Veel mensen weten dit niet: maar cocaïne heeft ook affiniteit voor serotonine. Op sommige punten zelfs sterker dan MDMAkleine (late) update
ik heb ondertussen NEP en 3mmc geprobeert,
ik ben mezelf gaan aanleren om pas te nemen wanneer ik al in de drukke actieve setting ben en niet van tevoren. dit helpt enorm. mdma en coke etc werken voor mij op deze manier ook echt super goed, een stuk beter dan eerst
zoals ik had gehoopt werkt 3mmc helemaal perfect voor mij, denk dat de balans tussen dopamine en serotonine release net goed is voor mij met dit middel, de heftigere sero release van mdma lijkt mij gewoon meer af te leiden van het dansen en dan gaat mijn aandacht vaak naar mensen/ dingen bewonderen en praten, wel nare comedowns, cravings en katers van 3m maar ik ben niet van plan dit vaak te gebruiken en dat is gewoon iets wat ik moet accepteren.
NEP werkte ook heel erg goed als dansdrug, minder heftige serotonine high maar wel echt een goeie upper om op door te gaan, wel vervelende bijwerkingen soms maar ook dit ga ik niet standaart gebruiken
ben er dus achter dan een goeie balans tussen serotonine en dopamine voor mij beter werkt dan 1 van de 2 apart
volgende op mijn lijstje is 6-apb en 3/4 f(m)a
bedankt iedereen voor alle tips en verhalen onder mijn raar getypte post trouwens 👌👌
Kijk maar naar deze tabel (SERT betekent de serotonine-transponder; en hoe lager het getal hoe sterker de activatie van de receptor).

Dat is overigens ook zo waarom je geen fuck voelt van de MDMA als je het combineert met cocaine. De twee middelen concurreren voor receptoren in het brein, en coke is krachtiger. Dat betekent overigens niet dat het veiliger wordt. De combinatie van cocaine met MDMA geeft juist een veel hogere kans op hartklachten of oververhitting; wat beide snel levensbedreigend kan worden.