 maand RC's. Gemberthee zei: Goed dat je hulp inschakelt. Ik heb zelf een tijdje ongeveer elke dag rc benzo gebruikt. Nooit meer dan 3 mg per dag. Inmiddels gebruik ik al een aantal maanden niets en dat voelt heerlijk. Wat je nu even heel praktisch kan doen, terwijl je wacht op hulp: - achterhalen hoeveel je hebt gebruikt (bestelgeschiedenis onderzoeken, even wat rekensommetjes doen) - bijhouden wat je nu gebruikt - Aston manual bekijken en voor jezelf doelen stellen. - dagboeken schrijven om zelfinzicht te krijgen. Bv waarom het niet lukte om je beoogde doelen te behalen. Ass en ad(h)d kunnen niet alleen de oorzaak zijn. Maar dat er iets onderliggends aan de hand is, is wel duidelijk. Ik wil je meegeven dat je hier uit kan komen. De huisarts/ praktijkondersteuner/ psycholoog zullen heel nuttig voor je zijn! Klik om te vergroten... Zoals je hierboven kan zien heb ik aan de hand van mijn bestelgeschiedenis een goede indicatie kunnen geven en is het naar mijns inziens best schrikbarend... Je laatste stukje dat klopt zeker. Het is ook in het begin van het gebruik zo geweest dat mijn opa is overleden, een belangrijk en aanwezig persoon in mijn leven waar ik hecht contact en een hechte band mee had."
"OtherShore zei: Hey Daan, fijn om te horen dat het inmiddels beter gaat! Klik om te vergroten... En jij bedankt voor je antwoord, dat doet goed! Ik hoop dit jaar stappen te gaan zetten op mentaal gebied zodat ik de rust krijg in mijn hoofd die daar nooit is geweest."